Ik ben eigenlijk net zo ver als jij. FF en KC kende ik al een tijdje, ben naar FF-concert geweest en ga naar KC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoor er wat dat betreft nog niet bijTot mijn indiecollectie behoord dusver Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Maxïmo Park. Maar dat wel in 1 maand tijd. Ben nu ook enthousiast aan het luisteren naar bands als Editors, Death cab for Cutie en the Magic Numbers. Ik kom er dus wel
Ben ook naar Franz Ferdinand geweest, was tof hequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk net zo ver als jij. FF en KC kende ik al een tijdje, ben naar FF-concert geweest en ga naar KC.![]()
Wilde het genre iets verder ontdekken, heb Maximo Park en Hard-Fi ge'kocht'. Leuke albums. Nu net het album van Arctic Monkeys te beluisteren, en ook dat bevalt me goed. En gelijk kaartjes besteld voor Hard-Fi in Nighttown.![]()
Het gaat om columns!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog een keer een review geschreven voor de Frontpage bedenk ik me net:
CD: Maarten van Roozendaal - Verzamelt werk
Maar ik ben niet echt geschikt als fulltime cd-reviewer vrees ik. Ik ben altijd bang om op een te geforceerde manier naar nieuwe albums te gaan luisteren.
En Danny Cohen stond bij mij net niet in de top10. Maar die tragiek vind ik wel weer mooi passen bij Danny Cohen.
Nee. Denk wel dat Racoon de popprijs wint.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar Eurosonic/Noorderslag dit jaar?
San Andreas en Green Lizard stonden er nog vrijdag. Ook niet de minstenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Het leuke is dat Racoon in de slechte tijden zelfs heeft opgetreden in Dock 03 in Hendrik-Ido-Ambacht, een soort jeugdsoos waar doorgaans alleen lokale bands staan. Ze zaten dus echt diep.
Het was meer een soort vriendendienst geloof ik. Maar toch leuk dat dat soort bands hun neus niet ophalen voor zo'n kleine zaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
In Dock 03? Green Lizard ook diep gezonken dus.
Bedankt héquote:Lorentz blijft het hoogtepunt voor mij.
Daar is de prijs dan toch ook een beetje voor bedoeld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Ja, ik vind het ook sympathieke jongens. Maar kom op, Racoon, da's toch kleurloze middelmaat?!
Bron: 3voor12quote:Spinvis:
"Nee, ik ga vast niet winnen. Ik ben het hele jaar braaf in mijn hok gebleven. En als ik win moet ik mijn regenpak aantrekken, omdat iedereen bier op het podium gooit. Ik weet in ieder geval van niets. En ik ben ook niet echt op de hoogte van wie hem wel kan winnen. Frans Bauer is natuurlijk niet echt popmuziek, en Anouk heeft hem al, toch? Within Temptation is natuurlijk heel groot in het buitenland, die maken een grote kans. Maar mijn persoonlijke favoriet is Coparck. Die winnen hem natuurlijk niet, maar ze hebben wel een prachtige plaat gemaakt."
Oorspronkelijk was het toch voor bands die internationaal succes hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:42 schreef Z het volgende:
Daar is de prijs dan toch ook een beetje voor bedoeld?
Dan moet ie naar Kane!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het toch voor bands die internationaal succes hebben.
Maar ja![]()
Typisch zo'n bandje dat het predikaat "onnederlands goed" krijgt opgeplaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef BUG80 het volgende:
Mag ik Spinvis even quoten?
[..]
Bron: 3voor12
Coparck verdient 'm helemaal! Ik had het eerder erover dat Racoon niet de waardering krijgt die ze verdienen, maar dat geldt nog meer voor Coparck vind ik. Als we Belgen waren geweest hadden we ze omarmd, vertroeteld en had elke inwoner drie exemplaren van Few Chances Come Once in a Lifetime in de kast staan....
Maar ja...
Idd. ik zag hun clip op MTV trouwens. volgens mij bij dat NL programma. maar goed, het is toch wel allemaal wishful thinking dat ze grote prijzen winnen en allesquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef BUG80 het volgende:
Coparck verdient 'm helemaal! Ik had het eerder erover dat Racoon niet de waardering krijgt die ze verdienen, maar dat geldt nog meer voor Coparck vind ik. Als we Belgen waren geweest hadden we ze omarmd, vertroeteld en had elke inwoner drie exemplaren van Few Chances Come Once in a Lifetime in de kast staan....
Maar ja...
Jaaa, die is echt heel erg goed. Zijn optreden op Lowlands is toch wel een van de hoogtepunten van het festival. En sowieso van 2005. Heel bijzonder.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef -Dries- het volgende:
*Veel naar Patrick Wolf luistert de laatste tijd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |