Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een tiefushekel aan mensen zoals jij.
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt hetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef Gremen het volgende:
Minerva is het kak van de kak, met al hun regeltjes en huizen (wel weer makkelijk om een kamer te vinden). Drank betaal je met ze allen dus als je weinig drinkt...... heb je wel kosten, waardoor iedereen er veel zuipt. Echt zonde, al die mooie strakke 1ste jaar meiden, die na 1 jaar dik en vatsig worden hierdoor.....
Als je rechten gaat studeren heb je wel via via gegarandeerd een baan na je studie...
quintus is een stuk relaxer
(minervanen hebben trouwens erge scheit aan quintus, niet mogen begroeten op straat ofzo iets, dacht ik)
augustinus zit er ergens tussen in
Ik heb een zowel een minervaan als een quint als collega, altijd lachen![]()
Idd, gewoon de el cid mee lopen, dan merk je vanzelf welke je het leukst lijkt.![]()
Gezelligheid? Vast clubje? Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor nerds die op andere manieren geen vrienden kunnen maken!
Ik ben wel eens wezen kijken op zo'n open avond, en het is redelijk schrikbarend.
Hokjesgeest!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Gezelligheid? Vast clubje? Wat is daar mis mee?
Pfff..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?![]()
Ach, vergeef me dat 'k vanavond niet op mijn grammatica let.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Overlast het volgende:
Je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal spreekt in ieder geval niet voor je. Ik geef skiczukie het voordeel van de twijfel.
Heb ik nog aardig tegen je gedaan ook. Godver. Vieze bal.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef Silenus het volgende:
Loop gewoon de algemene introductie van Leiden en bepaal dan wat het gezelligst is. Laat je vooral niet afschrikken door sneue lui als Scizukie en Roellio die bij het woord 'studentenvereniging' meteen weer zo triest reageren.
Minerva is het corps, Augustinus zit daar iets onders. Word gewoon lid waar je het het gezelligst vind/lijkt!![]()
Bal?!! Ik heb geen mat, geen rode broek en geen bootschoenen! Ook geen kraagjes! En heb geen hete aardappel in m'n keel!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb ik nog aardig tegen je gedaan ook. Godver. Vieze bal.
quote:
De pot verwijt de ketel....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor nerds die op andere manieren geen vrienden kunnen maken!
Ik ben wel eens wezen kijken op zo'n open avond, en het is redelijk schrikbarend.
Ik zit zelf niet bij een vereniging, maar ken nog wel wat mensen die erbij zitten. Bij de kneuzerige verenigingen zitten idd best veel van die vriendloze personen. Maar bij het Corps zijn het uitsluitend ballenquote:
Want? Wil jij jezelf als het gewenste type neerzetten?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
Post eens een foto van jezelf!
Mensen die van toeten noch blazen weten.quote:
Nee, ik weet er niks van. Ik zie nooit iets, ik lees nooit iets, ik hoor nooit iets.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die van toeten noch blazen weten..
Wat zie, lees en hoor je dan zoal?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik weet er niks van. Ik zie nooit iets, ik lees nooit iets, ik hoor nooit iets.![]()
Dat het bier goedkoop is.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zie, lees en hoor je dan zoal?
Maar bij een gezelschap gaan is een eigen keuze, dat hoeft niet. Het is trouwens wel heel leuk om te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vergis je trouwens niet; Augustinus kent nog wel degelijk een gezelschapsontgroening, met uiteenlopende graden van heftigheid.
Precies, alleen wordt tijdens de EL CID hoogstens summier medegedeeld dat de gezelschapsontgroening nog bestaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Maar bij een gezelschap gaan is een eigen keuze, dat hoeft niet. Het is trouwens wel heel leuk om te doen
Iemand die 'ik' niet voluit durft te schrijven en andere irritante afkortgewoonten heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef LiberaleMeiske het volgende:
Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?![]()
Nee van Hillegom wordt je vrolijkquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
Leiden.......![]()
![]()
Wat ga je studeren?
Nee klopt..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee van Hillegom wordt je vrolijk
Ze schrijft dat het iig geen rechten gaat worden maar policitologie of filosofie die beide hoog staan aangeschreven in Leiden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:15 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee klopt...maar daar studeer ik ook niet
![]()
@TS
Waarom geen Groningen voor Rechten? Misschien was het je nog niet opgevallen maar de afgelopen 2 jaar staat Leiden nogal slecht aangeschreven voor rechten.
Ben geen ervaringsdeskundigeMaar het kan wellicht handig zijn als je klaar bent.....
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt het. Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt het. Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Dat wordt Leiden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.
Tough luck!
Zoals AEGEE, ESN, JASON, SIB, Lignum, Collegium Musicum, Sempre Crescendo, Tuna Femenina, Ekklesia, Gomarus, Ichtus, Ijar Roddhl, NSL, de Open Kring, Panoplia, Time4God, Shotgun, Saturnus, LSAC, Danaïden-Argos, LUSV, Pro Libertate, Skateology, Qravel, LSVV '70, SKC, SWL, Aquamania, COC, Duivelsei, HSV, Prometheus en de universitaire basketbal, volleybal en badminton verenigingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef Silmarwen het volgende:
Je hebt ook nog internationale, religeuze en muzikale verenigngen in Leiden. Njord staat trouwens erg hoog aangeschreven als sportvereniging.
Ja, leuk enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.
Tough luck!
leuke vereniging....zit toevallig in het bestuur volgend jaar...toevallig he? ja vind ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zoals AEGEE, ESN, JASON, SIB, Lignum, Collegium Musicum, Sempre Crescendo, Tuna Femenina, Ekklesia, Gomarus, Ichtus, Ijar Roddhl, NSL, de Open Kring, Panoplia, Time4God, Shotgun, Saturnus, LSAC, Danaïden-Argos, LUSV, Pro Libertate, Skateology, Qravel, LSVV '70, SKC, SWL, Aquamania, COC, Duivelsei, HSV, Prometheus en de universitaire basketbal, volleybal en badminton verenigingen.
En nee, van de meeste heb ik verder ook nog nooit gehoord![]()
En dat zegt een HBO'er uit Hillegom.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
Leiden.......![]()
![]()
Wat ga je studeren?
Heb ik echt nog nooit van gehoord, maar het woord "rokjes' is bij die zwartekousen doorgaans niet van toepassing. Denk je toch eerder aan minirokjes en dat zijn het bepaald niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
-Panoplia is de reformatorische vereniging...zwarte kousen rokjes hoedjes kerkgangers dus
Volgens mij is dit ook een gereformeerde vereniging.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
-franciscus gomarus is de katholieke studentenvereniging.
Tofquote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
leuke vereniging....zit toevallig in het bestuur volgend jaar...toevallig he? ja vind ik ook.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Allochtone studenten zie je sowieso weinig aan de Universiteit Leiden en ik vermoed dat dit percentage bij verenigingen nog lager zal zijn.quote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Allochtone studenten zie je sowieso weinig aan de Universiteit Leiden en ik vermoed dat dit percentage bij verenigingen nog lager zal zijn.
Één ding, je hoeft niets te doen wat je niet zelf wilt. Bij een ontgroening niet, en bij een nuldejaarsperiode ook niet. Als jij geen bier bestelt, dan bestel je geen bier. Punt.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
tja... Mag ook kiezen over een halfjaar.
Laat gewoon overal m'n neus even ruiken, en zie wel waar ik het naar m'n zin heb. Mnierva, Augustinus, we zien het allemaal wel.
Overigens, is het écht waar dat je élke keer als nuldejaars al het bier moet betalen voor een ouderejaars? Ik bedoel: één avondje is te doen natuurlijk, maar heb moet wel gezellig blijven. Iemand hier ervaring mee?
Da's gelul. Over het algemeen worden drankrekeningen hoofdelijk omgeslagen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Overigens, is het écht waar dat je élke keer als nuldejaars al het bier moet betalen voor een ouderejaars? Ik bedoel: één avondje is te doen natuurlijk, maar heb moet wel gezellig blijven. Iemand hier ervaring mee?
ken ik allemaal behalve iris...die zie ik ook niet op de ledenlijst staan....tenzij het iris 'van janco' is dan weet ik wel wie t is maar kent zij mij nietquote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef JustJunior het volgende:
[..]
TofFf kijken welke CMers ik ken. Janco Nagelhout, Joris Gose, Iris Mulder, Jorieke Duvekot, ken je die?
nee, alleen tijdens de clubstunts, huldiging etc (hoe je het noemt verschilt per stad en de duur verschilt ook). Als je jc is gevormd moet je betalen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ja, idd. Ik dacht dat Iris zelf ook bij CM zat.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ken ik allemaal behalve iris...die zie ik ook niet op de ledenlijst staan....tenzij het iris 'van janco' is dan weet ik wel wie t is maar kent zij mij niet
Huisgenoot van Joriekequote:woon je aan t flanorpad ofzo?
Doe ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef kwakveense het volgende:
doe jorieke maar de groetjes van froukje van cm (sopraan, blond...als ze niet meer weet wie ik ben)
Hmm, zou kunnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef kwakveense het volgende:
hmmmm...doesn't ring a bell....misschien issie niet lid geworden uiteindelijk? ik word abactis dus ik ken de meeste leden wel en als ik ze nog niet ken wordt dat de hoogste tijd...notuleert wat makkelijker met ALV's....
Hahaquote:ben jij niet stiekem tenor? die hebben we zoals altijd nog hard nodig...
Haha, grappigquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef kwakveense het volgende:
haha die ken ik van het lush forum! (lushalicious)
ik dacht al toen ik je achternaam in je profiel zag staan: het zal toch niet...
word nou maar gewoon lid...t is echt heel leuk en we hebben je nooooodig....
Eh, het is een vraag die ieder voor zich moet beantwoorden. Houd nog maar even open dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Renesite het volgende:
Ja, leuk allemaal hoor![]()
Maar de vraag is beantwoord?
quote:Eh, het is een vraag die ieder voor zich moet beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |