quote:
Oldie enzo gok ik.quote:
dat nummer kan je beter in verband brengen met 02-02-2002, Dutch Dimension, Tiësto die solo was in HMH op de dag dat Prins Willem-Alexander en Maxima gingen trouwen, hij opende toen met Magik Journey, toen was ook net zijn album In My Memory uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het derde nummer dat je hoort is DJ Tiësto – Magik Journey. Dit nummer heeft hij gebruikt bij de opening van de olympische spelen.
Zal het veranderen, dankje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat nummer kan je beter in verband brengen met 02-02-2002, Dutch Dimension, Tiësto die solo was in HMH op de dag dat Prins Willem-Alexander en Maxima gingen trouwen, hij opende toen met Magik Journey, toen was ook net zijn album In My Memory uit.
(heb het nog steeds op videoband liggen trouwens, mijn 1e aanraking met trance en met name Voyage heeft van me een platendraaier gemaakt)
CKV!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef m-kay het volgende:
Geluidscollages, wtf gebeurt hier nu weer allemaal!??!!??!
Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef m-kay het volgende:
Geluidscollages, wtf gebeurt hier nu weer allemaal!??!!??!
Iets met smaak ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er trouwens zo mooi aan Pryda - Aftermath ?
Vind het maar niks![]()
The Gift > Aftermath![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
2 wereldplaten imo. Ben blij dat ik em op vinyl heb... erg stoere soundquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind het maar niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
Bannen deze goser!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind het maar niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
Ken je hem zo goed dat je weet wat hij zou zeggen joh? Of zei hij datquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef Xantra het volgende:
zoals Laidback Luke het zou zeggen over deze plaat in zijn top 10:
jah is een grote mattie van mequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dat je weet wat hij zou zeggen joh? Of zei hij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |