Klopt ik heb aparte genenquote:
Zie je! De onuitputtelijke hokjesdrang, eerst de blanken van de zwarten scheiden want zwarten zijn 'eng!quote:
Zeggen dat apartheid in de genen zit is hetzelfde als zeggen dat negers luiheid in hun genen hebben zitten.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Yildiz het volgende:
Zie je! De onuitputtelijke hokjesdrang, eerst de blanken van de zwarten scheiden want zwarten zijn 'eng!' en wat jaren later wordt ik ineens van de niet-racisten gescheiden door te zeggen dat ik racist ben.
Mijn uitspraak is bewezen.![]()
Even politiek dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeggen dat apartheid in de genen zit is hetzelfde als zeggen dat negers luiheid in hun genen hebben zitten.
Allebei racisme of beide niet. Zeg het maar.
Hmm twijfelaar, genenkwestie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef Yildiz het volgende:
Even politiek dan.
'Achum, dat kan ik niet ontekennen noch bevestigen.'
Zo, daar heb je veel aan.![]()
Het was ook maar een grap, alles bij elkaar.quote:
Zeg dat tegen Zalm.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of jij iemand arm vindt is in de meeste gevallen irrelevant voor de beleving van degene die het betreft, denk ik.
Waarschijnlijk gejat, net als die autoradioquote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb duidelijk last van een grote lullen gen. Waarschijnlijk gekregen van een neger, hoe ik er aan kom?
Je moeder!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb duidelijk last van een grote lullen gen. Waarschijnlijk gekregen van een neger, hoe ik er aan kom?
Moeje maar niet de text "Marokkanen, kom em maar halen" erop zetten.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gejat, net als die autoradio
kenne jullie leze dan???quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeje maar niet de text "Marokkanen, kom em maar halen" erop zetten.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
Of jij iemand arm vindt is in de meeste gevallen irrelevant voor de beleving van degene die het betreft, denk ik.
Duh alsof ik niet wist dat het ironisch bedoeld was.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:56 schreef Yildiz het volgende:
Het was ook maar een grap, alles bij elkaar.![]()
Seau, daar praat ik me dan even mooi uit.![]()
nee, genen hebben er geen donder mee te maken, het is eerder het leefklimaat.
Maar die discussie is een beetje te lang op een pre-feestdag
Terug in de CD-box gemikt, en Urban Chaos opgepakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lukt Max Payne nog een beetje?
Bron?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:een militair is opgepakt wegens wapensmokkel. Zijn collectie thuis oa vliegtuigbommen
radio 2 nieuwsquote:
'k moet mn radio nog opnieuw instellen.quote:
Militair verdacht van wapenhandelquote:Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'k moet mn radio nog opnieuw instellen.
Seau!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Militair verdacht van wapenhandel
Uitgegeven: 29 december 2005 13:11
DEN HAAG - De Koninklijke Marechaussee heeft een 23-jarige militair van de landmacht en zijn 48-jarige vader aangehouden op verdenking van verboden wapenbezit, wapenhandel en wapensmokkel. Een tweede, 21-jarige militair werd aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij wapenhandel.
De aanhoudingen vonden vorige week in Ermelo plaats, maakte de marechaussee donderdag bekend. In de woning van de 23-jarige militair werden onder andere een antitankwapen gevonden, vliegtuigbommen, diverse soorten granaten, kneedbare springstof, handvuurwapens en geweren. De marechaussee vermoedt dat het grootste deel van het wapentuig uit Bosnië en Kroatië is gesmokkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |