BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJK - BELANGRIJK - BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJKquote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Ja, bij Raffaëla en Ariel komen er 2 bij, bij Angelique moeten er 2 af.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als het goed is krijgen Raffaëla en Ariël 2 pluspunten nog, en Angelique 2 minpunten
Ik snap er niks meer van
Dan snap ik het nog niet, want dan had ie dus wel 4 minpunten gegeven blijkbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, bij Raffaëla en Ariel komen er 2 bij, bij Angelique moeten er 2 af.
Wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:58 schreef Woelli het volgende:
Dit is niet van alles.. nou ik zou alles wel evne goed doen !
Ja, en dat klopte niet, omdat ze die punten onterecht had gekregen...quote:
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten danquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat klopte niet, omdat ze die punten onterecht had gekregen...
Ze had twee onterechte minpunten gekregenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten dan
Funky had:quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten dan
Okidoki, we gaan zo verderquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had twee onterechte minpunten gekregen. Dus die moesten er weer bij
BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJK - BELANGRIJK - BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJKquote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Ja, en niet 10 punten zomaar ergens afhalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef WithMe het volgende:
Je mag maar 1 positieve stem geven...
Ja, Raffaëla 10 minpunten geven en haar ook nog verplaatsen in de stand gaat zeker per ongelukquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef youvehadyourfun het volgende:
rustig...rustig...bericht aangepast, sorry. nogal moe vandaag dus lukt allemaal niet zonder fouten blijkbaar :-)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Fir3fly het volgende:
Raffaela -2 Veel te veel voorsprong
Ellen -2 Snap niet dat mensen haar mooi vinden
Marescha +2 Veel te goed om zo laag te staan
- En For God's sake, schop die juryleden er nu eens uit, (of stem iig op ze).quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Raffaela -2 Wordt ook een beetje Raffaela-moe
Ariel -2 Wordt weer tijd voor een exit
Marescha +2 Gelijk met Floortje lijkt me wel goed
Woeps, das waar ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Andiyan het volgende:
Jee ingewikkeld spel wordt het zo..
- Fire3fly, grapjas, je stemt twee keer op één dag. Dat mag niet![]()
Als je maar niet 2 keer minpunten aan Raf geeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef --Globe-- het volgende:
dit was tevens mijn aankondigingspost
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je maar niet 2 keer minpunten aan Raf geeft.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
En daarna ik zodat Marescha er weer op gelijke hoogte staat, want Inso gaat haar ook 2 minpunten geven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |