Ik ben het met je eens, maar als iemand een ander verwijt dat ie spelfouten maakt terwijl ie zelf ook fouten maakt, kan ik het niet laten om die persoon daar even op te wijzen. In dit geval Basze dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef Lindangel het volgende:
Al moet ik Basze gelijk geven dat er nu echt een keer een einde moet komen aan taalfouten, merk ik toch dat hij olie op het vuur heeft gegooid met zijn opmerking. Ik zou zeggen: zand erover?
Waarover?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef Lindangel het volgende:
Al moet ik Basze gelijk geven dat er nu echt een keer een einde moet komen aan taalfouten, merk ik toch dat hij olie op het vuur heeft gegooid met zijn opmerking. Ik zou zeggen: zand erover?
Gebruik jij nu ook niet bepaalde spreektaal, bepaalde stijlfouten, en dat toch niet per ongeluk?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar als iemand een ander verwijt dat ie spelfouten maakt terwijl ie zelf ook fouten maakt, kan ik het niet laten om die persoon daar even op te wijzen. In dit geval Basze dus.
Over de olie?quote:
Helemaal mee eens... En ik geloof ook in hogere machten, alleen denk ik dat wij klootjesvolk totaal niet interessant zijn om dit soort openbaringen te mogen meemaken.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:46 schreef Lindangel het volgende:
Trouwens, over dat geloven: Basze, ik gok dat jij ook vast wel ergens in gelooft. En ook al noem ik mijzelf atheist, ook ik geloof wel eens ergens in. Ik geloof bijvoorbeeld dat mijn schoonmoeder een psychische stoornis heeft, maar ik weet het niet zeker. En ik geloof dat het bed dat ik bij de ikea besteld heb na een week of 20 wel een keer komt, hoewel het natuurlijk ook niet kan komen.
Je kan dan dus ook niet zeggen dat sceptici niet geloven. Ze geloven immers in niets, en dat is ook geloven...
Een atheist kan het echte geloof niet beleven .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:46 schreef Lindangel het volgende:
Trouwens, over dat geloven: Basze, ik gok dat jij ook vast wel ergens in gelooft. En ook al noem ik mijzelf atheist, ook ik geloof wel eens ergens in. Ik geloof bijvoorbeeld dat mijn schoonmoeder een psychische stoornis heeft, maar ik weet het niet zeker. En ik geloof dat het bed dat ik bij de ikea besteld heb na een week of 20 wel een keer komt, hoewel het natuurlijk ook niet kan komen.
Je kan dan dus ook niet zeggen dat sceptici niet geloven. Ze geloven immers in niets, en dat is ook geloven...
Ik moet af en toe een beetje pesten, dat mag toch wel?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Lindangel het volgende:
Jemig! Ik krijg hier echt een schooljufgevoel van: schei eens uit met kissebissen over die taalfouten!
Goh, wat jammer nou... Helemaal omdat er zoveel meer is...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef pikki het volgende:
[..]
Een atheist kan het echte geloof niet beleven .
[...]
Lijkt me meer een kwestie van willen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef pikki het volgende:
[..]
]
Wat is het echte geloof?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef pikki het volgende:
Ja, ....maar eerder van openstaan .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Lijkt me meer een kwestie van willen.
En wat is dat voor jou, mag ik vragen ??quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef NoSigar het volgende:
Ik geloof ontzèttend in de anti-materie.
wat ben jij een arme stakker, ga ergens anders een topic verstieren met je puberpraatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Basze het volgende:
[..]
Marietje_34: Geef eens wat geld uit aan een goede gigolo, laat jezelf een gigantisch goede beurt geven, en kom weer eens tot je positieven...
Je hebt nergens op gereageerd en wat je mij verwijt doe je eigenlijk zelf door continu alleen maar te bazelen. Ik begrijp je zogenaamde vragen niet eens, omdat het allemaal gebazel is.
Wat wil je van me weten eigenlijk?
Maar ga eerst eens even neuqen, dat brengt je ook in hogere sferen door de climax die je misschien te lang al niet meer gehad hebt... Schijnt gezond te zijn.
We zullen zien, ik zal in ieder geval zorgen dat de video-band op het goede punt staat.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop ook op een reactie van Robbert zelf, ben bang dat dat vergeefse hoop is.
Is het nu echt nodig om verschillende soorten mensen over één kam te scheren? Jij hebt wel heel veel kaas gegeten van geloven, hè? Jij maakt zoveel aannames; dat is niet te tellen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, ....maar eerder van openstaan .
Atheisten en sceptich zijn (in de negatieve zin dan ) gaat meestal samen .
Zij leven in een wereld van afgescheidenheid van "open geest" zoals dat genoemd wordt.
En ... kijken vaker niet verder dan hun neus lang is .
Vooral wat het paranormale en bovennatuurlijke bertreft .
Niet langer dan z'n neus?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:07 schreef Lindangel het volgende:
Ik geloof (hihi) dat er iemand op z'n pikki is getrapt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |