Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een tiefushekel aan mensen zoals jij.
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt hetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef Gremen het volgende:
Minerva is het kak van de kak, met al hun regeltjes en huizen (wel weer makkelijk om een kamer te vinden). Drank betaal je met ze allen dus als je weinig drinkt...... heb je wel kosten, waardoor iedereen er veel zuipt. Echt zonde, al die mooie strakke 1ste jaar meiden, die na 1 jaar dik en vatsig worden hierdoor.....
Als je rechten gaat studeren heb je wel via via gegarandeerd een baan na je studie...
quintus is een stuk relaxer
(minervanen hebben trouwens erge scheit aan quintus, niet mogen begroeten op straat ofzo iets, dacht ik)
augustinus zit er ergens tussen in
Ik heb een zowel een minervaan als een quint als collega, altijd lachen![]()
Idd, gewoon de el cid mee lopen, dan merk je vanzelf welke je het leukst lijkt.![]()
Gezelligheid? Vast clubje? Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor nerds die op andere manieren geen vrienden kunnen maken!
Ik ben wel eens wezen kijken op zo'n open avond, en het is redelijk schrikbarend.
Hokjesgeest!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Gezelligheid? Vast clubje? Wat is daar mis mee?
Pfff..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?![]()
Ach, vergeef me dat 'k vanavond niet op mijn grammatica let.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Overlast het volgende:
Je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal spreekt in ieder geval niet voor je. Ik geef skiczukie het voordeel van de twijfel.
Heb ik nog aardig tegen je gedaan ook. Godver. Vieze bal.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef Silenus het volgende:
Loop gewoon de algemene introductie van Leiden en bepaal dan wat het gezelligst is. Laat je vooral niet afschrikken door sneue lui als Scizukie en Roellio die bij het woord 'studentenvereniging' meteen weer zo triest reageren.
Minerva is het corps, Augustinus zit daar iets onders. Word gewoon lid waar je het het gezelligst vind/lijkt!![]()
Bal?!! Ik heb geen mat, geen rode broek en geen bootschoenen! Ook geen kraagjes! En heb geen hete aardappel in m'n keel!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb ik nog aardig tegen je gedaan ook. Godver. Vieze bal.
quote:
De pot verwijt de ketel....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor nerds die op andere manieren geen vrienden kunnen maken!
Ik ben wel eens wezen kijken op zo'n open avond, en het is redelijk schrikbarend.
Ik zit zelf niet bij een vereniging, maar ken nog wel wat mensen die erbij zitten. Bij de kneuzerige verenigingen zitten idd best veel van die vriendloze personen. Maar bij het Corps zijn het uitsluitend ballenquote:
Want? Wil jij jezelf als het gewenste type neerzetten?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
Post eens een foto van jezelf!
Mensen die van toeten noch blazen weten.quote:
Nee, ik weet er niks van. Ik zie nooit iets, ik lees nooit iets, ik hoor nooit iets.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die van toeten noch blazen weten..
Wat zie, lees en hoor je dan zoal?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik weet er niks van. Ik zie nooit iets, ik lees nooit iets, ik hoor nooit iets.![]()
Dat het bier goedkoop is.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zie, lees en hoor je dan zoal?
Maar bij een gezelschap gaan is een eigen keuze, dat hoeft niet. Het is trouwens wel heel leuk om te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vergis je trouwens niet; Augustinus kent nog wel degelijk een gezelschapsontgroening, met uiteenlopende graden van heftigheid.
Precies, alleen wordt tijdens de EL CID hoogstens summier medegedeeld dat de gezelschapsontgroening nog bestaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Maar bij een gezelschap gaan is een eigen keuze, dat hoeft niet. Het is trouwens wel heel leuk om te doen
Iemand die 'ik' niet voluit durft te schrijven en andere irritante afkortgewoonten heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef LiberaleMeiske het volgende:
Wat voor'n mens ben 'k dan volgens jou?![]()
Nee van Hillegom wordt je vrolijkquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
Leiden.......![]()
![]()
Wat ga je studeren?
Nee klopt..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee van Hillegom wordt je vrolijk
Ze schrijft dat het iig geen rechten gaat worden maar policitologie of filosofie die beide hoog staan aangeschreven in Leiden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:15 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee klopt...maar daar studeer ik ook niet
![]()
@TS
Waarom geen Groningen voor Rechten? Misschien was het je nog niet opgevallen maar de afgelopen 2 jaar staat Leiden nogal slecht aangeschreven voor rechten.
Ben geen ervaringsdeskundigeMaar het kan wellicht handig zijn als je klaar bent.....
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt het. Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |