ja, ik had hem al gemaakt, maar was vergeten om op invoeren te drukken, zal het nu veranderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:56 schreef sbientje het volgende:
klopt niet torio, even aanpassen aan de stand van degene boven je
bleghquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef sbientje het volgende:
ja dit klopt natuurlijk ook niet dan he zhenar![]()
Niet met die van Zhenar...quote:
zhenar was laterquote:
die raddraaier was ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
Nu klopt ie idd weer. Thx Torio. En de raddraaier die ervoor zorgde dat ales in het honderd liep moet aan de schandpaal
!
En Marescha moet weer omhoog!!!!
Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:20 schreef Svensational het volgende:
Funky, je hebt 4 pluspunten gegeven, dat mag ook niet.
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goed![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
Ja, dus dan klopt Ztar nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.
quote:Wat een kutspel is het eigenlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |