![]()
laatste stukje vloer van de badkamer is nu gedaan, de ontbrekende tegels waren nu binnen
![]()
![]()
Laatste stukje wand in de badkamer is nu ook klaar, ook hier waren er een paar tegels te kort en nu dus binnen. Plafond van de badkamer zit er ook in nu
![]()
![]()
Big ass doos met daarin ons nieuwe fornuis, siemens 6 pits aardgas/elektra fornuis. Doos is ongeveer 1.25 m. breed
![]()
![]()
keuken is rondom vorzien van tegels tot een bepaalde hoogte. Staat wat mooier dan alleen boven je bladen te tegelen.
![]()
Brievenbus is voorlopig klaar, het kan niet meer inwaaien en wel tochten/regenen. rest van de afwerking is voor mijzelf. dat zal dus als ik de hal ga aanpakken vanzelf verder gaan.Het witte deurtje is het oude deurtje wat vroeger voor de brievenbus zat. Nu zit er een schroefoog in, maar daar komt metdertijd een knap knopje op hoor
![]()
![]()
Bekleding van de standpijp, bovenste stukje loopt schuin weg vanwege een pijp waardoor de extra cai, utp etc etc straks richting de plaats van het huis waar je het wil hebben kan worden gevoerd.
![]()
aanrecht betegeld
![]()
Nog maar eens, maar dan van de andere kant genomen
![]()
![]()
geheeloverzicht van het linker aanrechtdeel door de uitsparing tussen de woonkamer en de keuken genomen.
Verder vanavond goed nieuws gehad, volgende week Maandag zal de schilder beginnen met het schilderen van het buitenhout voor de windveren, kantstukken, dekstukken, en dakgoten. Dus met niet al te veel tijd is het buitenom al weer een stuk beter om aan te zien
![]()
Zijn me buurtjes ook weer blij.....( Hoi Kees
![]()
)
Morgen zal waarschijnlijk ook Carlos de tegelzetter nog ff langs komen om e.e.a in te wassen. Kijk thats the spirit op Zaterdag.
Morgen dus als ik niet al te gaar ben daar nog ff een update(tje) over maar dan moeten jullie het maar ff een paar daagkes droog houden, volgende week dan meer van "De Casa"
Arie en zijn fietsie etc etc