Goeiedag zeg, wat een geweldige dag.
Laat ik eerst maar eens zeggen dat ik heel veel sneeuwbuien heb mogen mee maken vandaag, dat niet alleen, ik heb echt heeeeeerlijk genoten van de sneeuw, vrijwel de heledag niet binnen gezeten!
![]()
Ik heb ruim 15KM gelopen, over al en nergens
![]()
gewoon echt prachtige landschap
![]()
Vanmorgen heb ik foto's gemaakt daarna even gegeten en toen weer naar buiten, maar dan wel zonder camera. Rond 12 uur heb ik echter een enorme bui mogen verwelkomen, ik, mijn maat en zijn zusje liepen in een open veld waar hast 1 en al weiland is
![]()
. In de verte zag je een donkere lucht naderen....en hoe dichter die naar ons toe kwam, hoe donkerder hij werdt
![]()
op gegeven moment zag je in de verte de huizen niet meer, het begon te vlokken en dit werden er steeds meer, harder harder, en dan zie je echt een muur van sneeuw op je af komen, en dan enkele seconden later zit je erin. Ik moet eerlijk zijn: Dit was echt een Zeer Zware Sneeuwval! Zelden zo iets mee gemaakt, ongelovelijk! Binnen een mum van tijd was alles weer spier wit
![]()
, daarna nog veel flinke sneeuwbuien over me heen gehad maar dat maakte voor ons 3en de pret alleen nog maar mooier. Ik ben hast de heledag niet thuis geweest, buiten buiten, lopen lopen en zeker GENIETEN!
Ik ben nu net thuis, even sneeuwdek opgemeten. Vanmorgen mete ik maar liefst 10cm! en nu meet ik maar lieft 15cm! kortom, dikke 5cm erbij vandaag
![]()
wat een dag zucht
Na een klote zomer met weinig onweer te hebben gehad is mijn jaar echt super verlopen.
2 maart, 25-30cm sneeuw. En nu 15cm sneeuw!
Morgen wordt er ook weer veel sneeuw verwacht dus ik verwacht zeker een sneeuwdek van 20-25cm die niet snel zal verdwijnen. Kortom, morgen zal het wel eens een 2de maart kunnen worden
![]()
mijn dag kan in ieder geval niet meer kapot.
Ik heb echter wel mijn camera thuis gelaten. De foto's die ik vanmorgen heb geschoten ga ik zometeen even bekijken.