quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.![]()
Tot ziens dan maar jacobquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga er weer van tussen![]()
![]()
Misschien bij BBH weer online....
Ja, da wou ik nog ff zeggen, hartstikke goed gereageerd, direct met z'n alle derop gesprongen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was FEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT
![]()
Wij zijn de winnaars van BB![]()
Die weet je inmiddels te vinden...quote:
Dit is een echt plaatjequote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een lief plaatje op de voorpagina van de Volkskrant!
[afbeelding]
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
Maakt niks uit, grote tieten is ook niet alles.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb héél lang in de rij gestaan, maar ze hebben me over het hoofd gezien
![]()
Wow schitterend! Krijg er romantische ideeën bij...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef White_Pearl het volgende:
Dit is een echt plaatjenet geschoten hier bij mij
![]()
Ooooooohhhhhh, wat mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dit is een echt plaatjenet geschoten hier bij mij
![]()
[afbeelding]
En het valt alweer met bakken uit de lucht![]()
Hallo allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Door als collectief er op te duiken is alles inderdaad goed afgelopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, da wou ik nog ff zeggen, hartstikke goed gereageerd, direct met z'n alle derop gesprongen.
complimenten voor de nachtploeg.
![]()
![]()
Als alle muntjes die bij ChantalC nog vast zitten in 1 keer vallen, denk je dat ze jackpot gewonnen heeft!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was FEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT
![]()
Wij zijn de winnaars van BB![]()
Hier in het zuid-westen sneeuwt het af en toe... Alleen de sneeuw is algesmolten voor het op de grond valt...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wil ook sneeuw, voorlopig alleen maar zon hier in het zuiden![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga er weer van tussen![]()
![]()
Misschien bij BBH weer online....
Ach je bent niet de enige hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb héél lang in de rij gestaan, maar ze hebben me over het hoofd gezien
![]()
Die gaat zeker nog eens vallen. Die bewaar ik voor de man die mij weet te schaken. Die zal de rest van zijn leven glimlachend door het leven gaan!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef demins het volgende:
Als alle muntjes die bij ChantalC nog vast zitten in 1 keer vallen, denk je dat ze jackpot gewonnen heeft!![]()
Hier in het zuid-westen geen vlokje te bekennen andersquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier in het zuid-westen sneeuwt het af en toe... Alleen de sneeuw is algesmolten voor het op de grond valt...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die weet je inmiddels te vinden...![]()
Je bedoelt ws dat die z'n verdere leven met een scheve bek rondloopt ?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die gaat zeker nog eens vallen. Die bewaar ik voor de man die mij weet te schaken. Die zal de rest van zijn leven glimlachend door het leven gaan!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |