tada
![]()
Update (tje) zonder pics, maar ik zal morgen of overmorgen ff foto's maken.
Dinsdag de overloop voor de eerste maal in de hoogglans gezet, dat ziet er meteen al een stukkie beter uit zeg
![]()
Verder de wand in onze slaapkamer de de tweede maal in de verf gezet, alleen de tweede laag ging erg snel erop( minder frictie, vanwege al een laag erop) dat ik dacht dat ik wel kon "nastrijken"als het wandje afgeschilderd was....... Not
![]()
Nou zaten er wat "heilige dagen in "en die kreeeg ik er niet meer mooi uit. Morgen (vandaag ) dus maar ff proberen( 3e laag
![]()
)
Vandaag was de verf nog een beetje "pikkelig " dus maar ff aangekeken, aan het eind van de middag was de verf droog maar het "licht"was ook op.(je kan wel met bouwlamp verfen, maar dan heb je heel veel kans dat je ff ergens overheen ziet, en dus nog een keertje )
Morgen dus dan maar, wand van slaapkamer, aftimmering spant(2e laag), nog twee wandjes op de overloop(heb er vanmiddag twee gedaan), plus architraaf van de slaapkamer.
Kast is al wel klaar, papa Cybersijp heeft vandaag de hele dag met verfkwast en roller in de rondte gelopen om de hele kast van boven tot onder in de verf te zetten(2.1 liter verf!,
een laagje :p )
Tis maar goed dat er wat verf op voorraad was dus, De schilder begint over 6 uurtjes vanaf posten van deze reply aan het schilderen van de grondverf op de kozijnen
Dus over niet al te lange tijd zullen deze klaar zijn om in ons huis aangebracht te worden. Verder hebben we samen met de schilder besloten dat de kleurstelling van ons huis straks Groen( heel erg donker groen) en heel licht creme gaat worden. Komt erg in de richting zoals het vroeger was in 1927. Toen is het huis groen/wit geschilderd. Wat toen wit was wordt nu heel licht creme. Maar het lijkt er dus erg op
![]()
had nog wel ff mijn twijfels vandaag, je kan het er niet "afgummen" natuurlijk, maar uiteindelijk toch maar voor voorgenoemde kleurencombi gekozen ipv andersom....
Stucadoor was er vandaag weer niet , moet schijnbaar zijn klusje afmaken voordat hij weer bij ons komt. Nog deze week moet onze keuken af qua stucwerk anders kan het stucwerk niet drogen voordat onze nieuwe keuken op 13/14/15 Februari a.s wordt geplaatst. Hij wou al een ander sturen maar daar ben ik pertinent NIET mee akkoord gegaan...
Als hij er morgen weer niet is dan ga ik ff flink aan de bel trekken bij de aannemer, naar hem toe heeft hij beloofd dat het nog deze week erin zit.(stucadoor=onderaannemer van onze aannemer)
Vrijdag puin rijden("klusbroeder" Jaap heeft dan weer tijd ivm trekhaak
![]()
), en wat stenen halen om te metselen bij het bouwcentrum.
Anywayz nog genoeg te doen dus, adios voor nu