Idd jullie alle3 bedankt!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook grote eer naar Teamlead... die het probleem onder de neus van Danny himself heeft geschoven![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Wil CartWOmen naar de dagboekkamer komen
Slaap lekker Odiequote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nogal raar allemaal , maar goed wie ben ik , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Post die naad van Naat esquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ja moet!
Wil CartWOmen naar de dagboekkamer komen
welke goed nieuws, vertel....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben nog blijer nu als met het nieuws uit Rotterdam eerder vandaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nogal raar allemaal , maar goed wie ben ik , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En waarom post je nooit mee?? je doet het wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was er dan voor nieuws? Dat Vlaar voor Feyenoord gaat spelen?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben nog blijer nu als met het nieuws uit Rotterdam eerder vandaag![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbiesquote:
Geen dank... ben blij dat het effect heeft gehadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbies![]()
![]()
Waar is die Arliator van je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik moet bedanken, ik weet niet hoe ik ze moet bedanken maar een ieder die een vinger in deze pap had, ff aflikken en een zoen in ontvangst nemen ajb. Newbies![]()
![]()
Nou... wees maar blij dat het open blijft dan.. je bent nu over de drempel.. nu volhoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeft![]()
Nou zet je glaasje maar klaar. ik stuur hem wel op (met ijsklonten, alhoewel dat wel drankmisbruik isquote:Op donderdag 29 december 2005 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
who, graag, heb hier alleen nog Grant's staan, maar dat is dan wel Scotch
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook grote eer naar Teamlead... die het probleem onder de neus van Danny himself heeft geschoven![]()
Amerikaans is toch met ijs en Schots en Iers met water of niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Nou zet je glaasje maar klaar. ik stuur hem wel op (met ijsklonten, alhoewel dat wel drankmisbruik is)
Maar toch... Danny zag het zo welquote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
T was maar een topic in FB hoor...
h.henkie, dit is een aardig subforum, iedereen krijgt hier de tijd om te acclimatiseren, dus nu mag je er heus wel bij komen hoor (nu BB5 is afgelopen)quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
euh ja, daar zeg je me wat. Laten we het zo zeggen: ben een bescheiden typje wat even de tijd nodig heeft![]()
maar toch was het een goede aanzet waardoor het balletje aan het rollen is gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
T was maar een topic in FB hoor...
Dacht 't wel. En whisky heet in Amerika bourbon en in Ierland whiskey met een e ertussen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Amerikaans is toch met ijs en Schots en Iers met water of niet?
* BONG4002 geeft spontaan eenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zow echt welmaar het heeft geholpen
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft spontaan dikke![]()
Wat mij betreft een welkome aanvullingquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef h.henkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
h.henkie, dit is een aardig subforum, iedereen krijgt hier de tijd om te acclimatiseren, dus nu mag je er heus wel bij komen hoor (nu BB5 is afgelopen)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |