Alles komt goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Hier is dus nog niets aan de hand....
Morgen bestaat er geen Tilburg meerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Hier is dus nog niets aan de hand....
Wordt er dan een heus noodweer verwacht?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Morgen bestaat er geen Tilburg meer![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Morgen bestaat er geen Tilburg meer![]()
Ik hoop 't ookquote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoop dat we verwend worden Tommy
Leuk voor je auto idd. Vooral als er net zo'n strooibak langs rijd en de hele linkerkant word 'beschoten'quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef -chefke- het volgende:
hier niks meer bijgevallen sins vanmidag. alleen de snelweg richting de a50 was wit maar dan van het zout allemachtig wat ligt der veel mijn arme auto.
*Knip*
Hier in Amstelveen op het Keizer Karelplein?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik sta morgen van 20:45 uur tot 00:00 uur op het Keizer Karelplein bij Fransje Bauer, Jan Keizer, Lange Frans en Baas B en nog een aantal DJ's. Dikke party, maar niemand komt meer thuis
Zal me benieuwen of ze wel komen opdagen met dit weer in het verschiet.
Morgenavond Heerenveen-Ajax om 20:00 uur laat ik ook lekker aan mij voorbij gaan, hoewel het mij niets zal verbazen als die wordt afgelast...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik sta morgen van 20:45 uur tot 00:00 uur op het Keizer Karelplein bij Fransje Bauer, Jan Keizer, Lange Frans en Baas B en nog een aantal DJ's. Dikke party, maar niemand komt meer thuis
Zal me benieuwen of ze wel komen opdagen met dit weer in het verschiet.
er worden na afloop gratis ski's uitgedeeld, kunnen we langlaufenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef -chefke- het volgende:
ik wilde ook naar het 2000 jarig bestaan van onze stad maar ik laat mooi verstek gaan blijf thuis lekker bij de kachel zitten. ik woon 7,5 km van het centrum gezien dus mij niet gezien.
Nimwegenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hier in Amstelveen op het Keizer Karelplein?
zou best kunnen jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Againzender het volgende:
Morgenavond Heerenveen-Ajax om 20:00 uur laat ik ook lekker aan mij voorbij gaan, hoewel het mij niets zal verbazen als die wordt afgelast...
terras weerquote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef TommyGun het volgende:
Volgens weer.nl krijgen we dit overmorgen
[afbeelding]
Op KNMI staat het ook hoorquote:
Die damp had ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:21 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Dit is een mega weirde foto.. snap die damp niet.. want die was er dus niet
[afbeelding]
Dit was midden op de weg.. was eerder gestrooid.
[afbeelding]
Badou was iets te snel
Grappige foto met die vuurpijlquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die damp had ik ook. Zie mijn foto's boven deze pagina.
Tja ik heb maar een el-cheapo trust digicam die nog nooit van sluitertijd heeft gehoord dus ik ben snel tevredenquote:
KNMI heet het over zaterdag weer.nl over morgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Op KNMI staat het ook hoor![]()
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.html
Tabelletje onder Verwachting komende 5 dagen![]()
Oh ik dacht toch echt dat er overmorgen stondquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
KNMI heet het over zaterdag weer.nl over morgen
Ja dat was dus gister (donderdag)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh ik dacht toch echt dat er overmorgen stond![]()
Zie andere foto'squote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tja ik heb maar een el-cheapo trust digicam die nog nooit van sluitertijd heeft gehoord dus ik ben snel tevreden![]()
Maar dat is offtopic![]()
Ik wil sneeuw![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ja dat was dus gister (donderdag)
Tijdsebesef als je vakantie hebt is waardeloosquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ja dat was dus gister (donderdag)
Ach, dat levert in elk geval een flinke KNAL opquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Hier liggen nog steeds sneeuw van zondag. Hopelijk dat ik op oudejaarsdag nog wel op mijn fietsje kan stappen, over het algemeen zijn de wegen goed gestrooid, maar dat ene bruggetje kan dan net niet gestrooid zijn en boem zegt mijn hoofd tegen de brug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |