abonnement Unibet Coolblue
pi_33486657
Ik begon met foto's maken nadat ik een ingeving kreeg die luidde: "pak eens een camera en probeer 'het' eens te fotograferen". Vanaf dat moment fotografeerde ik honderden entiteiten/geesten.

Concentratie zorgt ervoor dat ik de (digitale) camera op dusdanige wijze kan hanteren dat er direct na het nemen van de foto entiteiten te zien zijn op het scherm of de afdruk. De gevoelens die ik hierbij heb, laten zich moeilijk omschrijven, maar ik kenmerk ze een beetje als: enorm veel liefde en een blij gevoel dat ik over me heen krijg.

Het voelt voor mij als heel oorspronkelijk. Wat er precies op de foto's te zien is, weet ik ook niet exact. Maar ik zou ze omschrijven als buitenruimtelijke wezens uit het universum. Maar het kan ook zijn dat ik overleden mensen weet vast te leggen op de gevoelige plaat. Misschien zijn er mensen met soortgelijke ervaringen of foto's, post ze dan ook hier.

Hier zijn enkele foto's die ik gemaakt heb:











[ Bericht 1% gewijzigd door Kwaaie_Pief op 29-12-2005 01:30:51 ]
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33488065
Die lichte kromming in de nek doet het hem. Maar pas op, misschien voelen de buitenaardsen zich wel geroepen jou eens te bezoeken.
pi_33488757
Buitenaardsen van de planeet Anorexia.

Ik heb er ook nog een aantal, die zal ik eens posten als ik weer thuis zit achter mijn eigen pc.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 23:23:34 #4
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33488955
Neem contact op met Robert van den Broeke.
Hij heeft een soortgelijke ervaring.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33488985
Als je fotosoep 9.2 se download, krijg je nog betere effecten
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_33489041
Bel Irene Moors, dit roept om een tv-programma.
pi_33490453
Nou, ik ben zelf dus ook erg skeptisch, want iemand die sceptisch is gaat op zoek naar de bron van dingen. Sceptici zijn eigenlijk nog veel telepatischer dan zij die zomaar alles als waarheid accepteren, zonder vragen te stellen. Dus ik moedig jullie sceptische houding erg aan.

In onze maatschappij gaat het er om dat je bewijs levert, en dat is dan ook wat ik doe. En je kunt dit bewijs niet zomaar naast je neer leggen.

Natuurlijk kun je in deze tijden op een pc heel gemakkelijk foto's namaken. Maar ik heb inmiddels zoveel foto's, ook gemaakt met een ouderwetse camera waar ook op de negatieven de meest bizarre verschijningen zichtbaar zijn. En ik heb de camera's ook door onafhankelijke partijen nalaten kijken.
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33491354
Het is de Evil Pollepel van Outer Space!
  donderdag 29 december 2005 @ 00:47:46 #9
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33492198



[ Bericht 6% gewijzigd door soulsurvivor op 29-12-2005 00:54:36 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33492214
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:22 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het is de Evil Pollepel van Outer Space!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_33492237
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef soulsurvivor het volgende:
[afbeelding]
Doe het dan iig zonder spelfouten
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 29 december 2005 @ 00:50:03 #12
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33492249
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:49 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Doe het dan iig zonder spelfouten
hahaha ja lol... tis al laat
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33492305


mudman!
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_33492340
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
Ik begon met foto's maken nadat ik een ingeving kreeg die luidde: "pak eens een camera en probeer 'het' eens te fotograferen". Vanaf dat moment fotografeerde ik honderden entiteiten/geesten.

Concentratie zorgt ervoor dat ik de (digitale) camera op dusdanige wijze kan hanteren dat er direct na het nemen van de foto entiteiten te zien zijn op het scherm of de afdruk. De gevoelens die ik hierbij heb, laten zich moeilijk omschrijven, maar ik kenmerk ze een beetje als: enorm veel liefde en een blij gevoel dat ik over me heen krijg.

Het voelt voor mij als heel oorspronkelijk. Wat er precies op de foto's te zien is, weet ik ook niet exact. Maar ik zou ze omschrijven ze als buitenruimtelijke wezens uit het universum. Maar het kan ook zijn dat ik overleden mensen weet vast te leggen op de gevoelige plaat. Misschien zijn er mensen met soortgelijke ervaringen of foto's, post ze dan ook hier.

Hier zijn enkele foto's die ik gemaakt heb:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
.

Het lijkt wel op zo'n plastic lepeltje !
There's something about Mary-Kate...
pi_33492449
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:50 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

hahaha ja lol... tis al laat
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 29 december 2005 @ 00:58:50 #16
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33492474
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

maar hoe doen ze het toch, die spelverbeteringen op een foto?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  donderdag 29 december 2005 @ 01:06:37 #17
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33492685
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
Maar ik zou ze omschrijven ze als buitenruimtelijke wezens uit het universum.
mmm, buitenruimtelijk maar toch uit het universum.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33493287
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

mmm, buitenruimtelijk maar toch uit het universum.
Met 'buitenruimtelijke wezens' bedoel ik wezens die in een andere dimensie bestaan. En niet in de ruimtelijke (drie dimensionale) wereld als die voor ons zichtbaar is. Met uit 'het universum' bedoel ik dat de entiteiten die ik waarneem ook veelal van buiten de aarde komen.

Maar zoals ik al aangeef weet ik niet exact wat er op de foto's te zien is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kwaaie_Pief op 29-12-2005 01:32:39 ]
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33493373
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
Nou, ik ben zelf dus ook erg skeptisch, want iemand die sceptisch is gaat op zoek naar de bron van dingen. Sceptici zijn eigenlijk nog veel telepatischer dan zij die zomaar alles als waarheid accepteren, zonder vragen te stellen. Dus ik moedig jullie sceptische houding erg aan.

In onze maatschappij gaat het er om dat je bewijs levert, en dat is dan ook wat ik doe. En je kunt dit bewijs niet zomaar naast je neer leggen.

Natuurlijk kun je in deze tijden op een pc heel gemakkelijk foto's namaken. Maar ik heb inmiddels zoveel foto's, ook gemaakt met een ouderwetse camera waar ook op de negatieven de meest bizarre verschijningen zichtbaar zijn. En ik heb de camera's ook door onafhankelijke partijen nalaten kijken.
En er is ook niemand die kan bewijzen dat het geen aliens zijn op die foto.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:08:12 #20
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33497281
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Kwaaie_Pief het volgende:

[..]

Met 'buitenruimtelijke wezens' bedoel ik wezens die in een andere dimensie bestaan. En niet in de ruimtelijke (drie dimensionale) wereld als die voor ons zichtbaar is. Met uit 'het universum' bedoel ik dat de entiteiten die ik waarneem ook veelal van buiten de aarde komen.

Maar zoals ik al aangeef weet ik niet exact wat er op de foto's te zien is.
leuk geprobeerd, maar die zin klopt gewoon niet.
iets kan niet tegelijkertijd buitenruimtelijk zijn en uit het universum.
dat blijft in tegenspraak met elkaar.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33499303
Inderdaad erg eng allemaal ja



Nog zo'n engerd
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 29 december 2005 @ 11:55:35 #22
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33499864
Aangezien je topic niet het verwachte effect heeft,
ben je dan nu wel zo objectief om je vooroordelen bij te stellen Kwaaie_Pief ?
Hoop op een eerlijk antwoord aangezien toch niemand met je spelletje mee wil doen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33500353
Mooie pollepel die je daar vastgelegd hebt
Chill
pi_33502156
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef soulsurvivor het volgende:
Aangezien je topic niet het verwachte effect heeft,
ben je dan nu wel zo objectief om je vooroordelen bij te stellen Kwaaie_Pief ?
Hoop op een eerlijk antwoord aangezien toch niemand met je spelletje mee wil doen.
@soulsurvivor

De foto's heb ik gemaakt om een paar Robbert B gelovers in mijn omgeving te laten zien hoe makkelijk je ze kunt maken. Het leek me vervolgens vooral leuk om een topic te openen waar je foto's kunt plaatsen met 'onverklaarbare' verschijningen. En om voor een goed begin te zorgen heb ik letterlijk de woorden van Robbert B gecopypaste en zijn methode van fotograferen gebruikt (benodigdheden papier, stift, schaar, camera).

Ik ben al jaren een vaste bezoeker van truth (voornamelijk lurker) en verdiep me graag in 911, Skulls & Bones, Bohemian Grove, geesten, UFO's, alternatieve geschiedenis en alles wat nog meer 'zou kunnen zijn'. Ik weet dan ook niet helemaal welke kwaaie bedoelingen jij achter dit topic zoekt.
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33502198
ROFL
check die photoshop
  donderdag 29 december 2005 @ 13:28:57 #26
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33502848
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_33504052
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Ticker het volgende:
[afbeelding]
Ey der staat iemand achter die gast
There's something about Mary-Kate...
  donderdag 29 december 2005 @ 14:08:52 #28
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33504221
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Kwaaie_Pief het volgende:

[..]

@soulsurvivor

De foto's heb ik gemaakt om een paar Robbert B gelovers in mijn omgeving te laten zien hoe makkelijk je ze kunt maken. Het leek me vervolgens vooral leuk om een topic te openen waar je foto's kunt plaatsen met 'onverklaarbare' verschijningen. En om voor een goed begin te zorgen heb ik letterlijk de woorden van Robbert B gecopypaste en zijn methode van fotograferen gebruikt (benodigdheden papier, stift, schaar, camera).

Ik ben al jaren een vaste bezoeker van truth (voornamelijk lurker) en verdiep me graag in 911, Skulls & Bones, Bohemian Grove, geesten, UFO's, alternatieve geschiedenis en alles wat nog meer 'zou kunnen zijn'. Ik weet dan ook niet helemaal welke kwaaie bedoelingen jij achter dit topic zoekt.
ok
overigens lijken mij jou "kwaaie" bedoelingen overduidelijk.
ff kijken of die believers hier ook in trappen

[ Bericht 10% gewijzigd door soulsurvivor op 29-12-2005 14:22:49 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 14:36:50 #29
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33505202
Ik vind het wel lachen hoor!
TS laat alleen maar duidelijk zien dat het ''zogenaamde bewijs'' van meneer van den Broeke eigenlijk kinderspel is om na te maken.
Lezers moeten zelf oordelen of ze nu nog in Robbert geloven na deze serie foto's .
Ik geloofde al niet meer in Robbert ,en al zou hij Jezus op aarde kunnen krijgen,dan nog blijf ik meneertje van den Broeke een ordinaire chalatan vinden.

Zijn er nog meer alien of geesten foto's?

Die afbeelding van Ticker is toch wel een echte?Ik heb m vaak in boeken gezien.
Die is eng.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 29 december 2005 @ 14:48:17 #30
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33505600
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind het wel lachen hoor!
TS laat alleen maar duidelijk zien dat het ''zogenaamde bewijs'' van meneer van den Broeke eigenlijk kinderspel is om na te maken.
Lezers moeten zelf oordelen of ze nu nog in Robbert geloven na deze serie foto's .
Ik geloofde al niet meer in Robbert ,en al zou hij Jezus op aarde kunnen krijgen,dan nog blijf ik meneertje van den Broeke een ordinaire chalatan vinden.

Zijn er nog meer alien of geesten foto's?

Die afbeelding van Ticker is toch wel een echte?Ik heb m vaak in boeken gezien.
Die is eng.
Ik moet zeggen dat ik ook zo mijn bedenkingen heb bij Robbert.
Maar om een methode aan te reiken die ook dergelijke foto's kan verklaren,bewijst natuurlijk niet dat
indentiteiten vanuit andere dimensie niet zouden bestaan.
van dergelijke beredenaties maken ook de sceptis-sites gebruik.
Een andere mogelijkheid bewijst niets, maar wordt in de regel wel als bewijsvoering gepresenteerd.
Dat is niet alleen onwetenschappelijk maar ook een goede aanwijzing dat mensen graag hun eigen geloofssysteem en referentiekader bevestigt willen zien.
daarin doen de believers niet onder tegenover de non-believers.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 29-12-2005 14:58:54 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33507074
Dat het kinderspel is om na te maken was ook wat ik aan een paar personen in mijn omgeving wilde duidelijk maken. En wat daarbij belangrijk is, is dat je het niet met photoshop doet, zoals sommigen hier suggereren. Robbert maakt tenslotte de foto's terplekke, laat ze door anderen ontwikkelen (of van de SD kaart aflezen) en laat 'zelfs' de camera's nakijken. En hij kan het met elke willekeurige camera. Dan leek mij de volgende optie het meest waarschijnlijk:



Bovenstaande alien familie heb ik gebruikt voor de foto's in de openingspost. En zoals je ziet, zijn mijn papieren vrienden klein genoeg om tussen je vingers te verstoppen, en op het moment dat je de foto maakt snel genoeg voor de lens te houden.
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33507287
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Ticker het volgende:
[afbeelding]
Wat is het verhaal achter die foto? Resolutie is nogal laag, kan die soldaat (met geestverschijning) niet eens op de groepsfoto ontdekken.

Ik ben wel benieuwd naar de gehele foto, nu kan het toch net zo goed een van de andere soldaten zijn die wat meer verlegen is, of is er meer bekend over deze foto? Ticker vertel
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33512173
zo heb ik ook een foto van een verjaardag van mij en vriend van mij zit daar en naast hem was een soort geest iedea en bleek nou iemand daarnaast rookte zo doende was die geest zal die foto even op zoeken
pi_33514007
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Ticker het volgende:
[afbeelding]
Die ken ik ja.
pi_33519504
Jullie zijn allemaal echt dom he?! Stelletje domme zakken. Jullie lullen net als die skeptici die door middel van een truc een lepel laten buigen. Ooohhooo, zie je wel? Wat Uri doet is dus ook een truc!

Neeeeeeeeeeeheeeeeeeee, zoals ik al eerder zei, ook al zou Robbert een stel lekkere tieten op de foto zetten. Lach niet om de afbeelding, verklaar eens, ik herhaal, VERKLAAR eens hoe hij die op de foto zet??!! Oh ja, nu gaan jullie natuurlijk blaten dat Robbert iedereen voor de gek houdt met zijn kleine papiertjes en dat NIEMAND dat door heeft. Yeah right.

En Stenny moet eens een keer door die ghost-gangbangers flink in d'r reet worden genaaid. Om Robbert telkens zo onderuit, en zichzelf zo omhoog te halen.

Bah!!
Gaap Goals rulezzz!
pi_33519944
Stenny duwt zichzelf niet omhoog, dat is jouw interpretatie en geheel de jouwe. Robbert die laat niet van zich horen omdat hij voetvolk zoals jij heeft die zorgt dat het niet nodig is om iets te laten horen. Jij kunt geloven wat je wil maar je kunt onmogelijk zeker weten of Robbert de waarheid spreekt of niet. Anderen kennen Robbert al veel langer en hebben veel meer achtergrond om een mening op te baseren. Wie hem al langer kent die is meer geneigd te denken aan oplichterij dan aan waarheidsweergave.
Je praat misschien je (geprojecteerd) gevoel na en kiest misschien voor de underdog. Hoe dan ook: al jouw streven om voor Robbert op te komen mogen dan wel lief en aardig zijn, het is ongepast. 't Wordt tijd dat Papieren Robbert eens van zich laat horen in plaats van andere (onwetenden) het woord te laten doen...

Bah!
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_33520435
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jullie zijn allemaal echt dom he?! Stelletje domme zakken. Jullie lullen net als die skeptici die door middel van een truc een lepel laten buigen. Ooohhooo, zie je wel? Wat Uri doet is dus ook een truc!

Neeeeeeeeeeeheeeeeeeee, zoals ik al eerder zei, ook al zou Robbert een stel lekkere tieten op de foto zetten. Lach niet om de afbeelding, verklaar eens, ik herhaal, VERKLAAR eens hoe hij die op de foto zet??!! Oh ja, nu gaan jullie natuurlijk blaten dat Robbert iedereen voor de gek houdt met zijn kleine papiertjes en dat NIEMAND dat door heeft. Yeah right.

En Stenny moet eens een keer door die ghost-gangbangers flink in d'r reet worden genaaid. Om Robbert telkens zo onderuit, en zichzelf zo omhoog te halen.

Bah!!
Heb je wel eens een goochelaar van zeer dichtbij aan het werk gezien?, als hij goed is zie je niet hoe die het doet, maar toch gebeurd er iets wat je niet kunt verklaren, dus met een beetje techniek neem je iedereen in de maling, kwestie van vingervlugheid.
pi_33521012
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef seriewoordenaar het volgende:
Stenny duwt zichzelf niet omhoog, dat is jouw interpretatie en geheel de jouwe.

*** Niet waar, dat doet Stenny wel. En waarom is er hier niemand die HAAR belachelijk maakt met haar extreem ongeloofwaardige ervaringen. Ik heb niemand haar hier zien uitlachen.

Robbert die laat niet van zich horen omdat hij voetvolk zoals jij heeft die zorgt dat het niet nodig is om iets te laten horen. Jij kunt geloven wat je wil maar je kunt onmogelijk zeker weten of Robbert de waarheid spreekt of niet. Anderen kennen Robbert al veel langer en hebben veel meer achtergrond om een mening op te baseren.

Wie hem al langer kent die is meer geneigd te denken aan oplichterij dan aan waarheidsweergave.

*** Oh ja? Waar baseer je dat op?

Je praat misschien je (geprojecteerd) gevoel na en kiest misschien voor de underdog. Hoe dan ook: al jouw streven om voor Robbert op te komen mogen dan wel lief en aardig zijn, het is ongepast. 't Wordt tijd dat Papieren Robbert eens van zich laat horen in plaats van andere (onwetenden) het woord te laten doen...

Bah!
Mijn stelling is dat Robbert zeker iets heeft maar dat hij MOGELIJK een reading meer kracht heeft willen bijzetten door zich vantevoren over die vorige levens te laten inlichten of door het zelf op te zoeken. En ALS dat zo is, is hij voor mij nog steeds een medium, zij het een medium die niet zo slim is.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33521070
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Heb je wel eens een goochelaar van zeer dichtbij aan het werk gezien?, als hij goed is zie je niet hoe die het doet, maar toch gebeurd er iets wat je niet kunt verklaren, dus met een beetje techniek neem je iedereen in de maling, kwestie van vingervlugheid.
Ja, als amateur-goochelaar weet ik daar alles van.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 29 december 2005 @ 22:14:02 #40
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33521077
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33521274
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jullie zijn allemaal echt dom he?! Stelletje domme zakken. Jullie lullen net als die skeptici die door middel van een truc een lepel laten buigen. Ooohhooo, zie je wel? Wat Uri doet is dus ook een truc!

Neeeeeeeeeeeheeeeeeeee, zoals ik al eerder zei, ook al zou Robbert een stel lekkere tieten op de foto zetten. Lach niet om de afbeelding, verklaar eens, ik herhaal, VERKLAAR eens hoe hij die op de foto zet??!! Oh ja, nu gaan jullie natuurlijk blaten dat Robbert iedereen voor de gek houdt met zijn kleine papiertjes en dat NIEMAND dat door heeft. Yeah right.

En Stenny moet eens een keer door die ghost-gangbangers flink in d'r reet worden genaaid. Om Robbert telkens zo onderuit, en zichzelf zo omhoog te halen.

Bah!!
Als iedereen met een beetje vingervlugheid exact hetzelfde resultaat (en beter) bereikt als jouw Robbert, dan is dat het toch zeker niet onaanemelijk dat dit de VERKLARING is voor hoe hij zijn verschijningen op de foto zet??!! En de huidige Robbert-google-gate en zijn beinvloedbaarheid door anderen dragen daar aan bij.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere verschijningen op foto's, zoals bijvoorbeeld die Ticker hier plaatste, weet iemand meer van die foto? Stenny jij hebt die eerder gezien, geef dan effe een hint waardoor ik er wat info over kan googlen.
En doe mij anders jouw mening maar.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:24:46 #42
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33521574
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Kwaaie_Pief het volgende:

[..]

Als iedereen met een beetje vingervlugheid exact hetzelfde resultaat (en beter) bereikt als jouw Robbert, dan is dat het toch zeker niet onaanemelijk dat dit de VERKLARING is voor hoe hij zijn verschijningen op de foto zet??!! En de huidige Robbert-google-gate en zijn beinvloedbaarheid door anderen dragen daar aan bij.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere verschijningen op foto's, zoals bijvoorbeeld die Ticker hier plaatste, weet iemand meer van die foto? Stenny jij hebt die eerder gezien, geef dan effe een hint waardoor ik er wat info over kan googlen.
Ik heb ff gegocheld en deze info stond bij de foto:
quote:
This intriguing photo, taken in 1919, was first published in 1975 by Sir Victor Goddard, a retired R.A.F. officer. The photo is a group portrait of Goddard's squadron, which had served in World War I aboard the HMS Daedalus. An extra ghostly face appears in the photo.

In back of the airman positioned on the top row, fourth from the left, can clearly be seen the face of another man. It is blown up here for you. It is said to be the face of Freddy Jackson, an air mechanic who had been accidentally killed by an airplane propeller two days earlier. His funeral had taken place on the day this photograph was snapped. Members of the squadron easily recognized the face as Jackson's. It has been suggested that Jackson, unaware of his death, decided to show up for the group photo.

Dave at the Hampshire Ghost Club says this is probably real. We agree.
op deze site.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33526873
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Mijn stelling is dat Robbert zeker iets heeft maar dat hij MOGELIJK een reading meer kracht heeft willen bijzetten door zich vantevoren over die vorige levens te laten inlichten of door het zelf op te zoeken. En ALS dat zo is, is hij voor mij nog steeds een medium, zij het een medium die niet zo slim is.
Je kunt zoveel stellen als je wilt, maar je medium laat weinig van zich horen. Katholieken hebben bijvoorbeeld ook hele meningen over Christus, terwijl ze vergeten de brondocumenten over het heerschap te doorploegen. Meningen en stellingen hebben is makkelijk. Waar blijft Robbert, wanneer horen we je niet zo slimme messias?

En hoe ik erbij kom dat anderen meer weten dan jij? Al meer dan een jaar proberen we met DossierX(.nl) Robbert te contacteren voor een onderzoek. In al die tijd hebben we natuurlijk zijn daden gevolgd. Maar daar heeft hij geen zin in want:
a) we zijn geen media en dus geen PR-orgaan
b) geen betalers voor het onderzoek
c) te kritisch en teveel gericht op feiten
d) ...

Jij kunt zeggen wat je wilt en ik kan alles wat jij zegt makkelijk geloven. Maar het zegt niets over Robbert of zijn vermeende kwaliteiten. Helemaal niets, want jij bent Robbert niet. Je bent 'slechts' een gelover. No offense, trouwens.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:16:28 #44
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33527700
Waarom gaan sceptici niet gewoon undercover naar mediums als Robbert toe, voor een reading ofzo. Sceptici hebben toch ook wel overleden dierbaren, vrienden, etc. Dat is toch de beste manier om erachter te komen of mediums deugen of niet? Ze lijken nogal 'gecontroleerde-omstandigheid-fobisch' te zijn, dus dan maar gewoon zelf de proef op de som nemen.
Als je voor een sceptische site werkt, dan lijkt me het sowieso handig om onder een valse naam te werken. Dan kunnen ze iig niets over je op internet vinden, mochten ze je echte naam in google typen. Dus valse naam op de site en met je echte naam naar Robbert, dan weet je ook zeker dat je de reading niet beinvloed ofzoiets.
Sceptici horen experts op het gebied van cold-reading te zijn, dus die prikken zo door het gegis heen.
pi_33528548
Makkelijk gezegd. Als je je als scepticus van dergelijke technieken bedient dan word je ook algauw bekend als stiekem figuur. En terecht, wat mij betreft. Wat is er mis met iets in de openheid bespreken? Wie niets te verbergen heeft verbergt niets...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:58:52 #46
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33532369
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:37 schreef seriewoordenaar het volgende:

Maar daar heeft hij geen zin in want:
a) we zijn geen media en dus geen PR-orgaan
b) geen betalers voor het onderzoek
c) te kritisch en teveel gericht op feiten
d) ...
Als dit zijn redenen zijn om niet mee te doen aan een onderzoek, dan mag je denk ik deze R direct doorverwijzen naar het land van oplichters.
"c) te kritisch en teveel gericht op feiten"
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33536954
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Mijn stelling is dat Robbert zeker iets heeft maar dat hij MOGELIJK een reading meer kracht heeft willen bijzetten door zich vantevoren over die vorige levens te laten inlichten of door het zelf op te zoeken. En ALS dat zo is, is hij voor mij nog steeds een medium, zij het een medium die niet zo slim is.
Hoe kan hij dingen over het vorige leven opzoeken alsie de reading nog niet heeft uigevoerd, en dus nog niet weet wie Irene in een vorig leven was?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_33537018
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hoe kan hij dingen over het vorige leven opzoeken alsie de reading nog niet heeft uigevoerd, en dus nog niet weet wie Irene in een vorig leven was?
Dat kan hij toch van tevoren allemaal hebben uitgezocht. Hij koos gewoon een willekeurige naam uit, waarin vrij veel informatie op het web overstond, en heeft die informatie vertelt als een boodschap die hij doorkreeg.
pi_33538013
Lijkt me duidelijk.

Als topicstarter zich ontzettend "mis"handeld voelt, mag hij mij mailen met een uitleg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')