Nog een artikel met Roel in de Metro. En schijnt een artikel met Joost in 1 of ander regionaal dagblad.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Hebben er eigenlijk nog meer artikelen in de krant gestaan behalve over Roel en Dido?
En hij is de big boss dus heb je het helemaal voormekaarquote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar toch... Danny zag het zo wel
Knorrenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is die Arliator van je eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
He he moet even bijkomen zegBen gewoon helemaal hyper! hahaha
*schenkt een lekker glaasje rosé in, hmmmm even relaxen*
Hahaha.... Zoals Hannibal zei in The A-team: Always nice if a plan works.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
He he moet even bijkomen zegBen gewoon helemaal hyper! hahaha
*schenkt een lekker glaasje rosé in, hmmmm even relaxen*
Precies, zat even op m'n fles te kijken en klopt idd, en zowieso lengen ze het in Schotland en Ierland aan met water en dat is ook het lekkerst eigenlijk, vind ik dan. Hoop binnenkort een keer naar Edingburg te gaan om daar even zo'n proeverij te bezoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dacht 't wel. En whisky heet in Amerika bourbon en in Ierland whiskey met een e ertussen.
Dat vind ik nou Topquote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft spontaan eenen een
terug
all of the above.. en natuurlijk over de bouwvakkers op de streams die we gewoon kunnen horenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef Day het volgende:
Maarre mensen, waar hebben jullie het zoal over? Is het gewoon slap ouwehoeren, terugblikken op BB, thema's, puzzels, foto's?
Do tell!
Jullie moeten elkaar wel een beetje ondersteunen he, doen Henk en Yolande ook (bijna) altijd, tenzij Henk weer ligt te snurkenquote:
Oow wat liefquote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef h.henkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb wel genoten van jullie teksten hoor. en met name de streamverslagen![]()
Leuk!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, zat even op m'n fles te kijken en klopt idd, en zowieso lengen ze het in Schotland en Ierland aan met water en dat is ook het lekkerst eigenlijk, vind ik dan. Hoop binnenkort een keer naar Edingburg te gaan om daar even zo'n proeverij te bezoeken
dit klopt helemaal.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dacht 't wel. En whisky heet in Amerika bourbon en in Ierland whiskey met een e ertussen.
Dat helpt, thxxxxquote:Op donderdag 29 december 2005 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit. Adem in, Adem uit.
![]()
Ik heb bij zo'n rondleiding wel eens tussen de middag aan de whisk(e)y gezeten. Ja je moet toch proeven hèquote:Op donderdag 29 december 2005 02:07 schreef h.henkie het volgende:
[..]
dit klopt helemaal.En de echte whiskey liefhebber drink malt en geen blended. De laatste is namelijk een mengelmoes van restwhiskey (dus goedkoop)
Maar je mag geen whiskey vergelijken met bourbon. De processen van het maken is verschillend
*jammer er staat hier geen leuk icoontje met een wijnglas*quote:Op donderdag 29 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha.... Zoals Hannibal zei in The A-team: Always nice if a plan works.
Je hebt het verdiend![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oow wat liefEindelijk iemand waarvan je weet dat die het leest!
![]()
(ik heb mijn best gedaan maar DE streamers dit jaar waren M-en-A
HULDE)
Je hebt toch niet stiekum gekeken hequote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef Day het volgende:
Maarre mensen, waar hebben jullie het zoal over? Is het gewoon slap ouwehoeren, terugblikken op BB, thema's, puzzels, foto's?
Do tell!
Heb je me vandaag nog horen roepen dat iedereen dr uit moest???quote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
all of the above.. en natuurlijk over de bouwvakkers op de streams die we gewoon kunnen horen
Terugblikken, leuke uitspraken van de bewoners, caps weer eens bekijken, geheime missies, de roddelsessies en tegenwoordig de bouwvakkers (en hun kidsquote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef Day het volgende:
Do tell!
Zo is het maar net... met zijn allen staan we sterk.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*jammer er staat hier geen leuk icoontje met een wijnglas*
Maar dat hebben we met zijn allen wel ff geflikt ForeverBlueCaps![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik stop altijd op het hoogtepunt
Pas nadat ik er van genoten heb![]()
En wens jullie bij deze nog heel veel plezier toe,
en wil iedereen bedanken, die het mogelijk hebben
gemaakt dat we mogen blijvenik wens jullie
voor nu of later welterusten![]()
![]()
![]()
en
tot morgen![]()
![]()
Bedanktallemaal
![]()
![]()
ja dat proeven he dat is heel vervelendquote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb bij zo'n rondleiding wel eens tussen de middag aan de whisk(e)y gezeten. Ja je moet toch proeven hè![]()
Ik ben helemaal gerustquote:Op donderdag 29 december 2005 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hij is de big boss dus heb je het helemaal voormekaar![]()
Peroost. *PLop*quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef M-en-A het volgende:
Ben ik weer..... was zo druk met heen en weer tussen de topics en dan weer bijlezen.....
raakte volledig aan de drank van de frustratie dat het forum ging sluiten![]()
En nu ga ik aan de drank omdat het open mag blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Truste pareltje, slaap zachtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
en
tot morgen![]()
![]()
Bedanktallemaal
![]()
![]()
En hun kids?????quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Terugblikken, leuke uitspraken van de bewoners, caps weer eens bekijken, geheime missies, de roddelsessies en tegenwoordig de bouwvakkers (en hun kids) op de streams (zonder beeld) beluisteren
![]()
![]()
![]()
en
tot morgen![]()
![]()
Bedanktallemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
en
tot morgen![]()
![]()
Bedanktallemaal
![]()
![]()
Graag gedaan wit pareltje van mequote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
en
tot morgen![]()
![]()
Bedanktallemaal
![]()
![]()
Haaa lekker....hmmmmm die smaakt! Dank jequote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is het maar net... met zijn allen staan we sterk.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef h.henkie het volgende:
[..]
ja dat proeven he dat is heel vervelendIk ken dat. Ik ben bij glennfidich geweest. Zeer leuk en dan het hoogtepunt: proeven. aiaiaiai. mijn ega mocht naar het huisje rijden
![]()
Daar ben ik blij om.... ik ben ook blij en opgelucht.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ga slapen met een prettig gevoel.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gerust![]()
Dank Danny![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker wormpjequote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Waar in schotland, want wil daar zowieso nog een keer heen?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
JA! Ik ben ook bij Glenfiddich geweest! Schotland, toch?
Nou ja, als je niks anders te doen hebtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]vanmiddag waren er een aantal nog vrij jonge kids in het huis
Geweldig moment
Ja schijnt dat er vanmiddag een hoop kids op de streams te horen was (zelf niet gehoord) en een vrouw vroeg hebben jullie het naar jullie zin? Jaaaaaaaaaaaaaaaa <==== lees: schreeuwende kidsquote:
En dat vraag je aan een Alzheimerpatiënt? Heel gemeen!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar in schotland, want wil daar zowieso nog een keer heen?
Niet zomaar een vrouw! ik viel van schrik bijna van mijn stoelmaar gewoon DE stemquote:Op donderdag 29 december 2005 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja schijnt dat er vanmiddag een hoop kids op de streams te horen was (zelf niet gehoord) en een vrouw vroeg hebben jullie het naar jullie zin? Jaaaaaaaaaaaaaaaa <==== lees: schreeuwende kids
zeker geen oppas of chrech bij Talpa
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Haaa lekker....hmmmmm die smaakt! Dank je![]()
Dat duurt nog wel ff denk ik.. ze beginnen dit weekend met de eerste live-showsquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wanneer is Idols hier afgelopen???
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar wel een beetje ondersteunen he, doen Henk en Yolande ook (bijna) altijd, tenzij Henk weer ligt te snurken
Jaaaaaaaa... met zijn allen... met zijn ah-ha-llen. The good old times continuesquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
Ik moet het toch nog ff kwijt aan de toetsjes..... iedereen bedankt voor de geweldige reacties. We hebben het met z'n allen toch voor elkaar gekregen dat we samen mogen blijven. Gewoon ONS clubje onder elkaar. Bedankt VRIENDEN en VRIENDINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
De hulde is terecht. het lijkt me een crime om de streams te volgen en dan ook nog te samen vatten. Ik doe jullie het niet naquote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oow wat liefEindelijk iemand waarvan je weet dat die het leest!
![]()
(ik heb mijn best gedaan maar DE streamers dit jaar waren M-en-A
HULDE)
Dat gaat tot in het oneindige door... Er komen nu live shows, maar de leukste afleveringen zijn wel geweest.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het anders een intrigerende vraagquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet, ik moet, ik hou het niet meer, help me! Nee ik kan niet meer, ik moet.....
JOSTIFLIP!!!
![]()
Allichtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het anders een intrigerende vraag![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
Ik moet het toch nog ff kwijt aan de toetsjes..... iedereen bedankt voor de geweldige reacties. We hebben het met z'n allen toch voor elkaar gekregen dat we samen mogen blijven. Gewoon ONS clubje onder elkaar. Bedankt VRIENDEN en VRIENDINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
wie ik??? ik onteken allesquote:Op donderdag 29 december 2005 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een Alzheimerpatiënt? Heel gemeen!
![]()
http://www.glenfiddich.com/
Dat ga je krijgen, als je een uur over een pafke doetquote:Op donderdag 29 december 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
En nu moet ik eerst weer een heleboel teruglezen.![]()
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......quote:Op donderdag 29 december 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat tot in het oneindige door... Er komen nu live shows, maar de leukste afleveringen zijn wel geweest.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......
Welnee, dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
En nu moet ik eerst weer een heleboel teruglezen.![]()
Wow, dat begin is mooi, met die twee glazen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef h.henkie het volgende:
[..]
wie ik??? ik onteken allesMaar kijk ook even op http://www.maltwhiskytrail.com/
Neeee!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw! ik viel van schrik bijna van mijn stoelmaar gewoon DE stem
Het feest kan beginnen want M-en-A is binnen we gaan nog niet naar huis...... lalallalalalaaaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whahaha, wat een ander gezicht ineens zeg... een blonde nathaliequote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Voor de Nathalie fans en als je meer voorlichting nodig hebt. Misschien ook wel een tip voor Nathalie zelf met haar after morning pil...
http://www.thelovefactory.nl/tv4.htm
of http://www.thelovefactory.nl/tv5.htm
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neeee!Toch niet DE enge stem?? Die hele enge euhmmm Mummie stem waarvan we eerst dachten dat het een man was? Die homo? Mummie achtig zeg maar? Was die in HET Huis?
![]()
Pfff echt? En ons willen ze dicht gooien?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......
Nee idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee, dat heb jij toch helemaal niet nodig![]()
Blij dat me kids na die enge alien film al gingen slapenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neeee!Toch niet DE enge stem?? Die hele enge euhmmm Mummie stem waarvan we eerst dachten dat het een man was? Die homo? Mummie achtig zeg maar? Was die in HET Huis?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |