abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:11:40 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33531324
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef en_door_slecht het volgende:

En is een arme homo wel goed?
grappig niet, dat SCH zich liever opwind over dat Zalm zou hebben bedoelen te zeggen als dat ie een vinger krom maakt om mensen die het daar met hem over eens zijn, maar vreselijk te keer gaan over de herenliefde waar hij toch zelf zo een voorkeur voor heeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33531325
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Samenvattend, er zijn mensen in Nederland die iedere stuiver 3 keer om moeten draaien, en het echt niet breed hebben. Dit wordt in Nederland als armoede gezien.
Deze armoede wordt veroorzaakt door een overheid die van mensen met een laag inkomen nog steeds veel geld afneemt, bv in de vorm van lokale lasten en de reguliering van de huizenmarkt.
De manier om dit terug te dringen is te zorgen dat de geld gier van de overheid teruggedrongen wordt en de mensen in staat worden gesteld een baan te kunnen vinden.
Door de definitie van armoede echter iedere keer bij stellen, (een bijstandsmoeder nu heeft meer luxe dan bv mijn ouders in de jaren 60, waar mij pa gewoon een goeie baan had) zal armoede altijd bij ons blijven.
Ja dus????
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:11:58 #153
45206 Pietverdriet
pi_33531328
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dus????
Slotje, Zalm heeft gelijk
pi_33531340
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

maar vreselijk te keer gaan
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:13:20 #155
45206 Pietverdriet
pi_33531359
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

En weer geen argumenten,,,
pi_33531474
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een beetje jammer dat je steeds vervalt in smiley posts SCH. Overtuig ons dan eens met argumenten dat PietVerdriet ongelijk heeft. Een journalist zoals jij zou toch moeten weten dat wat je nu doet een zeer zwakke vorm van discussieren is.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33531556
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Slotje, Zalm heeft gelijk
Omdat het altijd zal blijven moeten we er maar niks aan doen?

Goed idee
pi_33531565
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een beetje jammer dat je steeds vervalt in smiley posts SCH. Overtuig ons dan eens met argumenten dat PietVerdriet ongelijk heeft. Een journalist zoals jij zou toch moeten weten dat wat je nu doet een zeer zwakke vorm van discussieren is.
Lees beide topics over Zalm eens door in plaats van op de flames van PV te reageren.
pi_33531592
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Lees beide topics over Zalm eens door in plaats van op de flames van PV te reageren.
Is er een tweede topic over Zalm? Heb je een link voor me?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33531968
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jammer dat dit topic niet zo zeer meer gaat over het onderwerp maar over de persoonlijke vete tussen SCH en PietVerdriet.
Heb je helemaal gelijk in - is ook jammer. Ik zal wel niet meer op hem reageren.
pi_33532314
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Heb je helemaal gelijk in - is ook jammer. Ik zal wel niet meer op hem reageren.
Mooi, mag je nu eens gaan reageren op z'n argumenten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:08:46 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33532632
Ze zouden een eigen vechttopic moeten krijgen, altijd leuk die persoonlijke aanvallen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33532732
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:56 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Mooi, mag je nu eens gaan reageren op z'n argumenten.
Dat een journalist alles moet weten, dat ik altijd de ministers moet hebben, dat ik zo dom ben, zo stom ben enz.
pi_33532750
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:42 schreef SCH het volgende:
Dat klopt niet helemaal. Zalm zegt dat we die armoede geen armoede moeten noemen, hij relativeert het en bagetalliseert het en vergelijkt het met de jaren 50.
Precies, maar dat is toch ook typisch Balkenende? Die wil maar wat graag terug naar de tijd van Jan met de pet, de armen achterin de kerk op zondag met de pet in de hand, zondagse klompen aan en dan tegen de rijke directeurtjes vooraan in de kerk achteraf zeggen als ze naar buiten wandelen na de dienst: "Ja meneer, goed meneer, dank u meneer dat ik maandag nog stront bij u mag komen ruimen, dank den Heer.... en dank u!"
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Seneca het volgende:
Ik zou zeggen: stel je verkiesbaar! Iedereen kan minister worden in dit land, maar de beste stuurlui staan aan weer eens aan wal, blijkt maar weer.
Dat zou ik best willen, maar met het beleid dat ik zou voeren zou ik zo een kogel door mijn kanis krijgen en heb nog een gezinnetje waar ik aan moet denken.

Ik vind Wilders en Verdonk dan ook heel moedig.

SCH: Ik denk dat je er van uit moet gaan dat de sukkeltjes in dit topic die Zalm gelijk geven allemaal nog lekker bij paps en mams wonen en elke zaterdag lekker gaan housen met hun inkomentje. Met kostgeld kan je het heel makkelijk trekken, weet ik van mezelf nog wel dat ik thuis woonde, dan is het heel makkelijk de armoedzaaiers te veroordelen. Je bedje is dan toch nog gespreid.

Mag hopen dat als ze het huis uit gaan ze hun baantje nooit verliezen op hun 30ste, want dan wordt het en een stuk moeilijker om weer een baantje te krijgen, je hebt een gezinnetje waar je voor moet zorgen, en je bent een stuk duurder voor de baasjes dan toen je 17 was.

Oh kom maar op hoor met die flamepjes en zielige pro-Zalm antwoordjes, op een dag kom je er vanzelf wel achter dat deze jongen gelijk heeft. (En SCH)
pi_33533315
Je hebt gelijk mirror - soms ga je bijna wensen dat het sommige mensen in hun leventje nog eens wat tegenvalt en niet allemaal komt aangewaaid.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:37:26 #166
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33533493
Gisteravond op het nieuws voor het plebs, Hart van Nederland, zo'n oud wijf met een AOW, die zat te zeveren dat ze "maar" ¤8 per dag had te besteden, na haar vaste lasten te hebben betaald, en nooit wat extra's had. Kom op zeg, wat lul je, je hebt nooit wat uitgevoerd, en nu wil je met niets doen rijk worden? De verzorgingsstaat maakt mensen lui, we moeten ervan af!
pi_33533539
Gelukkig komt het de bankzitter niet allemaal aangewaaid. Wanneer gaan die zogenaamd zielige armen eens wat aan hun eigen situatie doen in plaats van dat deel van de samenleving bashen die een groot deel van hun inkomen moeten afgeven zodat elke bankzitters NIETS doet voor z'n huis, eten, zorg, wegen, GWL, etc etc etc.

Waarom zijn armen btw arm? Omdat ze elke kans in het leven aangegrepen hebben om iets te bereiken? Succes is een keuze, geen toeval.
pi_33533581
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Succes is een keuze, geen toeval.
Tuurlijk joh. Reuma is ook een keuze natuurlijk.
pi_33533703
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef Eland het volgende:
Gisteravond op het nieuws voor het plebs, Hart van Nederland, zo'n oud wijf met een AOW, die zat te zeveren dat ze "maar" ¤8 per dag had te besteden, na haar vaste lasten te hebben betaald, en nooit wat extra's had. Kom op zeg, wat lul je, je hebt nooit wat uitgevoerd, en nu wil je met niets doen rijk worden? De verzorgingsstaat maakt mensen lui, we moeten ervan af!
Dus jij wilt beweren dat iemand die een AOW'tje heeft nooit heeft mee gewerkt aan al dat wat we nu hebben? (Dus nooit gewerkt heeft?)

Vind ik knap, laat je oma het maar niet horen want dan legt ze je (terecht) over de knie.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk mirror - soms ga je bijna wensen dat het sommige mensen in hun leventje nog eens wat tegenvalt en niet allemaal komt aangewaaid.
Zijn allemaal thuiswonertjes en broekies bij elkaar. Maargoed wat verwacht je anders op het Fok! Forum.

Ik sta eigenlijk met verbijstering te kijken dat het BrEeZaH-jeugdvolkje van vandaag de dag zich zo achter het karretje van kabinet Balkenende II laat spannen.

Politiek interesseerde mij in die periode geen reet. Ja heb 1 keer op janmaat gestemt toen ik 18 was en that was it. En Ali B. was er bij mij in die tijd al helemaal niet in gekomen. Laat staan die lamlul van een JP en zijn billenmaat Zalm.

Heeft Zalm dan zoveel voor studentjes gedaan of scholieren of zo? Mis ik iets?

Geeft ie gratis ringtones en SMS beltegoed weg?
pi_33533767
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hou op joh, kanker of een whiplash ook. Mensen zitten gewoon voor hun plezier in de WAO of AOW, ik bedoel het is zo'n reusachtige jackpot die je aan boort, niet normaal!

Zalm laat hem me toch een dikke partij uit zijn broek hangen! Het moet ook allemaal van zijn loon betaald worden!

Straks rijdt ie niet in de nieuwste 750 met kogelwerend glas rond, dat wil je toch niet mee maken?!
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:48:28 #171
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33533842
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Dus jij wilt beweren dat iemand die een AOW'tje heeft nooit heeft mee gewerkt aan al dat wat we nu hebben? (Dus nooit gewerkt heeft?)

Vind ik knap, laat je oma het maar niet horen want dan legt ze je (terecht) over de knie.
Nee, dat zeg ik niet, dat was alleen in dit geval zo. Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat er heel veel mensen zijn die nooit gewerkt hebben, en op kosten van de staat leven. Op zich prima, er is nu eenmaal een verzorgingsstaat waarbinnen dit mogelijk is, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren als je in jouw ogen te weinig te besteden hebt, je hebt namelijk nooit wat gedaan om je koopkracht te versterken.
pi_33533883
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef Eland het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet, dat was alleen in dit geval zo. Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat er heel veel mensen zijn die nooit gewerkt hebben, en op kosten van de staat leven. Op zich prima, er is nu eenmaal een verzorgingsstaat waarbinnen dit mogelijk is, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren als je in jouw ogen te weinig te besteden hebt, je hebt namelijk nooit wat gedaan om je koopkracht te versterken.
Het was een weduwe hoor. Haar man had gewerkt.
pi_33533901
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
En dit is precies wat ik bedoel: "Ik heb reuma, heb meelij en geef me geld." Iemand met reuma wordt in een aantal dingen behoorlijk beperkt. Maar waarom is die persoon zielig? Kansen zat. Maar natuurlijk ben ik een rechtse zak die makkelijk lullen heeft en die kutbaas wil geen 99%-of-minder mensen en de overheid moet meer geven en minder nemen. Het is ALTIJD de schuld van een ander, nooit van de arme.
Ik wil ook graag een Ferrari, wanneer ga je die voor me kopen? Want ik ben zielig omdat ik geen ouders heb die uit het juiste milieu komen om dat voor me te doen.
pi_33533943
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

En dit is precies wat ik bedoel: "Ik heb reuma, heb meelij en geef me geld." Iemand met reuma wordt in een aantal dingen behoorlijk beperkt. Maar waarom is die persoon zielig? Kansen zat. Maar natuurlijk ben ik een rechtse zak die makkelijk lullen heeft en die kutbaas wil geen 99%-of-minder mensen en de overheid moet meer geven en minder nemen. Het is ALTIJD de schuld van een ander, nooit van de arme.
Ik wil ook graag een Ferrari, wanneer ga je die voor me kopen? Want ik ben zielig omdat ik geen ouders heb die uit het juiste milieu komen om dat voor me te doen.
Wie zegt dat die persoon zielig is?
Maar niet alles is een keuze, dat is je hopelijk nu wel duidelijk.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:53:26 #175
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33534020
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was een weduwe hoor. Haar man had gewerkt.
Wat wil je daarmee zeggen? Omdat haar man gewerkt had hoeft zij niks te doen? Ze kan prima rondkomen, alleen heeft ze niets extra's, zei ze zelf. Dat kun je niet verwachten met alleen een AOW, of vind jij van wel?
pi_33534106
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik wil ook graag een Ferrari, wanneer ga je die voor me kopen?
Ik vind 't zo aanmatigend dat de overheid mij als steuntrekker ervan weerhoudt om een ferrarir te kopen...
pi_33534165
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef SCH het volgende:

Joh, neem eens de moeite om je te verdiepen in ons belastingstelsel. Dan zul je ontdekken dat ziektekosten boven een bepaalde drempel aftrekbaar zijn. En meer van dat soort dingen.
pi_33534265
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zijn allemaal thuiswonertjes en broekies bij elkaar. Maargoed wat verwacht je anders op het Fok! Forum.

Ik sta eigenlijk met verbijstering te kijken dat het BrEeZaH-jeugdvolkje van vandaag de dag zich zo achter het karretje van kabinet Balkenende II laat spannen.
Ik woon alweer geruime tijd op mezelf en lach me werkelijk dood om die huursubsidie waar ik recht op heb en daarvan volgend jaar dus maar van op vakantie naar Marokko ga.
Waar baseer je je BrEezAH geleuter eigenlijk op? Dat het Fok! IQ beneden alle peil is, is waar, maar die link met pro-JP&co zie ik niet. Het wemelt hier van de zeikzakken: USA zuigen, JP is kut, euro is kut.
quote:
Politiek interesseerde mij in die periode geen reet. Ja heb 1 keer op janmaat gestemt toen ik 18 was en that was it. En Ali B. was er bij mij in die tijd al helemaal niet in gekomen. Laat staan die lamlul van een JP en zijn billenmaat Zalm.
En toen ik zo oud was, las ik de krant en las partijprogramma's in plaats van me te laten lenen voor populistisch geleuter à la JM, PF of HJ.
quote:
Heeft Zalm dan zoveel voor studentjes gedaan of scholieren of zo? Mis ik iets?
Typisch dat jij steun alleen kan relateren aan persoonlijk gewin. Ik baseer m'n steun aan JP&co op feiten en wat goed is voor Nederland, de EU en de wereld.
pi_33534279
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Eland het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Omdat haar man gewerkt had hoeft zij niks te doen? Ze kan prima rondkomen, alleen heeft ze niets extra's, zei ze zelf. Dat kun je niet verwachten met alleen een AOW, of vind jij van wel?
Dat is niet te betalen! Dat we die mensen niet kunnen laten verhongeren, okay. Maar als je ziet hoeveel arbeidsongeschikten er zijn in dit land (en ik ga er gemakshalve even van uit dat die dat alleemaal zijn buiten hun eigen schuld om). Moeten die allemaal dan modaal gaan verdienen, ook al werken ze niet? Dan zou ik 3x modaal moeten verdienen, en uiteindelijk net zo veel overhouden, omdat 2/3e van mijn salaris naar mensen gaat die niet kunnen werken.

Ik wil die mensen best een handje helpen, maar er zijn natuurlijk grenzen. Het kan niet zo zijn dat mensen met bijv reuma er een zelfde levensstandaard op na kunnen houden als ik, terwijl ik er voor moet werken, en zij thuis kunnen blijven. Dat is net zo goed onrechtvaardig. Ik trek het hier allemaal misschien even in het extreme, maar m'n punt is wel duidelijk denk ik.
pi_33534289
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef Eland het volgende:
Knap hoor dat jij dat zomaar op TV kan zien en kan oordelen over een tijd waar gewoon huisvrouw ook gewoon als werk gezien werd en er vaak alleen een MULOtje voor de vrouw aanwezig was.

Daarnaast knap dat je kan zien dat ze uberhaubt nooit gewerkt heeft of goeie dingen heeft gedaan. Ze zal vast en zeker ook wel nooit vrijwilligerswerk hebben gedaan of iets daarnaast, want dat heb je allemaal gezien.

Trouwens, oordelen over mensen die je totaal niet kent is altijd goed.

En al helemaal als je denkt dat het luie viezerikken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door MiRRoRMaN op 30-12-2005 12:08:13 ]
pi_33534332
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:00 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik woon alweer geruime tijd op mezelf en lach me werkelijk dood om die huursubsidie waar ik recht op heb en daarvan volgend jaar dus maar van op vakantie naar Marokko ga.
Dan heb jij dus geen recht op die huursubsidie anders gebruik jij het never nooit niet voor een vakantietje.

Ik lach me eigen kapot als jij straks zonder werk komt te zitten en al die jarenlange subsidie met terug werkende kracht moet terug betalen.
pi_33534409
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef SCH het volgende:
1) Jij.
2) Nou, niet op basis van je argumenten. Maar dat ik dat allang wist klopt. Toch betwijfel ik of het andersom ook geldt: niet alles is toeval. Is je dat nu eindelijk duidelijk?
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:08:14 #183
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33534540
Er bestaat geen armoede in Nederland.

Wel bestaan er:

1. Mensen die niet met geld om kunnen gaan
2. Mensen die te lui zijn om te werken
3. Mensen die alles willen wat een ander heeft, terwijl ze daar het geld niet voor hebben
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:08:45 #184
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33534553
4. Mensen die niet nadenken voor ze kinderen nemen.
pi_33534586
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef IntroV het volgende:
Er bestaat geen armoede in Nederland.

Wel bestaan er:

1. Mensen die niet met geld om kunnen gaan
2. Mensen die te lui zijn om te werken
3. Mensen die alles willen wat een ander heeft, terwijl ze daar het geld niet voor hebben
Ik hoop nooit dat je op een dag door je rug gaat, overspannen raakt (wat met je harde mentaliteit zo te horen heel goed mogelijk is), of op je ouwe dag je baantje verliest.

Sterkte.
pi_33534609
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan heb jij dus geen recht op die huursubsidie anders gebruik jij het never nooit niet voor een vakantietje.

Ik lach me eigen kapot als jij straks zonder werk komt te zitten en al die jarenlange subsidie met terug werkende kracht moet terug betalen.
Daar heb ik wel recht op, alles gaat reglementair. Maar dat het over en teveel is, ben ik helemaal met je eens. En ik weet zeker dat ik niet de enige in dit land ben die iets krijgt wat eigenlijk nogal onzinnig is.

Omdat ik (volledig uit eigen zak betaalde) stage ga lopen in Japan, heb ik momenteel geen werk meer. (Dat is overigens niet de reden dat ik nu huursubsidie krijg, dat is op basis van inkomen vorig jaar, vanaf volgend jaar valt dat weg vanwege het inkomen van m'n vriendin)

Maar ik snap je punt, ik lach me ook dood om die zielige stakkers die net voor de kerst 1600 euro mochten komen ophoesten omdat dat belastingkorting was over belasting die ze nooit betaald hebben.
pi_33534649
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ik hoop nooit dat je op een dag door je rug gaat, overspannen raakt (wat met je harde mentaliteit zo te horen heel goed mogelijk is), of op je ouwe dag je baantje verliest.

Sterkte.
Dan gaat je levensstandaard achteruit. Dat is normaal, want je werkt ook niet. Dat je niet meer kunt werken, okay, dat is inderdaad kut, maar wij in Nederland zorgen ervoor dat je desondanks niet hoeft te verhongeren en een dak onder je hoofd kunt houden. Waar we hier in Nederland niet voor zorgen is dat iemand die niet kan werken er dezelfde levensstandaard op na kan houden als iemand die wel werkt. Dat is imho niet te betalen en ook een naieve gedachte.
pi_33534656
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Daar heb ik wel recht op, alles gaat reglementair. Maar dat het over en teveel is, ben ik helemaal met je eens. En ik weet zeker dat ik niet de enige in dit land ben die iets krijgt wat eigenlijk nogal onzinnig is.
Dan moet je dat aangeven anders zal je het toch echt terug moeten betalen. Succes met je stage verder in Japan.
pi_33534688
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef IntroV het volgende:

Tja, gewoon een behoorlijke maaltijd voor je kinderen , hoe komen ze er ook bij, de patsers.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:12:50 #190
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33534696
Dankzij dit sterke beleid van Zalm hebben hebben wij straks weer een sterke economie, ben blij dat we van paars af zijn.
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33534735
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, gewoon een behoorlijke maaltijd voor je kinderen , hoe komen ze er ook bij, de patsers.
Nu speel je in op emoties SCH. Zo lang die mensen zich nog secundaire levensbehoeften kunnen veroorloven hoeven ze zich echt geen zorgen te maken over brood op de plank.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:14:00 #192
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33534740
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Sterkte.
Dank je wel.

Maar ik wordt niet overspannen, daar heb ik geen aanleg voor. Dus wees maar niet bezorgd.

Overigens, mocht het onverhoopt wel gebeuren dan heb ik een aantal voordelen:

1. Ik kan wel met geld omgaan
2. Ik ben niet te lui om te werken, en heb dus al flink gespaard
3. Ik hoef niet alles te hebben wat een ander heeft
4. Tegen die tijd heb ik misschien kinderen, maar ook een werkende vrouw.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:14:02 #193
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33534742
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef de_puta_madre het volgende:
Dankzij dit sterke beleid van Zalm hebben hebben wij straks weer een sterke economie, ben blij dat we van paars af zijn.
In Paars zat 2/3 van de huidige coalitie met dezelfde minister van Financiën. Hoezo 'kortzichtig geblaat'?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33534787
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef de_puta_madre het volgende:
pi_33534800
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Dat die behoorlijke maaltijd niet op tafel staat heeft alles te doen met de kook- en koopkunsten van de ouder(s), niet met de hoogte van de uitkering.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:16:09 #196
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33534813
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:15 schreef en_door_slecht het volgende:

Dat die behoorlijke maaltijd niet op tafel staat heeft alles te doen met de kook- en koopkunsten van de ouder(s), niet met de hoogte van de uitkering.
whahahah
pi_33534824
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Probeer je je post aantal op te krikken ofzo? Als je een discussie probeert te voeren zonder argumenten, en alleen maar smileys post als reactie op stellingen waar je het niet mee eens bent, kunnen we net zo goed niet discussieren. Als je het ergens niet mee eens bent, weerleg het dan.
pi_33534827
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
pi_33534856
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:11 schreef Seneca het volgende:
Dan gaat je levensstandaard achteruit. Dat is normaal, want je werkt ook niet. Dat je niet meer kunt werken, okay, dat is inderdaad kut, maar wij in Nederland zorgen ervoor dat je desondanks niet hoeft te verhongeren en een dak onder je hoofd kunt houden. Waar we hier in Nederland niet voor zorgen is dat iemand die niet kan werken er dezelfde levensstandaard op na kan houden als iemand die wel werkt. Dat is imho niet te betalen en ook een naieve gedachte.
Ik kan je wel vertellen dat het in en in weinig is. En als je al een extraatje krijgt dan kun je gelijk weer in leveren. Ik ken mensen die ECHT armoe lijden en NIET te lui zijn om te werken, ze werken erbij maar kennen bijna alles weer in leveren omdat ze de uitkering ernaast moeten houden voor hun gezin en niet volledige uren kunnen draaien. (ZELFS hoog opgeleiden)

Neem maar van mij aan dat het te weinig is om van te leven maar teveel om dood te gaan.

Maargoed, wat zeg ik nou, jullie weten toch alles beter hier op Fok! Gelukkig maar.

Ik hou het in de kerst en nieuwjaarsstemming en gedraag me als een Christen als ik zeg dat ik hoop voor iedereen hier met een grote bek over de armoedzaaiers het zelf NOOIT maar dan ook NOOIT hoeven mee te maken.

Er worden hier dingen gezegd die door Zalm en consorten bij jullie met de paplepel zijn in gegoten, opvattingen die gewoon BESPOTTELIJK zijn en een al is het maar een GREINTJE medeleven voor de minder bedeelden dan zou het jullie alleen al sieren.

En verder kap ik met dit topic nu want ik wordt echt kotsmisselijk van jullie stupide reacties. Ik wil gerust reageren maar ik kan die vuige BrEeZaH-zooi niet meer lezen, de kotscroutons zitten onderhand al achter in mijn keel te drukken.

MAZZEL.
pi_33534891
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef Seneca het volgende:

[..]

Probeer je je post aantal op te krikken ofzo? Als je een discussie probeert te voeren zonder argumenten, en alleen maar smileys post als reactie op stellingen waar je het niet mee eens bent, kunnen we net zo goed niet discussieren. Als je het ergens niet mee eens bent, weerleg het dan.

Wat moet ik weerleggen: iedereen weet toch dat Zalm ook in Paars minister was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')