Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
Tja, geen rechten... politicologie en filosofie wordt het. Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Dat wordt Leiden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.
Tough luck!
Zoals AEGEE, ESN, JASON, SIB, Lignum, Collegium Musicum, Sempre Crescendo, Tuna Femenina, Ekklesia, Gomarus, Ichtus, Ijar Roddhl, NSL, de Open Kring, Panoplia, Time4God, Shotgun, Saturnus, LSAC, Danaïden-Argos, LUSV, Pro Libertate, Skateology, Qravel, LSVV '70, SKC, SWL, Aquamania, COC, Duivelsei, HSV, Prometheus en de universitaire basketbal, volleybal en badminton verenigingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef Silmarwen het volgende:
Je hebt ook nog internationale, religeuze en muzikale verenigngen in Leiden. Njord staat trouwens erg hoog aangeschreven als sportvereniging.
Ja, leuk enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig bij al die verenigingen tijdens de ontgroening twee zwaar geschapen negers tegelijk in je billetjes moet hebben.
Tough luck!
leuke vereniging....zit toevallig in het bestuur volgend jaar...toevallig he? ja vind ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zoals AEGEE, ESN, JASON, SIB, Lignum, Collegium Musicum, Sempre Crescendo, Tuna Femenina, Ekklesia, Gomarus, Ichtus, Ijar Roddhl, NSL, de Open Kring, Panoplia, Time4God, Shotgun, Saturnus, LSAC, Danaïden-Argos, LUSV, Pro Libertate, Skateology, Qravel, LSVV '70, SKC, SWL, Aquamania, COC, Duivelsei, HSV, Prometheus en de universitaire basketbal, volleybal en badminton verenigingen.
En nee, van de meeste heb ik verder ook nog nooit gehoord![]()
En dat zegt een HBO'er uit Hillegom.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
Leiden.......![]()
![]()
Wat ga je studeren?
Heb ik echt nog nooit van gehoord, maar het woord "rokjes' is bij die zwartekousen doorgaans niet van toepassing. Denk je toch eerder aan minirokjes en dat zijn het bepaald niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
-Panoplia is de reformatorische vereniging...zwarte kousen rokjes hoedjes kerkgangers dus
Volgens mij is dit ook een gereformeerde vereniging.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
-franciscus gomarus is de katholieke studentenvereniging.
Tofquote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
leuke vereniging....zit toevallig in het bestuur volgend jaar...toevallig he? ja vind ik ook.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Oh, waar zitten de meeste allochtonen? Quintus, Augustinus of Minerva (denk het niet)?
Allochtone studenten zie je sowieso weinig aan de Universiteit Leiden en ik vermoed dat dit percentage bij verenigingen nog lager zal zijn.quote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Allochtone studenten zie je sowieso weinig aan de Universiteit Leiden en ik vermoed dat dit percentage bij verenigingen nog lager zal zijn.
Één ding, je hoeft niets te doen wat je niet zelf wilt. Bij een ontgroening niet, en bij een nuldejaarsperiode ook niet. Als jij geen bier bestelt, dan bestel je geen bier. Punt.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
tja... Mag ook kiezen over een halfjaar.
Laat gewoon overal m'n neus even ruiken, en zie wel waar ik het naar m'n zin heb. Mnierva, Augustinus, we zien het allemaal wel.
Overigens, is het écht waar dat je élke keer als nuldejaars al het bier moet betalen voor een ouderejaars? Ik bedoel: één avondje is te doen natuurlijk, maar heb moet wel gezellig blijven. Iemand hier ervaring mee?
Da's gelul. Over het algemeen worden drankrekeningen hoofdelijk omgeslagen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Overigens, is het écht waar dat je élke keer als nuldejaars al het bier moet betalen voor een ouderejaars? Ik bedoel: één avondje is te doen natuurlijk, maar heb moet wel gezellig blijven. Iemand hier ervaring mee?
ken ik allemaal behalve iris...die zie ik ook niet op de ledenlijst staan....tenzij het iris 'van janco' is dan weet ik wel wie t is maar kent zij mij nietquote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef JustJunior het volgende:
[..]
TofFf kijken welke CMers ik ken. Janco Nagelhout, Joris Gose, Iris Mulder, Jorieke Duvekot, ken je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |