Vanmiddag was het noordoosten nog alleen geelquote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef TommyGun het volgende:
Ziet er wel goed uit als ik http://www.knmi.nl/waarsc(...)_waarschuwingen.html mag geloven
Hier op het ijs 0.1quote:Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef Marky-Boom het volgende:
Hier nog helemaal noppes! Ligt een 0,2 cm laagje sneeuw![]()
Oe .. uurtje en dat is hier.. misschien nog wel snellerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef Webcrowler het volgende:
hier in Haarlem sneeuwt het nu best wel veel, vlokken worden almaar groter
Ik zal voor je blazenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe .. uurtje en dat is hier.. misschien nog wel sneller
Oeh, dat wordt overwerkenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:04 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh, doe eens. Ik wil ook sneeuw in Eindhoven!![]()
Je mag wel even uit rusten hier, als je klaar bent met blazen.quote:
goeie site is dat!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:00 schreef dimage het volgende:
voorspelling t/m zaterdag
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef Webcrowler het volgende:
omg... nog meer... ik ga vast klaar zitten op de bank om te kijken!!
waar woon jij dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom heb ik nog niets
![]()
die kaart die ik postte is van morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef Gringo999 het volgende:
Heeft iemand nog een actuele kaart van nederland??
Thanks
jeps.. en er valt niets...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
waar woon jij dan?
Profielcheck doet wonderen... Eindhoven dus...
Mooie foto. Alleen jammer dat de vlokken zo fel oplichtenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:31 schreef DaMart het volgende:
Zandvoort, zo'n 5 minuten geleden:
[afbeelding]
en die overweg in de achtergrondquote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie foto. Alleen jammer dat de vlokken zo fel oplichten
Dat krijg je met ene flitser.... en zonder flitser krijg je een zwart plaatje met een paar niet als sneeuw herkenbare witte spikkeltjesquote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie foto. Alleen jammer dat de vlokken zo fel oplichten
De temperatuur blijft ook lekker op stand in het oostenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
goeie site is dat!
heb even wat animaties aan elkaar geknoopt.
[afbeelding]
grote neerslagband komt dus pas eind v/d middag aan vanuit het zuidwesten.
maar vanaf nu tot die tijd natuurlijk wel hier en daar sneeuw.
Tja, of wachten op de volgende ochtendquote:Op donderdag 29 december 2005 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met ene flitser.... en zonder flitser krijg je een zwart plaatje met een paar niet als sneeuw herkenbare witte spikkeltjes
Nu pasquote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Whehe. Hier zie ik al de eerste vuurpijlen
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
* Webcrowler stuurt beetje sneeuw naar eindhoven
Gebruik deze URL, http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png die update automatischquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
terschelling - 3 [afbeelding] inmiddels is het daar verder afgekoeld tot -5
hier is het nu rond de -2 met een lichte sneeuwbui
Ze zijn al sinds eind november bezig hierquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
ik hoor ze al 2 weken echt non stop knallen.... maar ja boeie...
Ik gun het je van harte! Maar... laat je nog wat voor anderen over?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiedag zeg, wat een geweldige dag.(...)
ja klopt ze komen elke ochtend met het sneeuwdek van 8uur.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef Webcrowler het volgende:
Dat kaartje is van vanmorgen vroeg... Niet echt uptodate aangezien haarlem zo goed als helemaal wit is
Het ging vandaag inderdaad goed tekeer af en toequote:Op donderdag 29 december 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiedag zeg, wat een geweldige dag.
-knip-
hier ligt niet eens 2 cmquote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. In Duitsland krijgen ze weer 20 centimeter, let maar op
Die zien we overmorgen terugquote:Op donderdag 29 december 2005 18:58 schreef Webcrowler het volgende:
succes allebei morgen... als die ijzel doorzet dan kan het heel lang duren! Wel voorzichtig doen...
Heb je dus voor niets die banden gekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:00 schreef Drifter__ het volgende:
Tot morgen geen sneeuw in Amsterdam volgens de radars....![]()
Ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Speedy heeft z'n 2e mooie verhaal dit jaar. Hier geen sneeuw![]()
Waaaa...stalker!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je dus voor niets die banden gekocht
jah, dat is erg had gegaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef TommyGun het volgende:
Wow net nog -7,2 in Terschelling en nu ineens -0,2
Nu weer -1,2quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat is erg had gegaan
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Webcrowler het volgende:
Die temperaturen schomelen wel heel veel..... kunnen ze niet gewoon heel laag blijven? Ergens rond de -10 mag van mij wel
ja als het windstil is, is het enorm koud. maar als het even gaat waaien stijgt de temperatuur ook weer heel snel.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat is erg had gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |