klinkt anders best leukquote:Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef Bluezz het volgende:
mevrouw golfer
Misschien heeft ze alleen vrienden op fok.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah sommige mensen weten dat toch niet van tevoren ?
Het ze zeggen zou meer helpen dan een topic openen
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah sommige mensen weten dat toch niet van tevoren ?
Het ze zeggen zou meer helpen dan een topic openen
feest!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:52 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ja ik ben redelijk conservatief in dat opzicht. Leuk hoor het moderne huwelijk, maar waarom trouw je in godsnaam nog vraag ik me dan af
quote:
Ben je zeker blij dat het bijna 2006 is.....?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, alles is anno 2005 zo inhoudsloos
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Ciscus het volgende:
We hebben toen dat we allebei elkaars achternaam erbij zouden gaan dragen, dus een dubbele achternaam. Ik heb nooit meer uitgezocht of dat wettechnisch allemaal mag en kan.
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:31 schreef Herald het volgende:
zeg nu je toch bezig bent met wissen, ik heb nog wat waardeloze posts in Leeftijdscontrole die weg mogen
Mijn kids hebben de achternaam van hun vaderquote:Op woensdag 28 december 2005 18:52 schreef Speed-Addicted het volgende:
De kinderen moeten zeker ook jou naam overnemen.
Ieder zijn/haar ding.quote:Als mijn vriendin niet mijn naam wil overnemen met trouwen dan is het jammer maar helaas geen huwelijk.
Als onze kinderen niet de naam van mij overnemen dan geen kinderen.
Ja ik ben redelijk conservatief in dat opzicht. Leuk hoor het moderne huwelijk, maar waarom trouw je in godsnaam nog vraag ik me dan af
Hoe dubbelquote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef Mauro het volgende:
Ik vind het zo verschrikkelijk dat er mensen zijn die hun eigen naam houden.
Zijn ze getrouwd, maar neeee, mevrouw moet d'r eigen naam houden.
Als er iemand is die zo gek is om met mij te trouwen zal ze mijn mooie achternaam dragen.
Mijn zus ook. Die geeft haar mooie achternaam op voor d'r vent 14.gif
Waarom neemt de man de naam van de vrouw niet aan????quote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef Petey het volgende:
Ik snap de mensen niet die niet de achternaam van hun man aannemen...
Ben je dan feministisch of heb je zulke slechte verwachtingen over je huwelijk
Je keurt de actie van je zus om een andere achternaam aan te namen af? Maar eist wel dat jou toekomstige vrouw jouw achternaam aanneemt?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef Mauro het volgende:
Ik vind het zo verschrikkelijk dat er mensen zijn die hun eigen naam houden.
Zijn ze getrouwd, maar neeee, mevrouw moet d'r eigen naam houden.
Als er iemand is die zo gek is om met mij te trouwen zal ze mijn mooie achternaam dragen.
Mijn zus ook. Die geeft haar mooie achternaam op voor d'r vent 14.gif
Dat kan ook, hoor. Mag je voor kiezen tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom neemt de man de naam van de vrouw niet aan????
Het is gewoon een raar ouderwets iets!
Nee, ik keur het juis goed. Lees nog maar eens!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je keurt de actie van je zus om een andere achternaam aan te namen af? Maar eist wel dat jou toekomstige vrouw jouw achternaam aanneemt?
Ik ben het wel met je eens, maar men ziet het kerkelijk gesloten huwelijk als een soort compensatie voor de soms wat kale bedoening van de burgerlijke stand, een plechtigheid in de kerk is toch wel mooier.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:52 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik wil best jouw naam overnemen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hmmm, ok.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik keur het juis goed. Lees nog maar eens!
Noem mij dan maar ouderwets.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, ok.
persoonlijk kan ik me er trouwens niet erg druk om maken. Ik vind het eigenlijk wel leuk als een vrouw haar eigen achternaam houdt, staat lekker eigenwijs.
Exactlyquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Noem mij dan maar ouderwets.
Maar ik vind het "beschikbaar" klinken.
Ik noem niemand ouderwets hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Noem mij dan maar ouderwets.
Maar ik vind het "beschikbaar" klinken.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, ok.
persoonlijk kan ik me er trouwens niet erg druk om maken. Ik vind het eigenlijk wel leuk als een vrouw haar eigen achternaam houdt, staat lekker eigenwijs.
Nee schat, we houden ieder ons eigen naamquote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef girllover het volgende:
Ik wil best jouw naam overnemen hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eigenwijs?quote:
Oké, vind ik ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee schat, we houden ieder ons eigen naam![]()
![]()
Alsof jij dingen niet klakkeloos aanneemt omdat het nou eenmaal zo gedaan wordt door 99.99% van de mensenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef Bluezz het volgende:
aannemen dat je na je huwelijk de naam van je echtgenoot draagt
Zelfs familie
Maar ook en vooral vreemden.
Ik ben NIET mevrouw golfer.
Dit is nu mijn 2e huwelijk, mijn eerste was in '83 toen ik ook al mijn eigen naam hield. Dan denk je ach... dat was die tijd dat ze het er nog wat moeilijk mee hadden.
Maar halloooooooo het is 2005 !!!!!
Wakker worden allemaal!!!
Niet ervan uitgaan, maar je bijv. voor laten stellen of zoiets!!!
Zo.
Dat is niet mijn achterliggende gedachte.quote:
ik ook. maar als een meisje dat echt wil, heb ik er ook geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind dat van naam veranderen ook maar bullshit eigenlijk.
Nope.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Alsof jij dingen niet klakkeloos aanneemt omdat het nou eenmaal zo gedaan wordt door 99.99% van de mensen
Waarom dan toch trouwen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent degene die trouwt.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Maar op al die kerstkaarten en mensen aan de deur en post en weet ik wat staat gewoon ineens steeds mevrouw golfer.
En daar moest ff een Klaagbak voor geopend worden![]()
Ik wil toch ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is leuk man, moet je echt eens proberen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |