dan denk ik dat je haar na het weekend weer zietquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Skv het volgende:
Rijden de treinen nog wel?
Mijn vriendin is 5 minuten geleden met de trein naar Nijmegen vertrokken, met de bedoeling om morgen terug te komen..
hoelang heb je vorige keer stil gestaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens KNMI.nl:
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!![]()
wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef IkWilbert het volgende:
Gelukkig niet zo lang als sommigen... maar drie uur vond ik wel iets teveel van het goede![]()
En dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef space-kees het volgende:
[..]
wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?
en hoelang was de file waar je 3uur in heb gestaan?
Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dan?
Dan sta je in apeldoorn op een aflslag maar je moet naar zuidlimburg![]()
Maar ook op die afslagen stond het vol, heel apeldoorn stond vol inclusief alle wegen van en naar apeldoorn en om nou 60km file achteruit te laten rijden is ook wel veel werk hoor.
nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef space-kees het volgende:
[..]
Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?
daar gaan ze er op??quote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............
jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef space-kees het volgende:
[..]
daar gaan ze er op??![]()
Nee maar dat bedoelde ik eigelijk niet.
Stel Je staat in de file(want er is een ongeluk) niemand kan er meer langs, alle banen afgesloten, etc. etc.
op 250m van je vandaan is een afslag, dan lijkt het mij, dat de mensen, die bij de afslag staan(de afslag nemen en secundair gaan rijden)??
Dan ontstaat er dus ruimte op de weg(omdat er auto's tussen uitgaan).. iedereen gaat van de weg af.. en ondertussen is er van die 250m niets meer over omdat jij bij de afrit bent aangekomen) en zo gaat het maar door!! snap je?
en als dat nou bij iedere afrit zou gebeuren?was er niet een file van 60km, toch?
Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)quote:Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.
Het geval in apeldoorn was dat alles vaststond incl de seccundaire wegen.
Ik ben zo'n mens die regelmatig in de file staat, en uit ervaring kan ik zeggen dat binnendoor rijden zelden een oplossing is.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef space-kees het volgende:
[..]
Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)
Ik ook, bijna.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op de stoepen is het spekglad en net een ijsbaan. Ben net al bijna onderuit gegaan.![]()
Ik ben postbodequote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens KNMI.nl:
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!![]()
Ja, niet dus. Morgen wordt m'n schoonmoeder 50 en moeten we ernaar toe. Is normaal ongeveer een uur rijden. Ben benieuwd hoe lang we er nu over zullen doen. Als we al aankomen (je weet maar nooit, weer met overal file's).quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
Tof!
Doe het vroegquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef spookygirl het volgende:
[..]
Ik ben postbodemoet ik op op mn schaatsen mn postbezorgen of met de slee...damn moet 15 minuten fietsen normaal al naar mn wijk
Een beter excuus kun je jezelf niet wensen!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Morgen wordt m'n schoonmoeder 50 en moeten we ernaar toe.
jawel, maar ik hoef voor mijn werk niet de weg op(zit op school) ben dus niet gedwongen de weg op tegaan wanneer het druk is!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die regelmatig in de file staat, en uit ervaring kan ik zeggen dat binnendoor rijden zelden een oplossing is.
Je hebt zelf zeker nog geen rijbewijs?
Je plaatje werkt niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
Voor de mensen die met de trein moeten:
[afbeelding]
ben ik de enige waar t plaatje het niet doet?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
[afbeelding]
teletekst blokt tegenwoordig ook deeplinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:24 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben ik de enige waar t plaatje het niet doet?
Lelystad ----> Almere ----> Hoofddorpquote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef Smaakpolitie het volgende:
Als zaterdag maar die kuttreinen van Lelystad naar Almere vertrekken.![]()
Weer een koelliefissa in Hoofddorp?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Lelystad ----> Almere ----> Hoofddorp
dan ben ik blij![]()
![]()
Dank,quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
[afbeelding]
Vertel ons eens meer of je interessante leventje.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dank,
Ik moet over amersfoort als ik naar amsterdam ga. denk niet dat ik ga. Het kan wachten, liever niet maar heb geen zin in chaos.
dank![]()
Nee kerel, bij me tante op bezoekquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Weer een koelliefissa in Hoofddorp?![]()
die zin heeft blijkbaar ook last van gladheid...quote:Zodra er sprake is van extreme ijzel verlaagd Rijkswaterstaat de verplichte maximumsnelheid via de borden boven de weg worden verlaagd.
Zo dus de sneeuw trekt van Zeeland naar Groningen en dat geeft in het zuidwesten ijzel. Het zuidwesten wordt gedefinieerd als de lijn Den Helder-Maastricht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:11 schreef IkWilbert het volgende:
KNMI heeft nu officeel een weeralarm afgekondigd!
Waarschuwing SNEEUWJACHT / IJZEL: GROTE OVERLAST
Toelichting Een gebied met sneeuw bereikt aan het begin van de middag Zeeland en trekt vervolgens noordoostwaarts. Halverwege de avond bereikt de sneeuw het noordoosten. Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoostenwind die in de kustprovincies in de namiddag aanleiding kan geven tot SNEEUWJACHT. In de loop van de avond gaat de sneeuw in het zuidwesten over in onderkoelde regen hetgeen aanleiding geeft tot IJZEL. De zone met IJZEL ligt rond middernacht tegen de lijn Den Helder - Maastricht.
Deze weersituatie kan aanleiding geven tot grote overlast
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:39 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Doe het vroeg
Voor 1 uur gaat het niet sneeuwen in zeeland.
Hoe verder naar het noordoosten hoe later het komt, woon je in groningen zit je tot zeker 5 uur wel goed nog...
Gave cam inderdaad:quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef Keromane het volgende:
De Belgische kust heeft al sneeuw nu. Het gaat rap. Straks wordt diepvrieslucht aangevoerd, het is in het brongebied erg koud. Het lijkt er voorzichtig op dat deze dooiaanval sneller begint, langer gaat duren en meer neerslag op gaat leveren.
Webcams Belgische kust:
http://www.oostende.net/c(...)s/in_frames.cgi?http://www.oostende.net/webcam/othercams.html
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:22 schreef HPoi het volgende:
Als de NS nou gewoon niet rijdt, gaat het vertragings % lekker naar beneden.![]()
Jups zat ik ook al aan te denken, en dat wordt dus aardig kut!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef HPoi het volgende:
Dit wordt echt kut als het zaterdag kutweer is. Iedereen probeert naar nieuwjaarsfeesten/familie etc. te komen.![]()
Gelukkig is het zondag pas nieuwjaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef HPoi het volgende:
Dit wordt echt kut als het zaterdag kutweer is. Iedereen probeert naar nieuwjaarsfeesten/familie etc. te komen.![]()
Ik bedoelde het savonds.. met de jaarwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Gelukkig is het zondag pas nieuwjaar.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik bedoelde het savonds.. met de jaarwisseling![]()
vanavond naar Rdam, vanuit Groningen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef the_disheaver het volgende:
Hmm, ik moet vanavond naar rotterdam. Treinen hebben veel minder last van ijzel van autos, maar moet maar zien of dat haalbaar is. Ik zou het ook prettig vinden als men de weekOV zaterdag morgen geldig laten worden..
Ja. Moet toch lukkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef space-kees het volgende:
[..]
vanavond naar Rdam, vanuit Groningen?
dat kan je natuurlijk vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja. Moet toch lukken![]()
Ga morgen, hopen dat OV geldig is.
Ben vorig jaar toen in maart het hefig ging sneeuwen van groningen via amsterdam en den bosch in brussel gekomen. Reis duurde 2keer zolang ofzo, maar het kan. En daar gaat het omquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef space-kees het volgende:
[..]
dat kan je natuurlijk vergeten![]()
Helaas moest ik vanochten wel naar mn werk in Den Haagquote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef Girl_1980 het volgende:
Leuk!!:):) Vanachter m'n raampje dan, bij de warme kachel, gelukkig hoef ik niet weg.:)
niets meer van vernomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef space-kees het volgende:
is er al nieuws uit Z-land?
Waarnemingen 30 december 2005 13:20quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef space-kees het volgende:
is er al nieuws uit Z-land?
Daar merk ik heulegaar niks van!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef space-kees het volgende:
enne in rdam begint de zon weer te schijnen![]()
De voorste witte gebieden zijn nog geen neerslag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Keromane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op dit moment ligt de eerste neerslag al ten westen van Zeeland. Zie oa. KNMI radar. In dit tempo gaat het tegen het er rond het middaguur al sneeuwen en volgt de rest van het land in de middag. Voorlopig lijkt er ook meer neerslag aan te komen dan aanvankelijk in de prognoses stond..
[afbeelding]
Bijzonder dagje vandaag, dit soort situaties met temperaturen die eerst nog een stukje zullen dalen komen niet vaak voor. Een beetje 78/79 is dit, al zal de dooi nu wel doorzetten.
naja het was net heel even een stuk lichter dan daarvoor.. had de hoop al opgegevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar merk ik heulegaar niks van!
Ik ben al zo oud dat ik me die winter nog heel goed herinnerquote:
ik denk dat het knmi op het laatste moment nog prbeert mee te dingen met de 'woordvanhetjaar"-verkiezing...had er echt nog nooit van gehoord !quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef IkWilbert het volgende:
Sneeuwjachten?
Veel sneeuw i.c.m. harde wind. Denk dat je dan wel een voorstellingen kunt maken![]()
=D straks even kijken op de boulevardquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Keromane het volgende:
Van +10 naar -10 in het zuiden van het land, ik kan me dat nog wel herinneren. In 1 klap was het winter.
Vlissingen actueel:
[afbeelding]
De voorspelling is dat het in Rotterdam rond 4 uur komt. Dordt zal dan net iets eerder komen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef yvonne het volgende:
Niente, Dordt.
quote:Zware sneeuwval in het noorden
DE BILT - Een dik pak sneeuw heeft vooral de noordelijke provincies woensdagmorgen lamgelegd. In Friesland, Groningen en een deel van Drenthe rijden nauwelijks bussen. Wegen zijn nagenoeg onbegaanbaar en veel scholen en andere instellingen blijven dicht.
Euhm, kijk eens op de achterkant, zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef the_disheaver het volgende:
gutte gut... Door de negatief reisadvies is ook de NS klantcontactcetrum geslotenHoe moet ik nou weten of morgen de OV geldig is?
Ga wel ff naar het station, al vraag ik me af of ze het daar weten...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhm, kijk eens op de achterkant, zou ik zo zeggen
Koud he?quote:Rijkswaterstaat: ga niet de weg op
UTRECHT Rijkswaterstaat waarschuwt voor gladde wegen en adviseert mensen daarom niet de weg op te gaan. Het advies heeft te maken met de sneeuw en ijzel die in de loop van de avond worden verwacht. Bij extreme ijzel zal Rijkswaterstaat de maximumsnelheden verlagen.
Ook NS raadt reizigers af om na 16.00 uur nog de trein te nemen. De reistijd kan fors toenemen. Connexxion waarschuwt dat er bussen kunnen uitvallen.
Het KNMI heeft een weeralarm gegeven in verband met de sneeuwjacht die in het zuidwesten van het land wordt verwacht. Uiteindelijk zou heel Nederland last ondervinden van de ijzel.
Ik denk dat dat wishfull thinking is, het zou me verbazen als ze de OV morgen geldig maken, morgen ligt er misschien ook nog ijzel trouwens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
![]()
Normaal gesproken niet. Maar aangezien er geadviseerd wordt niet vandaag met de trein te reizen, is het nogal logisch morgenvroeg de week OV geldig te doen zijn. Dat is althans de vorige keer toen er een negatief reisadvies op vrijdag was (stroomstoring in utrecht) wel zo.
succes, we lezen t wel als je aan bent gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef -Mk- het volgende:
Goed, ik zal de weg op en ben pas 18:30 thuis (Friesland), kijken of ik dat ga halen![]()
.
Capelle is het ook begonnen .. jesssssssssssssquote:
Hier in Utrecht is het nog niet glad hoor... Tenminste toen ik vanmiddag boodschappen deed, nergens last van gehad gelukkig.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op de stoepen is het spekglad en net een ijsbaan. Ben net al bijna onderuit gegaan.![]()
De radarbeeld was volgens de weerman zonet op het journaal (geen idee wie) wel een beetje overdreven, dus nadat de wolk boven je op de radar is gekomen, duurt het ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.knmi.nl/weeralarm/radar/meest_recente_RADAR_beeld.gif
Als ik zo kijk zal het hier in den helder ook wel zo beginnen
horizontaal? komt het niet uit de lucht danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Het sneeuwt hier nu zo goed als horizontaal, iets ten noorden van Rotterdam
Zo goed als hequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
horizontaal? komt het niet uit de lucht dan![]()
Zet er dan iig even bij waar dat isquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef Caesu het volgende:
gaaf onwijs veel stuifsneeuw maar wel megaglad.
moest net 2km rijden met auto. bijna niet te doen.
Jep, ligt al een heel laagje hier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Cee het volgende:
Omgeving Tilburg is begonnen!
zwijndrechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zet er dan iig even bij waar dat is![]()
Bel snel Irene Moors. Zoveel orbs kan zelfs dat medium niet fotograferen.quote:
ik wil ook wel dat zonnetje dan, is al redelijk donker hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef MouseOver het volgende:
Zuid Limburg helemaal droog.. het waaide wel iets harder dan gisteren. Voor de rest een lekker zonnetje. Aangezien het slechte weer van zeeland naar groningen zou trekken kan het best dat het zo blijft.
Ok, voor het donker werd danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil ook wel dat zonnetje dan, is al redelijk donker hier
Radar laat ook sneeuw zien die hoger in de lucht valt maar de grond niet bereikt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef habbol het volgende:
Apart hoor, als ik diverse radarbeelden bekijk, zou het hier al flink tekeer moeten gaan sinds een uur of 3... Maar er is nog helemaal niets naar beneden gekomen (hoorn).
Wat niks?quote:
me moeder heeft het me verbodenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef MissHobje het volgende:
Mensen zijn gewaarschuwd dus...
Vriendin van me wilde perse stappen ( eind rijden etc..) nouja heb ff gezegd dat ze slim aan doet om te verschuiven naar andere dag.. maarja.. eigenwijs hesuc7 dacht ik nog
![]()
Op deze manier gaat de laag harder hoor... omdat het zo fijntjes is en keihard doorsneeuwtquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef habbol het volgende:
Het is hier inmiddels ook begonnen... Idd stuifsneeuw, maja, tis sneeuw =) Mogen van mij alleen nog wel grotere vlokken worden!
Schaatsen in Thialf... Er werd daar al geklaagd over te weinig bezoekrs vanwege een afgegeven weeralarm....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef SunChaser het volgende:
Was er een evenement vandaag dan?
Waarom typisch nederlands?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef Bierie het volgende:
NS bericht:
"
Storingen30 december Weersomstandigheden Door de weersomtandigheden is de treindienst ten westen van de lijn Amersfoort-Utrecht-Eindhoven ernstig ontregeld. Van en naar Breda, Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal rijden geen treinen. NS adviseert u, indien mogelijk, niet meer te reizen.
"
Echt typisch Nederland. Had vandaag vanuit Den Haag HS in Rotterdam naar een oudejaarsfeestje willen gaan van mijn stamkroeg :[
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen begint nu ook. Vooral veel wind.
Waar vlakbij ehv ? Hier in Valkenswaard nog steeds sneeuw voorzover ik ziequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef Keromane het volgende:
IJzel hier nu, vlakbij Eindhoven.
Sneeuw in de stad?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen begint nu ook. Vooral veel wind.
Nederland bestaat niet alleen uit de randstadquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef Jonathon het volgende:
Nu pas?
Ik dacht dat heel Nederland al last/plezier had van de sneeuwstorm..
Hier (Amsterdam) stormt het wel behoorlijk met fijne sneeuw...
[..]
Er ligt genoeg sneeuw, maar das meer van vorige dagen. Meer witte natigheid die met een redelijke wind tegen je aan, en voor een groter deel langs je heen gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sneeuw in de stad?
Hier in Winschoten nog niks.
Ja sneeuw ligt hier ook welquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Er ligt genoeg sneeuw, maar das meer van vorige dagen. Meer witte natigheid die met een redelijke wind tegen je aan, en voor een groter deel langs je heen gaat.
Hier in het centrum sneeuwt het toch echt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef George-Butters het volgende:
Hier in de stad Groningen is het echt helemaal niks. Het is windstil en neerslagloos.
Ik noem het geen sneeuw maar het waait hier wel met witte nattigheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef George-Butters het volgende:
Hier in de stad Groningen is het echt helemaal niks. Het is windstil en neerslagloos.
Ik ben maar naar buiten gegaan, omdat het van binnen niet zichtbaar is. Het sneeuwt inderdaad, maar het is ontzettend fijne sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier in het centrum sneeuwt het toch echt.
Ik ga ook eens buiten kijken..quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben maar naar buiten gegaan, omdat het van binnen niet zichtbaar is. Het sneeuwt inderdaad, maar het is ontzettend fijne sneeuw.![]()
Overal sneeuw, sneeuw gaat verticaal door de straten, sneeuwduintjes, nergens auto's en ik ging bijna op m'n bekquote:
Vooral dat laatste, dat doet het hemquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Overal sneeuw, sneeuw gaat verticaal door de straten, sneeuwduintjes, nergens auto's en ik ging bijna op m'n bek![]()
Opzich wel verwondelijk dat sneeuw verticaal gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Overal sneeuw, sneeuw gaat verticaal door de straten, sneeuwduintjes, nergens auto's en ik ging bijna op m'n bek![]()
typisch Nederlands ja. in het buitenland valt doorgaans meer sneeuw, hier ligt bij 1 cm sneeuw de NS al plat, kondigt knmi een weeralarm af - waar hun servers ook niet op berekend zijn, helemaal een giller - NS heeft met zo'n weeralarm gelijk een stok achter de deur, je kunt gewoon voorspellen dat ze treinen laten uitvallen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:11 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Waarom typisch nederlands?
Al die mensen die klagen dat nederland gelijk plat ligt.
Kijk het nieuws, heel Europa ligt plat...
Het gras lijkt alleen maar witter aan de overkant
Ik gok 30 min max.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Smaakpolitie het volgende:
Wanneer bereikt de ijzel/ijsregen Lelystad?
ik maak me niet druk hoor, vind het prachtig al die sneeuw, heb ook liever dat er niet gestrooid wordt. Kan niet wachten tot we weer een winter krijgen met meters sneeuw - zodat ik niet naar m'n werk kanquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef MissHobje het volgende:
heeft amper nut om nu te strooien.. en schuiven.. met een paar uur is de ellende over en morge is het weg...
Prima toch,.. maak je niet druk kawitski
Ja, ik zie m'n steegje wit worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef the_disheaver het volgende:
Nu echt sneeuw in Groningen
Bron?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef Bommel12 het volgende:
21:19 Utrecht Centraal 12 Gouda, Woerden Stoptrein 14076 NS
21:24 Brussel-Zuid/Midi 4 Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen Berch Int. Trein 643 NS Rijdt vandaag niet
21:26 Maassluis West 1 Maassluis Sprinter 4270 NS Rijdt vandaag niet
21:30 Amsterdam Centraal 9 Den Haag HS, Leiden C, Schiphol Intercity 2472 NS Rijdt vandaag niet
21:31 Roosendaal 7 Dordrecht, Lage Zwaluwe Stoptrein 5181 NS Rijdt vandaag niet
21:33 Dordrecht 6 Intercity 2481 NS Rijdt vandaag niet
Enz. enz.
actueele vertrektijden van ns.nl waarschijnlijkquote:
Ja Lelystad en Almere staan niet in die lijst.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
actueele vertrektijden van ns.nl waarschijnlijk
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1080557125159&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FCSElementPage
Is zo zonde anders van het flesje champagne, als je die laat stuiterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik duim dat het tegen morgenavond kwart over 7 grotendeels is weggedooid. Want dan moet ik op het fietsje met mijn flesje champagne naar de andere kant van de stad. En ik kom graag heel over.
Ik heb bubbeltjesplastic klaarliggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Light het volgende:
[..]
Is zo zonde anders van het flesje champagne, als je die laat stuiteren
Het sneeuw geeft opzich weinig problemen, maar kijk wat het ijzel doet met het treinverkeer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is er na de beschamende vertoning van 25 november nu niet een beetje een weer-hype ontstaan?
Ik bedoel sjees, het lijkt wel of er een orkaan aankomt
Je schijnt zo weinig te kunnen doen tegen ijzel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het sneeuw geeft opzich weinig problemen, maar kijk wat het ijzel doet met het treinverkeer...
Waar is hier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Hier regent het nu en wordt het dus een grote drek met de meer dan 10 cm die er gevallen is
Rotterdam rijdt geen reet meer, net als Den Haag, Utrecht geeft al helemaal geen informatie meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
actueele vertrektijden van ns.nl waarschijnlijk
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1080557125159&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FCSElementPage
Kuuk aan de maas?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Snowsquall het volgende:
Hier in Cuijk begint het met motregenen....
Utrecht rijdt nauwelijks, veel vertragingquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rotterdam rijdt geen reet meer, net als Den Haag, Utrecht geeft al helemaal geen informatie meer.
Het zal hier niet eerder dan de ochten zijn waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:23 schreef Keromane het volgende:
In de nacht gaat het verder dooien en morgen zijn de problemen voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |