Komt wel goed, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
Ok.. wie opent het "Overtuig hier CW dat ze moet terugkomen"-topic?
Ja, dat was ik dus ook van plan, maar heb hier geen ijsblokjesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef h.henkie het volgende:
Ha dat klinkt goed.Ik trek geen champagne open maar een fles whiskey
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pfffffffffff dat was ff een bang uurtje met zijn allen
Heb 't niet helemaal gevolgd, maar ze slaapt er vast een nachtje over. En bedenkt zich weer als ze ziet dat er een oplossing is.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. misschien ook wel verstandig om even niet te doen idd...
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:
Jappie en Bommie zullen er wel zwaar de pest in hebben
Ik heb het al geschreven in het bedank topic:quote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
Ok.. wie opent het "Overtuig hier CW dat ze moet terugkomen"-topic?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
Cartwoman... het mag open blijven nog hier... kom asjeblieft weer terug!!!![]()
![]()
![]()
Het is een bushmill geworden van 10 jaarquote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat was ik dus ook van plan, maar heb hier geen ijsblokjes
Maar van de andere kant, het is feest, dan mag het puur
Sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Komt wel goed, denk ik.
Lijkt me niet handig om ons met wat er achter de schermen gebeurd te bemoeien.
Levert alleen maar ergenis op en wie weet toch nog sluting van ons subforumpje.
zow echt welquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
*joost aan de kant schuif* Wij hier zijn de grooooooooote winnaarsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
"wat was het spannendste BB5 moment?"
"De aankondiging dat het Fok-subforum ging sluiten"
SuperMOM... dank je voor je hulp vanavond bij het formulier... we hebben het hem geflliktquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar voor ons:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben ons ook wel de tering gepost de afgelopen maanden
Bushmill? Doe maar duur!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Het is een bushmill geworden van 10 jaarGlaasje
![]()
Ach een gegeven fles mag je niet in de hals kijkenquote:
Jaaaa ik ook hoor ben gewoon aan jullie gehecht geraakt, komt gewoonquote:
who, graag, heb hier alleen nog Grant's staan, maar dat is dan wel Scotchquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Het is een bushmill geworden van 10 jaarGlaasje
![]()
Ja moet!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef soylent het volgende:
Cartwoman moet inderdaad terugkomen!![]()
Nouja moet moet.
Ja moet!
Goed punt....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Komt wel goed, denk ik.
Lijkt me niet handig om ons met wat er achter de schermen gebeurd te bemoeien.
Levert alleen maar ergenis op en wie weet toch nog sluting van ons subforumpje.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMOM... dank je voor je hulp vanavond bij het formulier... we hebben het hem gefllikt
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zow echt welmaar het heeft geholpen
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft spontaan dikke![]()
Ben nog blijer nu als met het nieuws uit Rotterdam eerder vandaagquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En waarom post je nooit mee?? je doet het wel heel leukquote:Op donderdag 29 december 2005 01:52 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ach een gegeven fles mag je niet in de hals kijken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben nog blijer nu als met het nieuws uit Rotterdam eerder vandaag![]()
![]()
![]()
Idd jullie alle3 bedankt!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook grote eer naar Teamlead... die het probleem onder de neus van Danny himself heeft geschoven![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Wil CartWOmen naar de dagboekkamer komen
Slaap lekker Odiequote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nogal raar allemaal , maar goed wie ben ik , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Post die naad van Naat esquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ja moet!
Wil CartWOmen naar de dagboekkamer komen
welke goed nieuws, vertel....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nogal raar allemaal , maar goed wie ben ik , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En waarom post je nooit mee?? je doet het wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was er dan voor nieuws? Dat Vlaar voor Feyenoord gaat spelen?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbiesquote:
Geen dank... ben blij dat het effect heeft gehadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbies![]()
![]()
Waar is die Arliator van je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbies![]()
![]()
Nou... wees maar blij dat het open blijft dan.. je bent nu over de drempel.. nu volhoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeft![]()
Nou zet je glaasje maar klaar. ik stuur hem wel op (met ijsklonten, alhoewel dat wel drankmisbruik isquote:Op donderdag 29 december 2005 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
who, graag, heb hier alleen nog Grant's staan, maar dat is dan wel Scotch
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook grote eer naar Teamlead... die het probleem onder de neus van Danny himself heeft geschoven![]()
Amerikaans is toch met ijs en Schots en Iers met water of niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Nou zet je glaasje maar klaar. ik stuur hem wel op (met ijsklonten, alhoewel dat wel drankmisbruik is)
Maar toch... Danny zag het zo welquote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
T was maar een topic in FB hoor...
h.henkie, dit is een aardig subforum, iedereen krijgt hier de tijd om te acclimatiseren, dus nu mag je er heus wel bij komen hoor (nu BB5 is afgelopen)quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeft![]()
maar toch was het een goede aanzet waardoor het balletje aan het rollen is gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
T was maar een topic in FB hoor...
Dacht 't wel. En whisky heet in Amerika bourbon en in Ierland whiskey met een e ertussen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Amerikaans is toch met ijs en Schots en Iers met water of niet?
* BONG4002 geeft spontaan eenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zow echt welmaar het heeft geholpen
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft spontaan dikke![]()
Wat mij betreft een welkome aanvullingquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
h.henkie, dit is een aardig subforum, iedereen krijgt hier de tijd om te acclimatiseren, dus nu mag je er heus wel bij komen hoor (nu BB5 is afgelopen)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |