Goedkoop, iemand op z'n leeftijd pakken. Melkmuil.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!![]()
Ik ben 24 (met 13 jaar ervaring)quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef PH52 het volgende:
Goedkoop, iemand op z'n leeftijd pakken. Melkmuil.![]()
Meisje, ik kan je dingen laten meemaken waarvan ik zeker weet dat je ze nog nooit hebt meegemaakt!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!![]()
Roeeeepppuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
En de rest nou niet gaan roepen van dat wil ik ook!
In de tropen tellen de jaren dubbel, dus je bent eik 48 met 26 jaar ervaring. Dat je überhaupt nog beweegt . .quote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben 24 (met 13 jaar ervaring)![]()
![]()
![]()
erg groot verschil toch?
Gut wat straal je weer een jaloezie uit...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef PH52 het volgende:
In de tropen tellen de jaren dubbel, dus je bent eik 48 met 26 jaar ervaring. Dat je überhaupt nog beweegt . .![]()
Eg nie, ik ben op Cuallquote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gut wat straal je weer een jaloezie uit...![]()
Arme cuall...quote:
Nee hoor,quote:
GNA GNA GNAquote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, jij ook PH?
Ik ben vééééél liever dan ChantalC![]()
Dat maakt me noch warm noch koud... Jammer he?quote:
Nat bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat maakt me noch warm noch koud... Jammer he?
Laat ik daar maar niet op ingaan... Ik vrees voor je dat het antwoord ook negatief zou zijn...quote:
Toch leuk een aap met menselijke trekjes... (inkoppertje)quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
[..]
Meisje, ik kan je dingen laten meemaken waarvan ik zeker weet dat je ze nog nooit hebt meegemaakt!!!![]()
En de rest nou niet gaan roepen van dat wil ik ook!
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een lief plaatje op de voorpagina van de Volkskrant!
[afbeelding]
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |