Anders had je zeker teletekst blijven volgen ofnietquote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
zegt onze dirk kuyt en q-base aanhanger, mijn god. Vent, ga weg hier.
ontopic:
Heerlijke aankoop, voor zon speler kom je richting het stadion![]()

Is dat je nieuwe stopwoordje? Teletekst!! mUAhaHAH. Je lijkt wel een gebroken plaat. Domme havenarbeider scheer je nou gvd es weg hier.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Anders had je zeker teletekst blijven volgen ofniet![]()

ik wil ook wel in een 4-4-3 systeem spelenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:38 schreef Urquhart het volgende:
De komst van Huntelaar is gewoon een teken dat de technische staf, zo snel mogelijk terug wil naar een 4-4-3 systeem. Alleen komt het voor de beeldvorming nogal vreemd over, nu Harry en Markus beginnen te lopen in een 4-4-2 systeem.

Al die systemen hequote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik wil ook wel in een 4-4-3 systeem spelen.

Volgens mij moet je één topic verder zijn Het Feijenoord topic #124 : Met nieuwe aanwinst Ron Vlaar!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:feyenoord
de enige met een echte 12e man

quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:feyenoord

Wie de scheidsrechter?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:feyenoord

9 miljoen is zowiezo veel, of hij nu eerste of vierde spits is.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef Sloggi het volgende:
9 miljoen is wel erg veel voor een vierde spits...

Lekker belangrijk, als hij gewoon goed gaat spelen en scoren vind ik het prima.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
als KJ ook maar 3 wedstrijdjes nodig heeft zich aan te passen bij ajax of hij staat er een paar keer buiten dankzij rosenberg + charisteas in 4-4-2 ofzo kan hij het topscorerschap wel gedag zeggen

Ik vrees het ook, maar als ze zakelijk en geconcentreerd spelen, en dus niet zoals de laatste 10 min tegen Groningen, dan moet het wel kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef Radegast het volgende:
Heerenveen uit, dat zal wel een nederlaagje worden. Vaste prik daar de laatste jaren.

TIjd om er verandering in te brengen en 2 punten in te lopen op die boeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef Radegast het volgende:
Heerenveen uit, dat zal wel een nederlaagje worden. Vaste prik daar de laatste jaren.

ze hebben zojuist nog een strafschop misgelopen en zal echt niet voor het eerst zijn dus.....quote:

Ga je nu verder weer braaf verder blaten in je eigen club-topicje?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ze hebben zojuist nog een strafschop misgelopen en zal echt niet voor het eerst zijn dus.....![]()

Iddquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als hij gewoon goed gaat spelen en scoren vind ik het prima.

Beetje veel eer niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen om Dirkie Kuyt te irriteren een KJH usericoon

Hoop alleen dat zijn goals over t algemeen wat mooier wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef fernando_redondo het volgende:
KJH is de een na duurste aankoop van een Nederlandse club. Hopelijk voor Ajax wordt hij net zo succesvol als de duurste

Hij is zelfs de duurste binnenlandse Nederlander aankoop en hopelijk iets succesvoller dan de 1 na duurste: Jan Vennegoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef fernando_redondo het volgende:
KJH is de een na duurste aankoop van een Nederlandse club. Hopelijk voor Ajax wordt hij net zo succesvol als de duurste

Dat waren wel hele andere transfertijden. Al heb ik het idee dat er weer langzaam richting die tijd gekropen wordtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is zelfs de duurste binnenlandse Nederlander aankoop en hopelijk iets succesvoller dan de 1 na duurste: Jan Vennegoor.

Koné is nog duurder (ga er maar vanuit dat die optie gelicht wordt)quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is zelfs de duurste binnenlandse Nederlander aankoop en hopelijk iets succesvoller dan de 1 na duurste: Jan Vennegoor.

Wat gaat die kosten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koné is nog duurder (ga er maar vanuit dat die optie gelicht wordt)

10quote:

Al gereserveerd. Verlies maken is overigens iets anders dan rood staan, dus wees maar niet bangquote:

we dreigen winst te gaan maken over dit boekjaar, dus dat gaan we natuurlijk even voorkomenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |