Hoi Richardquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg
okee dat was ik zelf
Hahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg
okee dat was ik zelf
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Luuksor het volgende:
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
Waar heb je me zien lopen?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]die was inderdaad wel weird ja
laatst nog ergens zien lopen.. vaag ventje
CORSTJENS. Jaja wat een cultfiguur; prachtige tijden waren dat tijdens de WOT-uren. Heb het daar meerdere malen moeilijk gehad omdat ik vaak m'n lach niet kon inhouden met dat gehouwehoer wanneer hij toezicht hield.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Luuksor het volgende:
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
Wat heeft een land er mee te maken met het feit dat 1 persoon zijn of haar kinderen mishandeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:
En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
Sorry offtopicquote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Dat soort mensen komt dus terecht op de plek waar ik morgenochtend weer naartoe ga: het centrum voor psychotherapie.
Een dik jaar lang zijn we daar in behandeling. Vijf dagen in de week, van maandagochtend tot vrijdagmiddag.
Super intensief, met allerlei verschillende therapieen.
De meest afschuwelijke verhalen hoor je er, je kunt je soms niet voorstellen dat mensen de dingen die ze meegemaakt hebben, overleefd hebben.
Daar proberen we een klein beetje de wonden te hechten.
Of meer, ermee proberen te leven, wat niet makkelijk is. Maar we willen toch verder.
Ik kan onder andere beamen dat kinderen spijkerhard zijn.
En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef Remco_h het volgende:
ehm...
er werkte vroeger een algerijn bij ons, hij is moslim dus mag geen alcohol maar houd van bier.
dus we hadden bavaria malt voor m gehaald want dat vond hij wel lekker en kon hij gezellig mee drinken op de vrijdagmiddag borrel...
Op een gegeven moment is er een of andere belangrijke meeting aan de gang allemaal hoge lui.
Hij had zin in een biertje dus loopt naar de koelkast pakt zown bav malt en schenkt m in neemt t flesje mee naar zijn werk plek...
zo langs de vergader ruimte waar al die hotemetoten net ff een break hadden, die zagen hem om 11 uur smorgens met een biertje lopen....
nooit zoveel verbaasde gezichten gezien, hebben m maar uitgelegd dat tie onder werktijd geen bier moet drinken...
Nee haha GELUKKIG NIETquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
omfg, en vandaar dat jij nu lief visje heet?
Don't lie, you like itquote:Op maandag 2 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
Maar natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die vieze dingen doen als korsten krabben en deze opetenzoals ik hier las. Ieeeuw!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |