abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35896955
Dank dank voor alle bemoedigende opmerkingen over onze vloer, ga er maar eens rustig voor zitten of liggen want zo komen de pics van de keukenbladen welke vandaag bevestigd zijn .

Verder heb ik wel wat op en aanmerkingen op het geheel, o.a een kraan die naar mijn idee zijn geld pertinent niet waard is. Loopt niet lekker van bak 1 naar 2, uitschijfslang loopt aan in de kraan"buis", en het planchet tussen de woonkamer en keuken heeft aan de onderkant erg scherpe randjes verder zijn de punten op de hoeken niet afgerond oid. Je kan erop wachten dat er iemand flink tegen aan knalt en zichzelf open gaat halen. Daar ga ik dus nog zeker ff contact over hebben met het keukencentrum.

Morgenvroeg weer pittig vroeg uit de veren omdat ik om 07:30 verwacht wordt @ de casa omdat dan de tegelzetter komt. Hij wil graag weten hoe ik een en ander getegeld wil hebben.

De vloer van de badkamer ligt er nu ook in, en morgen zullen daar de onbrekende wandtegels ook gezet gaan worden. Nu heb ik vernomen dat er morgen ook evt. een timmeramn komt om het plafond in de badkamer te amken. Dus dan zitten ze elkaar in de weg...... (moet de aannemer ook maar op Dinsdag j.l komen zoals afgesproken )

Ik ga ff uppen brb

Hou het nog ff droog willen jullie?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_35897334

Blad van het deel aanrecht links naast het fornuis

Blad van het deel aanrecht rechts naast het fornuis(boven caroussel kast)

Deeel van het aanrechtblad boven de kastjes, welke aan de kant van de woonkamer komen.

Mooi hé?

Hoewel nog zeker niet af (de keuken nu) maakt het blad dat de "uitstraling"al flink anders is

Morgen denk ik weer meer
  vrijdag 10 maart 2006 @ 00:12:20 #243
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35898711
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef Cybersijp het volgende:

Hou het nog ff droog willen jullie?
Tis me nog net gelukt!
Mooi hoor!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:29:26 #244
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35904310
Mooi blad hoor Cyber

Wel jammer dat de bovenste laatjes geen profiel hebben, dat kon bij ons indd ook niet (helaas) bij de carrousselkast omdat deze maar 80 x 80 is.

Als ik het goed begrijp heb je aan twee kanten een blad nu????
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35909273
Lijkt me ook niet mooi worden eigenlijk, zo'n profiel op een enkele lade. Wordt misschien een beetje 'op elkaar gepropt'.

Mooi blad, Cyber. En het wordt idd steeds meer af. Wat komt er op de muren in de woonkamer? En ga je het plafond dan ook meteen doen, want dat wilde je toch met hout?
pi_35919906
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
Mooi blad hoor Cyber

Wel jammer dat de bovenste laatjes geen profiel hebben, dat kon bij ons indd ook niet (helaas) bij de carrousselkast omdat deze maar 80 x 80 is.

Als ik het goed begrijp heb je aan twee kanten een blad nu????
Juistem Nu is er vandaag weer t nodige verheranderd in de keuken, dus ik moet straks ff gedwee naar de casa om pics te schieten.

Ik vind het in het geheel niet jammer dat de enkele lades geen profiel hebben, juist wel mooi
pi_35920088
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef arithaterhorst het volgende:
Lijkt me ook niet mooi worden eigenlijk, zo'n profiel op een enkele lade. Wordt misschien een beetje 'op elkaar gepropt'.

Mooi blad, Cyber. En het wordt idd steeds meer af. Wat komt er op de muren in de woonkamer? En ga je het plafond dan ook meteen doen, want dat wilde je toch met hout?
Aritha, Op de muren van de woonkamer komt gewone "latex"echter wel een hoogwaardige variant hiervan. Ik heb de kleur al uitgezocht. Dat wordt "katoenwit", en nee denk nu niet dat ik alles in me eentje beslis. Deze beslissing hebben we samen genomen

tussen de balken komen schrootjes, met een dubbele kraal. Deze zijn besteld (cando) en kan ik als straks de paviljoens weer naar buiten zijn gegaan(as in weer opgebouwd zijn) dan mag ik die in de schuur van mijn baas verfen. Daar heb ik de ruimte plus je kan de hele lengtes in een keer in de grond zetten, en daarna in de kleur falakken zonder dat er stof oid in gaat komen. Als de paviljoens weer op het strand staan komen we er niet zo veel meer Lekker makkelijk dus.

Uiteindelijk heb ik 420 plankjes schroot nodig van 60 cm. breed

Straks weer een update van de stand van zaken welke vandaag gedaan zijn, ik zal mijn vermoeide lichaam nog ff aanslingeren om aan de andere kant van het dorp foto's te maken

Bis später
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:18 #248
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_35921760
Ey zijn dat in de keuken speciale inbouwdozen waar je in één keer twee wandcontactdozen op kunt monteren ? Of heb ik dat mis ?
pi_35922404
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey zijn dat in de keuken speciale inbouwdozen waar je in één keer twee wandcontactdozen op kunt monteren ? Of heb ik dat mis ?
Tjeez jij ziet ook alles hé? je heb het dus bij het rechte einde....

Omdat in de keuken alle wcd's per twee moesten komen hebben we mar besloten dat het makkelijker was als we die dozen dus gebruikten.

Boven op de voorste slaapkamer heb ik ze ook, alleen daar heb ik er ook twee keer vier inbouwdozen naast elkaar, en omdat ik meerdere aanvoeren dan twee(4:2=2 ) had moesten het dus wel enkele inbouwdozen worden.

Leuke is wel dat mijn klusmaatje Stefan bij een installatiebedrijf werkt, en die gebruiken gewoon goed installatiespul(busch& jäger) en mijn andere Klusgabber is nu ook aan het verherbouwen, en die wil nu ook pertinent geen "gamma" spul meer omdat het zo veel mooier is, zo veel amkkelijker werkt etc. Voor geeneens zoveel extra.

Zo zie je maar weer qua instalatie werk heeft cybersijpo ook het nodige opgestoken van zijn verherbouw renovatie
pi_35925296
ziet er top uit Het wordt met de dag beter
ga zo door
pi_35927996
Okay na enig oponthoud door "buur"Kees de schilder, en later klusgabber Japie zijn we nu weer veilig thuis met nieuwe opnamen van de casa !!

Ik ga ze ff uppen, brb
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:02:14 #252
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_35928502
I can't wait!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_35928906

laatste stukje vloer van de badkamer is nu gedaan, de ontbrekende tegels waren nu binnen

Laatste stukje wand in de badkamer is nu ook klaar, ook hier waren er een paar tegels te kort en nu dus binnen. Plafond van de badkamer zit er ook in nu

Big ass doos met daarin ons nieuwe fornuis, siemens 6 pits aardgas/elektra fornuis. Doos is ongeveer 1.25 m. breed

keuken is rondom vorzien van tegels tot een bepaalde hoogte. Staat wat mooier dan alleen boven je bladen te tegelen.

Brievenbus is voorlopig klaar, het kan niet meer inwaaien en wel tochten/regenen. rest van de afwerking is voor mijzelf. dat zal dus als ik de hal ga aanpakken vanzelf verder gaan.Het witte deurtje is het oude deurtje wat vroeger voor de brievenbus zat. Nu zit er een schroefoog in, maar daar komt metdertijd een knap knopje op hoor

Bekleding van de standpijp, bovenste stukje loopt schuin weg vanwege een pijp waardoor de extra cai, utp etc etc straks richting de plaats van het huis waar je het wil hebben kan worden gevoerd.

aanrecht betegeld

Nog maar eens, maar dan van de andere kant genomen

geheeloverzicht van het linker aanrechtdeel door de uitsparing tussen de woonkamer en de keuken genomen.

Verder vanavond goed nieuws gehad, volgende week Maandag zal de schilder beginnen met het schilderen van het buitenhout voor de windveren, kantstukken, dekstukken, en dakgoten. Dus met niet al te veel tijd is het buitenom al weer een stuk beter om aan te zien Zijn me buurtjes ook weer blij.....( Hoi Kees )

Morgen zal waarschijnlijk ook Carlos de tegelzetter nog ff langs komen om e.e.a in te wassen. Kijk thats the spirit op Zaterdag.

Morgen dus als ik niet al te gaar ben daar nog ff een update(tje) over maar dan moeten jullie het maar ff een paar daagkes droog houden, volgende week dan meer van "De Casa"

Arie en zijn fietsie etc etc
pi_35933166
chique keuken hoor! Maar zie ik het goed, is het een carrouselkast die helemaal rond is, of zit de opening naar achter gedraaid?
pi_35977219
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:26 schreef Marsepein het volgende:
chique keuken hoor! Maar zie ik het goed, is het een carrouselkast die helemaal rond is, of zit de opening naar achter gedraaid?
Nee Marsepein, carouselkast is gewoon een hoekvormige kast, alleen heeft de keukenbouwer hem met de deuren open gezet vanwege het plaatsen van het blad.

Gisteren is er gevoegd in de keuken en het ontbrekende deel in de badkamer, en morgen rond de middag komt er een speciaal afdichtingsbedrijf de boel afkitten.(keuken en bijkeuken)

Ik heb ook vernomen van de schilder dat het hout voor het bouwwerk rondom in aantocht is, morgen wordt er voor het eerst grondverf op gezet. Ik neem dan aan dat het een paar dagen zal duren afvorens het eerste hout naar de casa zal gaan.

Morgen weer aan de arbeid, dus van de week meer meer update
pi_35977376
Oh ja, nog ff wat plaatje van Fornuis gegoogled

pi_35977954
Indrukwekkend
pi_35981845
Strak ding zeg!! Is dat nu aluminium of toch RVS? Ziet er zo licht uit....
pi_35982189
Aritha,

Hij is van geborsteld RVS, strak maar naar mijn idee niet te strak voor onze keuken
  maandag 13 maart 2006 @ 08:32:40 #260
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35982196
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef Cybersijp het volgende:

[afbeelding]
Wow man, die is wel erg mooi
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35982298
Erg indrukwekkend!
En wat een mooi huis eigenlijk zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35998022
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:44 schreef innepin het volgende:
Erg indrukwekkend!
En wat een mooi huis eigenlijk zo
dank dank,

Wordt nog mooier hoor, blijf regelamtig langskomen voor de updetes en je kan vanzelf zien hoe het wordt
pi_36000127
mooi project hoor
pi_36001572
quote:
Op maandag 13 maart 2006 18:32 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

dank dank,

Wordt nog mooier hoor, blijf regelamtig langskomen voor de updetes en je kan vanzelf zien hoe het wordt
Tuurlijk, ik vind het geweldig om te volgen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 maart 2006 @ 20:22:04 #265
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_36001908
tvp, voordat het topic echt vol is
lezen doe ik later wel
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 13 maart 2006 @ 20:30:57 #266
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36002203
quote:

[afbeelding]
Zo dat is pas een fornuis!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36012992
quote:
Op maandag 13 maart 2006 07:40 schreef arithaterhorst het volgende:
Strak ding zeg!! Is dat nu aluminium of toch RVS? Ziet er zo licht uit....
Nee, helemaal niet te strak voor jullie keuken.

Echt een mooi fornuis. en helemaal iets voor een kok natuurlijk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:36:10 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36014572
quote:

[afbeelding]
Halleluja!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36019574
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Halleluja!
idd!
pi_36030677
Zo iedereen die aan het hardcore verbouwen is enthousiast geworden? Dan zal ik eens ff horen aan de Siemens of dat nog wat waard is............

Maar ik had ook het idee hoor dat eenz espits fornuis van Siemens niet echt mooi kon zijn, tot ik deze voorbij zag komen.... Is er ook nog in een elektro/elektro uitvoering. Maar daar heb ik niet zo veel mee, kok hé? Gas moet je hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')