Ik ook, bijna.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op de stoepen is het spekglad en net een ijsbaan. Ben net al bijna onderuit gegaan.![]()
Ik ben postbodequote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens KNMI.nl:
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!![]()
Ja, niet dus. Morgen wordt m'n schoonmoeder 50 en moeten we ernaar toe. Is normaal ongeveer een uur rijden. Ben benieuwd hoe lang we er nu over zullen doen. Als we al aankomen (je weet maar nooit, weer met overal file's).quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
Tof!
Doe het vroegquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef spookygirl het volgende:
[..]
Ik ben postbodemoet ik op op mn schaatsen mn postbezorgen of met de slee...damn moet 15 minuten fietsen normaal al naar mn wijk
Een beter excuus kun je jezelf niet wensen!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Morgen wordt m'n schoonmoeder 50 en moeten we ernaar toe.
jawel, maar ik hoef voor mijn werk niet de weg op(zit op school) ben dus niet gedwongen de weg op tegaan wanneer het druk is!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die regelmatig in de file staat, en uit ervaring kan ik zeggen dat binnendoor rijden zelden een oplossing is.
Je hebt zelf zeker nog geen rijbewijs?
Je plaatje werkt niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
Voor de mensen die met de trein moeten:
[afbeelding]
ben ik de enige waar t plaatje het niet doet?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
[afbeelding]
teletekst blokt tegenwoordig ook deeplinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:24 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben ik de enige waar t plaatje het niet doet?
Lelystad ----> Almere ----> Hoofddorpquote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef Smaakpolitie het volgende:
Als zaterdag maar die kuttreinen van Lelystad naar Almere vertrekken.![]()
Weer een koelliefissa in Hoofddorp?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Lelystad ----> Almere ----> Hoofddorp
dan ben ik blij![]()
![]()
Dank,quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef 61neorej het volgende:
[afbeelding]
Vertel ons eens meer of je interessante leventje.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dank,
Ik moet over amersfoort als ik naar amsterdam ga. denk niet dat ik ga. Het kan wachten, liever niet maar heb geen zin in chaos.
dank![]()
Nee kerel, bij me tante op bezoekquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Weer een koelliefissa in Hoofddorp?![]()
die zin heeft blijkbaar ook last van gladheid...quote:Zodra er sprake is van extreme ijzel verlaagd Rijkswaterstaat de verplichte maximumsnelheid via de borden boven de weg worden verlaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |