Dat je er blij mee moet zijn met al die supporters waarvan de helft een succes supporter is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
?

Jij bent een beetje gefrustreerd he? Je zit hier alles en iedereen maar af te zeiken. Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat je er blij mee moet zijn met al die supporters waarvan de helft een succes supporter is.

Graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:20 schreef Fathom het volgende:
[..]
Jij bent een beetje gefrustreerd he? Je zit hier alles en iedereen maar af te zeiken. Wil je er over praten?![]()

Omdat we de beste zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Graag![]()
Waarom zijn jullie Ajacieden altijd zo arrogant en zo wispelturig?

Dat hoort bij de club.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Graag![]()
Waarom zijn jullie Ajacieden altijd zo arrogant en zo wispelturig?

Lekker trollenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat hoort bij de club.
Maar waarom kom jij altijd bij ons in het topic? Stiekem toch Ajacied ?

Dat zou heel erg zuur zijn voor Heerenveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
Nog beter, het wordt vanavond afgelast![]()

Wil je dan ook niet zielig doen net als vorige week rond dit tijdstip in een bepaald ander topic?quote:

Ik lees steeds Babangida...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Badabingea het volgende:
Ik denk 2-1 voor Ajax

quote:

quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
al die KJH avatarsis hij jullie nieuwe verlosser?

ik lees nogsteeds in je ondertitel gullit...quote:

Wees jij maar lekker trots op die IQ-loze havenarbeiders die elke wedstrijd (nouja, vooral als het goed gaat want de Kuip is ook al vrij gauw leger) het stadion bevolken. Zolang elke Ajax wedstrijd nog steeds meer bezoekers trekt dan die van fnoord lijkt het me dat je gewoon beter je bekkie dicht kunt houden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bak een taart en vier het met al de teletekst supporters![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |