Nou, ik ben wat langer blijven hangen en toen je weg was viel het kwartje en kwamen we tot de conclusie dat jij degene moest zijn geweest en dus al weer weg was!! ik had trouwens al iemand anders aangesproken met he! Jij bent zeker Methodmichquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, zonde. Naam had je kunnen zien op de FP bij de reviews.
Maar wat zei die: oh, wacht, die is net weg.
Vind je? Er staan zeker een aantal sterke tracks op, maar over 't geheel vind ik 't maar een vervelende plaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef pfaf het volgende:
de nieuwe Strokes hangt aan de luisterpaal, k ben zelf nog niet tot het einde, maar klinkt niet onaardig.
Maar jij hebt die eigenwijze rijkeluis modepopjes toch nooit echt gemogen!?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vind je? Er staan zeker een aantal sterke tracks op, maar over 't geheel vind ik 't maar een vervelende plaat.
Oh jawel. Is This It? heb ik altijd een uitstekende plaat gevonden. Ze hadden 'm alleen niet onder een defecte kopieermachine moeten leggen, want Room on Fire spoorde natuurlijk voor geen meter. Had met deze derde echt op een revanche gehoopt, maar helaas is het meer miss dan hit dit keer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jij hebt die eigenwijze rijkeluis modepopjes toch nooit echt gemogen!?
Okee. Had je die langere kerel met die rugzak aangesproken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nou, ik ben wat langer blijven hangen en toen je weg was viel het kwartje en kwamen we tot de conclusie dat jij degene moest zijn geweest en dus al weer weg was!! ik had trouwens al iemand anders aangesproken met he! Jij bent zeker MethodmichIk had toch iemand anders in gedachten
Dus vandaar ook mijn voorzichtigheid daarna denk ik!
Nee, iemand anders die alweer weg was voordat jij kwam. Die stond te praten met Ed dus ik dacht dat moet jij wel zijn, aangezien ik je beschouwde als semi bekende. Viel tegen dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Had je die langere kerel met die rugzak aangesproken?
Wat zei Ed: potverdorie, nu is ie al weg.
Nou ja, ik had jou ook niet herkend hoor. Als troost.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan had je vorige keer dus iemand anders in gedachten. Ik had moeten zeggen dat ik een baardje had, dan had je het wel geweten.
Heb je zelf nog iets gekocht of alleen geluisterd?
En een beetje Ryan Adams een mietje noemen.
Inderdaad. Ik heb 'm ook geprobeerd, maar na een paar nummers heb ik al niet meer in de gaten dat de muziek aanstaat. Ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef bigshadow het volgende:
Die syd matters is een saaie plaat
MAAAAAAAAAAAAAAAAAANDY lalala.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef pfaf het volgende:
de nieuwe Strokes hangt aan de luisterpaal, k ben zelf nog niet tot het einde, maar klinkt niet onaardig.
Helemaal als je terugkijkend moet constateren dat er 634.230 the-bandjes zijn bjigekomen met de een nog een saaiere sound dan de ander.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAANDY lalala.
Ik vind hem ook best aardig klinken, maar de magie van het debuut is toch een beetje weg.
...... en dat The Strokes zich daar nu ook bij kunnen scharen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal als je terugkijkend moet constateren dat er 634.230 the-bandjes zijn bjigekomen met de een nog een saaiere sound dan de ander.
Erger vind ik het dat er ook zat 'the' bandjes zijn die en stuk spannender zijn dan The Strokes. Dan blijft er al snel niks meer van hum speciale over.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef pfaf het volgende:
Helemaal als je terugkijkend moet constateren dat er 634.230 the-bandjes zijn bjigekomen met de een nog een saaiere sound dan de ander.
Ik moet zeggen dat ik de meeste bandjes met een zogenaamde rauwe sound niet bijster interessant vind. The Hives vind ik in ieder geval nog stukken saaier. Heb je een aantal namen van bands die een beetje vergelijkbaar zijn qua sound en die je echt veel beter vindt dan The Strokes? Wellicht heb ik nog iets interessants/leuks gemist.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Erger vind ik het dat er ook zat 'the' bandjes zijn die en stuk spannender zijn dan The Strokes. Dan blijft er al snel niks meer van hum speciale over.
Ik kan er nog niet echt enthousiast van worden. Het is vrij intens, dat wel. En vermoedelijk een groeiplaat. Maar sommige soundscapes doen me aan Enya denken, en daar krijg ik altijd jeuk van!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens nog meer mensen die Hold On Love van Azure Ray zo'n lekkere plaat vinden?
Nou, sowieso The Von Bondies, Ikara colt en The D4, maar die zijn niet eens echt onbekendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de meeste bandjes met een zogenaamde rauwe sound niet bijster interessant vind. The Hives vind ik in ieder geval nog stukken saaier. Heb je een aantal namen van bands die een beetje vergelijkbaar zijn qua sound en die je echt veel beter vindt dan The Strokes? Wellicht heb ik nog iets interessants/leuks gemist.
wel erg leuk live trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
The Hives hebben mij ook nooit echt kunnen bekoren... een echte net-niet band wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |