Zo dag om update erbij
![]()
Vandaag heeft Carlos zo ver als hij kon met de tegels de vloer van de badkamer gelegd, zover hij kon? Ja omdat we een stuk of vier á vijf terra tegels tekortkomen. Kwestie van een doos tekort afgestuurd
![]()
Nou met de twee dozen facet tegels zullen deze denk ik volgende week wel gezet worden. Vanaf Dinsdag wordt de vloer van de benedenverdieping getegeld, daarna komt de keukenboer het blad zetten. Dan kan carlos weer verder met de tegels boven het keukenblad.
Veel tegelwerk he?
![]()
T is dat het toilet beneden en de hal niet gedaan hoeft te worden nu, anders was het nog meer
![]()
Verder zijn alle deuren en ramen voorzien van hang en sluitwerk, zodat het niet meer zo 123 binnen te komen is in de casa .
Een karretje puin weggereden met de baas, was een kilo of 600 en kostte iets van ¤9,- (puin) Kijk voor dat geld kun je nog eens wat storten. ik heb nu bijna alles weg, morgen gaat voorlopig de laatste kar troep weg en dan maar ff kijken wanneer we weer weer aan toe komen.
Zelf heb ik de voorste slaapkamer nu rondom voorzien van panelen, en heb de trekker bekleed met meranti 18mm. Was nog een mazeltje daarmee, omdat het stuk wat ik nodig had uit een "rest"stukkie kon komen betaalde ik ¤22,- ipv ¤39,- kijk dat scheelt nogal
![]()
Morgenvroeg gaat mijn vrouw op zoek naar bananendozen om zo alvast wat ruimnte te kunnen maken op de zolder van ons huidig huis. De zolder zal dan een stukkie minder vol komen te staan en das weer gunstig voor de ruimte beleving van kijkers voor ons huis wat nu nog in de verkoop staat.
Zelf zal ik om 09:00 present zijn op de casa om daar te beginnen met het afmaken van de kamer van onze dochter, ik moet nog een zooi afdeklatjes etc in verstek ed zagen dat kost wel wat tijd maar maakt het geheel wel af.Verder de opdekkantstukken netjes zagen en voorzien van architraaf. 's middags hoop ik dan met de grondverf in de rondte te kunnen gaan . Morgenavond bijeenkomst van het werk, en dan Maandag weer aan de slag heb er ook na 3mnden klussen zin in
![]()
(workaholic lijk ik wel, maar klussen is iets wat ik echt leuk vindt en waar ik al mijn ziel en zaligheid in kwijt kan )
Vanavond belde de schilder mij nog op met een heugelijke mededeling !
Het glas in lood is er!!! Morgen komt hij met een ex-collega van hem kitten en het gals zetten. Man man ik kan haast niet wachten zeg was het maar morgen..........
De deuren heeft Kees de schilder vanmiddag ingemeten qua glasmaat en hij zal ze vandeweek nog in de grond zetten. dat doet hij bij ons binnen in de woonkamer oid. De schilder woont nl. voor ons. hij kan dus beter ff de straat over steken en dan ff schilderen dan dat hij het naar zijn schuur moet brengen , daar schilderen, en weer terug brengen.
Dat was hem wel weer, ik ga zo ff pics uppen en dan kan ik oa de uiteindelijke vloer laten zien en de deuren kaal zonder glas maar wel een idee hoe t gaat worden. Verder een pic van de kamer zoals ik hem vanmiddag af gemaakt heb.
toedeloe