Ach valt wel mee hoor, het idee kwam uit een showboekje van vleroy& boch(merk van de tegels) de vriesrand hebben we er zelf bijbedacht, en de rest van de "landelijke "tegels welke bijdeze set hoort hebben we niet genomen. (o.a geel en blauw met een oerlelijke sierrand ect.) vandaar deze opzet dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef mrien het volgende:
Aparte vloer, wel mooi trouwens
Denk dat het op de foto donkerder lijkt dan het eigenlijk is
Ben benieuwd naar het totaalplaatje als het af is
ik werk bij een aannemerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Cybersijp het volgende:
Aannemer is wezen komen kijken waar nu de schoen heeft "gewrongen"bij het plaatsen van het douchewandje, timmeramn welke erbij was is uitgegaan van een meter maat plus hierbij 4 cm voor stucen(2x, elke zijde een laag van +/- 1 cm, plus twee keer tegels met lijm) alleen ytong is dermate recht gezet dat het niet gestuct hoefde te worden. Stucadoor heeft t dus ook niet meegenomen. voila daar ligt het aan dus volgens hem. Naar mijn idee echter bij de timmerman welke bedacht heeft dat het ytong gestuct moest gaan worden, welke het niet werd. Gurb heeft dus wel gelijk dat ze geen aansprakelijkheid ervoor nemen. Ik kan hier zo kwaad om worden hé ! waarom neem je dan een aannemer aan? Om ongeveer op de goede plaats uit te gaan komen? Nou ja niks meer aan te doen, al zal ik het 123 niet vergeten....
Vanmiddag ook een karretje puin weer klaargezet, zodat het morgen oid weer weggereden kan worden. Gokje is circa 800 kilo(puin gaat hard in kilo's) Al met al ruimt t zo lekker door steeds een paar keer in de week een karretje weg te rijden.
dat vroeg ik me dus ook af....wij betalen ons t schompes bij een verbouwing aan het afvoeren van puin.... per jaar per woning krijg je een pasje voor 500kg (wat natuurlijk zo vol is met een beetje puin) en daarna betaal je ¤0,15 per kilo.... niet heel grapping als 3ton af te voeren hebtquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:50 schreef Gurb het volgende:
[..]
En wat betreft dat puin afvoeren, jij hebt op Texel geen bepaalde quotum wat je per jaar / maand / week mag storten? Dan is een aanhangertje volgooien en regelmatig afvoeren een stuk voordeliger dan het laten komen en afvoeren van vuilcontainers (200 euro voor 6 kuub)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef Cybersijp het volgende:
Jongens op texel is het goed geregeld hoor, je kan schoon puin storten voor 1.5 cent per kilo. Hier op de stort komt dan gegelmatig een "kraker" en die vermaalt het geheel weer. Daar worden funderingen etc. mee gelegd.
Verder mag je van alle andere afvalsoorten 250 kilo per dag aanvoeren kostenloos, daar boven betaal je tussen de 0.10¤ en 0.22¤ per kilo. Hoe minder brandbaar hoe duurder om af te voeren.
Jeujjjjjjjjjjj!! Daar ben ik dus echt heeeeeeeeel benieuwd naar!! Wel foto's maken he!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Cybersijp het volgende:
Zo dag om update erbij
Vanavond belde de schilder mij nog op met een heugelijke mededeling !
Het glas in lood is er!!! Morgen komt hij met een ex-collega van hem kitten en het gals zetten. Man man ik kan haast niet wachten zeg was het maar morgen..........
de bewuste douchewand??quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Cybersijp het volgende:
Douche cel, ziet er ook knap uit hoor(al zeg ik t zelf)
Waar heb je de wand nou mee bekleed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Cybersijp het volgende:
Zo was het wandje van de voorste slaapkamer vorige week
en het nieuwe wandje, met nieuw knieschot. Verder cai en utp op twee punten in de kamer gemaakt, alsmede 4 dubbelle wcd's. Je kan maar op de toekomst voorbereid zijn denk ik dan maar. Heb er zelfs over nagedacht om iets van een "geheime"kluis te maken achter het knieschot zodat onze dochter dar later al haar geheime dingetjes kan bewaren:P (makkelijk uit te voeren later dus)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:06 schreef Cybersijp het volgende:
Straks meer update.............
Glas in lood is zooooooooooooooooooooooooooooo cool geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel willen maar heb geen groothoek lens, nu past het niet op me camera schermpjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef DIA het volgende:
super mooi gedaan die badkamer vloer![]()
komt er nog een total shot van?
In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit Cybersijp.
Ga je de gevel ook nog laten reinigen en voegen (knip of snijvoeg)? Dat zou wel mooi staan met die erker en dat glas in lood.
Knipvoegen is inderdaad een ambacht. Je hebt ook vele verschillende samenstellingen in specie. Wel of geen klei, wat voor zand, kleurmiddelen etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk isEn ik nogal wat meters
![]()
Maar ja dat duurt dus nog ff, je kan niet aales tegelijk willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |