Hoe minder posts hoe minder versleten ze zijn he, net als bij auto's, maar hoe meer posts hoe meer aanzien, dus tsja het blijft moeilijk.quote:
Scholieren.com verkiezingenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef DeLeider het volgende:
Hoe kom je aan die foto's van Plientje? is het je zus ofzo?
Alsof deze mensen ooit buiten fok komenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:25 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Scholieren.com verkiezingen
overigens stond die Banner van scholieren bijna altijd op de FP
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof deze mensen ooit buiten fok komen![]()
![]()
Dit is z'n zusquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef DeLeider het volgende:
Hoe kom je aan die foto's van Plientje? is het je zus ofzo?
dat is er anders niet aan te zienquote:Op donderdag 29 december 2005 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je weet niet half hoeveel werk er in heft gezeten![]()
schijn bedriegtquote:Op donderdag 29 december 2005 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is er anders niet aan te zien![]()
Ik heb hier nog niet eens een rotte appel voor over.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik doe er nog 1 in de aanbieding in de categorie uiterst kansloze klonen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dribbozius (de tactloze hond)
[afbeelding]
Ach ja wat valt hier nog over te zeggen, bar weinig, weinig posts, geen aanzien.
Deze wordt ook geleverd zonder fotoboek.
Het is allemaal net niks.
prijs: een halve appel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef Rosbief het volgende:
Alsjeblieft Dribbel_ :
[afbeelding]
Mag ik nu Plienjuh hebben?![]()
Klonk-Kloonquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
schijn bedriegtmaar nu weer ff ontopic heb jij niet nog een oude kloon staan
![]()
Eerst de appels en ei afleverenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Rosbief het volgende:
Post haar wachtwoord maar, dan kan ik meteen inloggen![]()
Heb ik zo'n mooi plaatje gegeven, is het nog niet goedquote:Op donderdag 29 december 2005 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst de appels en ei afleveren![]()
Die krijgt nooit dít succesquote:Op donderdag 29 december 2005 15:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb ik zo'n mooi plaatje gegeven, is het nog niet goed![]()
Ik maak m'n eigen plientjuh wel![]()
hihiquote:Op donderdag 29 december 2005 15:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik geef Dribbel_ gratis weg!!!!
Prijs ?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef the900 het volgende:
[afbeelding] Schmurf
Kloontje met al 3,5 jaar levenservaring op Fok!, een userid die in de categorie 'bijna oldbie' valt en zelfs al 1000 posts. Heeft het imago van een schattig maar ook wel eigenwijs meisje. Inclusief fake fotoboek met geile reacties van kansloze jongens.
Hoi Dribbel_quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Rosbief het volgende:
Stom dat niemand door heeft dat ik eigenlijk een kloon ben![]()
wanneer slip je nou eens sjiek hendig onder een aanstormende trein ?quote:
Geen idee eigenlijk. Ik weet bij nader inzien eigenlijk niet of ik d'r wel kwijt wilquote:
Hier rijden niet zoveel treinen in de buurt gekquote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
wanneer slip je nou eens sjiek hendig onder een aanstormende trein ?
Een gebruikte smurfin is ook niet alles, daar is dat hele smurfendorp overheen gegaan, grote orgies met brilsmurf en noem maar opquote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet bij nader inzien eigenlijk niet of ik d'r wel kwijt wil
Ruilen tegen een Biogarde en een Dribbozius ?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet bij nader inzien eigenlijk niet of ik d'r wel kwijt wil
Houden zo, zometeen neem je nog de trein naar de bewoonde wereld.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier rijden niet zoveel treinen in de buurt gek
jij hebt antz in the pantz gekekenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een gebruikte smurfin is ook niet alles, daar is dat hele smurfendorp overheen gegaan, grote orgies met brilsmurf en noem maar op
vieze sloerie is het![]()
Je kan Ook_Gek nog verkopenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou graag mn kloon willen verkopen.
Maar ze is gebanned
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |