Uitknippen is natuurlijk niet nodig, omdat ze wel 'los' op de cd staan. Maar het is niet mooi om te luisteren naar een los nummer waarbij je het volgende nummer al ingemixed hoort worden, zonder dan door te gaan naar het volgende nummer.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de magik serie zijn alle cd's mixen, om ze er dan zo uit te knippen is gewoon dom
Mja zo stonden ze al op mijn hardeschijf, en zoiezo irriteerd het me niet, vind het juist makkelijker omdat er altijd wel mindere nummers in gemixed zitten die je het liefst zo snel mogelijk wilt skippen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de magik serie zijn alle cd's mixen, om ze er dan zo uit te knippen is gewoon dom
Euuh dat heb ik echt nooitquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
vind het juist makkelijker omdat er altijd wel mindere nummers in gemixed zitten die je het liefst zo snel mogelijk wilt skippen.
Skippen in een mix is not done. Daarmee raak je ook altijd het gevoel een beetje kwijt van zo'n cd ookal zijn sommigen nummers wat minder.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Euuh dat heb ik echt nooit, dan vind ik het weinig nut hebben om überhaupt sets te luisteren
idd, kun je net zo goed de volle tracks per stuk op p2p ofzo vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Euuh dat heb ik echt nooit, dan vind ik het weinig nut hebben om überhaupt sets te luisteren
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Veersesmurf het volgende:
Iemand Above & Beyond - Can't Sleep gehoord? Ik vind hem heerlijk! Te hopen dat hij wordt gedraaid op TE![]()
Adam White & Dan Minty- Tears from a Rose heeft mijn voorkeur!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Ben_Stiller het volgende:
Adam White pres. Angel Dust - Chimera![]()
heb hem net binnen gehaald, en staat in de wacht. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef m-kay het volgende:
Now playing: Frost & Maron - Mute Your Mind (Original Mix) [07m36s | 244 kbps | 13,30 MB]
Yield Remix is stukken beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef m-kay het volgende:
Now playing: Frost & Maron - Mute Your Mind (Original Mix) [07m36s | 244 kbps | 13,30 MB]
Ik hou niet zo van gejatte melodietjes. Lekker makkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Adam White & Dan Minty- Tears from a Rose heeft mijn voorkeur!
90% van de trance is gejat kerel. Of althans geïnspireerd op een voorganger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Ben_Stiller het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gejatte melodietjes. Lekker makkelijk![]()
Mike Shiver - Feelings (Leon Bolier remix) is ook gruwelijk!![]()
Absoluut mee eens! Stukken maar dan ook stukken beterquote:
zware beschuldiging voor tranceproducers...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
90% van de trance is gejat kerel.
zo ken ik er ook nog wel een paar jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Of althans geïnspireerd op een voorganger.
Uurtje later dus... ik zal zo de tracklist aan je doorgevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Messenga het volgende:
Ik luister al niet
Ik luister Fresh FM hitmix
01. IDquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Uurtje later dus... ik zal zo de tracklist aan je doorgeven
Lievvvquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Uurtje later dus... ik zal zo de tracklist aan je doorgeven
2 track was even ernstig minder na een super rustig begin. Eerste plaat van funabashi was lekker. Deze nu ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef hp22 het volgende:
Voorlopig gaat het de goede kant op, LNQ - Tired
Nieuwe LNQ hier... goddelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:
Woei! Nelly - Dilemma Remix:D:D:D:D:')!1111111111onreononeonoene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |