Dat kan alleen T_F ons vertellenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:30 schreef AirwiN het volgende:
Wanneer is het feest? Vanaf hoe laat zijn we welkom?
Dan doen we toch nooitquote:
Ikke!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef GF het volgende:
Wie is er jarig?
En?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ballen is goed!quote:
Hoe gaat t tussen jou enYnske?quote:
Was het niet Ynske?quote:
te laat schatjequote:
Kheb hm in Duitsland laten liggen volgens mijquote:
Ynske zegt dat ze gedaan wordt door webspider, maar die ontkent stellig.quote:
ik zeg helemaal nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske zegt dat ze gedaan wordt door webspider, maar die ontkent stellig.
Misschien heeft hij nog wat andere contacten lopen op het forum waar de status 'niet voorzien' een vereiste is...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Had ik nu m'n pet maarquote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je neukt BttD?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niets
twist heeft dat de wereld in gegooid
nope, jij wel?quote:
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wat andere contacten lopen op het forum waar de status 'niet voorzien' een vereiste is...![]()
Die webje tochquote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...
Zoiets?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...
Jij wil te graag. Dan zijn het waarschijnlijk echt alleen maar verzinsels...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef webspider het volgende:
Oh, heerlijk dit
Denk dat ik nog maar even blijf stilzwijgen, wie weet word ik nog de slet van R&P!
Denk vooral wat je wilt denkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil te graag. Dan zijn het waarschijnlijk echt alleen maar verzinsels...![]()
Nee, hoor, in mijn quote staat je oude bericht nog. Je was te laten met edittenquote:
furjaardag tuulijkquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciteerd met?
Ah okquote:
Hoe spontaanquote:Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!
Ik moet toch wel eerst weten waar ik iemand voor feliciteerquote:
Dat stond toch in het vorige SC-topicquote:Op donderdag 29 december 2005 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet toch wel eerst weten waar ik iemand voor feliciteer![]()
Misschien was ze d'r toen niet meerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat stond toch in het vorige SC-topic
Volgens mij doet MissMSX vast wel aan inlezenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien was ze d'r toen niet meer
Decadent!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
ha ontbijtje gescoord, en weer lekker mijn bedje in gekropen
lekker he, een weekje vrij hebbenquote:
Hint hint?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
ha ontbijtje gescoord, en weer lekker mijn bedje in gekropen
wat wil je weten?quote:
Ik heb dit jaar alleen vrij gehad om te klussen en te verhuizen dus ik kan er helaas niet over meepraten...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he, een weekje vrij hebben
Lastig als je dan met z'n 2 erin ligtquote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je weten?
ligt heerlijk hoor hier in een eenpersoonsbed lekker alleen, lekker de ruimte
dan zou ik wel eens willen weten wie hier erbij ligtquote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig als je dan met z'n 2 erin ligt
dat zal toch wel nietquote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef melismay het volgende:
Felicitatietopic!![]()
Als de modcat m maar niet sluit
Leuk he, ski-oorden in de decembermaandquote:Op donderdag 29 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
Hey Marc, skiën was wel weer lekker, maar het is de eerste en de laatste keer dat ik er in een vakantie naar toe ga. Wat een drukte.
Voordat je 't weet is 't topic volquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nametopics konden toch niet meer?
quote:Index / Code #64 Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik heb werk te doen. Kan niet alles bijhoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat stond toch in het vorige SC-topic
quote:
Volgende keer niet tijdens een vakantie gaan dan maar hequote:Op donderdag 29 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
Hey Marc, skiën was wel weer lekker, maar het is de eerste en de laatste keer dat ik er in een vakantie naar toe ga. Wat een drukte.
En is het vandaag wel te doen op je werk?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb werk te doen. Kan niet alles bijhouden
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk he, ski-oorden in de decembermaand
Ik geloof idd dat alle onderdelen er nog aan zittenquote:
Das het was toch niet zo leukquote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat alle onderdelen er nog aan zitten.
Ongeluk hoop ik bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
dikke pret, heenreis: file, ongelukken. Skiën: file, ongelukken. Terugreis: file, (geen ongelukken
)
ken wel iemand die met de trein ging. Want dat was snel en veilig. Komt hij aan in Zwitserland, stapt hij uit. Volgende stap ligt hij languit. Been gebrokenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ongeluk hoop ik bij jullie?
Ik ga wel vliegen als ik ooit ga skieen
Tuurlijk, is ook belangrijk..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen lunchen verder?
Ik ga gewoon niet skieen, met mijn airodynamisch figuur is dat wel zo verstandigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, alleen moet je sommige plaatsen mijden in drukke periodes,quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
Ze zijn nog niet langs geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook belangrijk..
Bijna werken
Ze komen niet ookquote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet langs geweest
Echt wel, heb er op aangedrongen, want zo gaat het niet goed hoorquote:
Het gaat prima.. geloof mij, zaterdag moet ik weer naar mn eigen groep. dan praat ik wel anders.. Dan zijn ze niet meer nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, heb er op aangedrongen, want zo gaat het niet goed hoor![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
hmmm, dr ligt nog altijd een pak sneeuw hier
wrom, vind je dat niet mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]zolang je het maar wel daar houdt dan
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
hmmm, dr ligt nog altijd een pak sneeuw hier
Het kan heel mooi zijn. Maar niet hier, wordt altijd zo smerig.quote:
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En is het vandaag wel te doen op je werk?
Word ik genegeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Anderhalf uur pauze omdat het rustig is, is niks mis mee!![]()
Buikje vol!![]()
quote:
En dan bellen ze je om half 10 al wakker. Das pas echt ergquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee
Ik werd vanmorgen ook om half 10 wakker gebeld door een collega. Had me maar een beetje verslapen
Die 'er was hier gebak voor Twisted Fok d'r verjaardag maar dat is nu op' topic report?quote:
Was gebak, al weer op natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 'er was hier gebak voor Twisted Fok d'r verjaardag maar dat is nu op' topic report?![]()
I know nothingquote:
Probeer het eens in dig-SCquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Pheno het volgende:
* Pheno ziet door de technische bomen het adsl2+ bos niet meer
Ze belde me om te zeggen dat ze iets later wasquote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan bellen ze je om half 10 al wakker. Das pas echt erg![]()
Kon jij meteen zeggen dat je ook iets later wasquote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belde me om te zeggen dat ze iets later was
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2005 13:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Kon jij meteen zeggen dat je ook iets later was![]()
nah, dit is echt iets technischquote:
En hoeveel uur te laat was je nu?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belde me om te zeggen dat ze iets later was
Honing erin doenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan maakt maar eens een grote bak thee..
Last van keel, echt balen
Laat ik dat nou net niet in huis hebben..quote:
Ik zou het niet doen als ik jou was hoor, daar is het toch nog veels te vroeg voor?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:weer wakker
ga nu toch maar eens mijn bed uitkomen denk ik
lolquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was hoor, daar is het toch nog veels te vroeg voor?
Niet eigenlijk, want er is geen tijd afgesproken hoe laat ik er moet zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel uur te laat was je nu?
Oftewel: morgen weer een dagquote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet eigenlijk, want er is geen tijd afgesproken hoe laat ik er moet zijn
Damn jij hebt het echt zwaarquote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
Pffff... vanavond uitgaan, morgenavond salsafeest, zaterdagavond uitgaan
Ook goeiemiddagquote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:weer wakker
ga nu toch maar eens mijn bed uitkomen denk ik
quote:
Zo lang? Ik ben het na 1,5 uur meestal wel zat!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]oi
* Ynske gaat eens weken in bad
Badquote:
zeg dat welquote:
Preciesquote:
Weet je hoe lekker dat is een standaard dag vrij in de weekquote:Op donderdag 29 december 2005 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best wel leuk soms, opeens een dagje vrij
Inderdaad.. later ook maar proberen te regelenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat is een standaard dag vrij in de week
Buiten het weekend om dan he
Ik heb standaard op woensdag vrijquote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.. later ook maar proberen te regelen
Middenindeweek is okquote:Op donderdag 29 december 2005 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb standaard op woensdag vrijecht heerlijk hoor (op de dagen dat ik het ook echt heb)
Of je doet even blij.quote:
Ik lach je alleen maar vriendelijk toe.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar vriendelijk toe.![]()
Ik voelde de warmte die je altijd uitstraalt.quote:
Nee, t is perfect, 2 dagen werken, dag vrij, 2 dagen werken, weekendquote:
Ja geweldig hé,quote:Op donderdag 29 december 2005 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voelde de warmte die je altijd uitstraalt.![]()
Ik zou dan liever vier dagen achter elkaar werken denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t is perfect, 2 dagen werken, dag vrij, 2 dagen werken, weekend![]()
DIe keuze is persoonlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dan liever vier dagen achter elkaar werken denk ik.
Ik was dan ook niet van plan om je mijn mening op te dringen.quote:
Vertel, hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Tegeltjeswijsheden.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Ah, zo dus.quote:
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mijquote:
Het lijkt in ieder geval op een tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mij, nou ja geen idee, het is een erg vette ambient/chillout mix van Shpongle
Klinkt erg goed
![]()
Nee, we houden hier meer van slopen dan van bouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kom weer binnen en zie gelijk al een hoop tegeltjes. Gaan we een muur (opnieuw) betegelen of zo ??![]()
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.quote:
Das verleden, nu daar naar de toekomst hequote:Op donderdag 29 december 2005 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.![]()
Zonder verleden is er geen toekomst.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das verleden, nu daar naar de toekomst he![]()
Vang maar al aan dan!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Een inburgeringscursus? ikke neit Niederlaends spreke.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis,
en ik weet nog iemand die jarig is
Zou ik ook doen als ik jou was jaquote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.![]()
Is het een Fokker?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was ja
Ik verkies het verder ook maar te negeren dat diegene jarig is![]()
Wat is het toch mooi om te zien dat mensen innige contacten met hun familie onderhouden.quote:
Moet ik je nu condoleren?quote:
Ze is nog niet dood, maar het komt in de buurtquote:
Frieten!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
Sterkte dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is nog niet dood, maar het komt in de buurt
Friet schijnbaar,quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Frezer het volgende:
Btw, Luxemburg is wel héél wat anders dan Thailand,.
Thxquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sterkte dan.
Btw, Luxemburg is wel héél wat anders dan Thailand,.
Pas op met die hamer jong, das niet goed voor je hoofd,quote:
Ah oke, maar wel een vakantie van je neem ik aan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is een schoolopdracht, die moet eerst even af,
Thailand komt daarna en dan goed
Yep, natuurlijk van de vakantie. Is dit ook wel hoor, alleen dan een vakantie een maand of 2 eerderquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke, maar wel een vakantie van je neem ik aan?
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pas op met die hamer jong, das niet goed voor je hoofd,.
Ik doelde op dat laatste jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, natuurlijk van de vakantie. Is dit ook wel hoor, alleen dan een vakantie een maand of 2 eerder
Luxemburg was ook heerlijk. In mei ga ik gewoon weerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik doelde op dat laatste ja. Wel heel wat anders, Luxemburg, maar kan zeker ook leuk zijn.
Vakanties.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luxemburg was ook heerlijk. In mei ga ik gewoon weer
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet goed? En waarom dan niet?
Een idee om een keer weer te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.
Tijd om weer een keer te gaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.
Pas als ik afgestudeerd ben, kan mijn geld nu wel beter gebruiken.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een idee om een keer weer te gaan?
Vakantie kan heel goedkoop hoor. Gewoon een paar dagen weg met een tent ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas als ik afgestudeerd ben, kan mijn geld nu wel beter gebruiken.![]()
Bah kamperenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie kan heel goedkoop hoor. Gewoon een paar dagen weg met een tent ofzo?
Is het dan niet tijd om toch maar eens het kapmes te pakken?quote:
Utrecht is tofquote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef QyRoZ het volgende:
Goed! Nu nog internet en mensen die ik hier ken en het komt wel goed.
Utrecht was al tof voordat het jou hadquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
Omdat ik er geen internet heb?
Worden vrij lege mails dan hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik veel gemist hier?
Kan iemand me elke dag de spannendse dingen mailen?![]()
Waarom zo lief tegen die wijn huilliequote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Wijf!
Lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Bier?
Neh, dronken zijn heb ik een paar keer meegemaakt, maar vind dat niet prettig. Ik ken mijn grenzen, en daarnaast wil ik weten wat ik die avond ervoor heb gedaan..quote:
quote:
Geeneens meer.. Wat heefttie gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Ow... en dat mij horen zingen kan je wel vergeten hoor
Nee ?? Niet eens ??quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef melismay het volgende:![]()
Ow... en dat mij horen zingen kan je wel vergeten hoor![]()
Hoi, ik ben TC en heb ik eigenlijk niks leuks te vertellen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Dan moet je ook vertellen hoe oud je bent ja,quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoi, ik ben TC en heb ik eigenlijk niks leuks te vertellen . . .![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
lukt niet zonder leuke input
Neeeequote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Michael Jackson maakt een nieuwe cd met zijn eigen kinderen
Staat niet op de frontpage!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Michael Jackson maakt een nieuwe cd met zijn eigen kinderen
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws hequote:
Misschien een beetje oud nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws he
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
ik kijk die gladiatoor maar weer is
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't isquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ja kut haqrt van nederland
zou eigenlijk moeten weigeren om te kijken
Dat zou idd moeten gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't is
dat kan het verklarenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
TF is aan het verhuizen
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
Maar dat gaat niet echt helpen!
Ligt het aan mij of is heel fok een beetje stil?
Behalve ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef GF het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzo
Nee, ik was te snel op m'n fietsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daar
Tuurlijkquote:
als 't op 't werk is, is 't okquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Behalve ik![]()
Ben erg aktief bezig![]()
Maar niet op fok![]()
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij had gewoon je lesauto met instructeur al klaarstaan om de hoek he
Geef nou maar toe
Er zijn altijd users die zich later aanmelden en dan lekker gaan posten, misschien verschilt het wel per subforum, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaal
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar danquote:
Doe ik altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar dan
Wil jij aub een '?' niet gebruiken na een statementquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Neuhquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Het zijn de feestdagen. Mensen raken vanzelf uitgekeken op Fok! of komen weer terug, maar tenzij het forum weer eens dagenlang niet bereikbaar is doen ze dat zelden zo massaal in mijn herinneringquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
Alle andere lessen werden voortijdig afgebroken voor deze of gene reden?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef GF het volgende:
[..]
Neuh
Maar serieus. Ik heb pas 3 volle lessen gehad, ik doe echt geen gekke dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |