Nou wil ik de pret niet meteen bedervenquote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef BMRS het volgende:
maar morgen vroeg kan ik eventueel wel even een foto posten. Ze ziet er niet echt heel jong uit, gewoon als iemand van 15 jaar.
Zit wat in. Laat ik ook maar lekker op de computer staan.quote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou wil ik de pret niet meteen bedervenmaar doe maar niet he
Je weet niet of meisje dat leuk vindt, maar d'r foto staat wel gelijk voor de hele wereld online en als ze blond is ligt half FOK! morgenavond op d'r te geilen.
Fotootje lekker op je eigen compu laten, zelfverzekerd naar de bios gaan, doen alsof je 16 bent, betalen en filmpje pakken
Helaas, wacht nog maar een jaartje.quote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef BMRS het volgende:
Ze ziet er niet echt heel jong uit, gewoon als iemand van 15 jaar. Maar er is dus geen verplichte controle vanaf 16 jaar?
Dude, weakquote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou wil ik de pret niet meteen bedervenmaar doe maar niet he
Je weet niet of meisje dat leuk vindt, maar d'r foto staat wel gelijk voor de hele wereld online en als ze blond is ligt half FOK! morgenavond op d'r te geilen.
Fotootje lekker op je eigen compu laten, zelfverzekerd naar de bios gaan, doen alsof je 16 bent, betalen en filmpje pakken
Dude, ChrisJX is geen dude.quote:
Hoe oud ben/lijk jij dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb trouwens pas één keer meegemaakt dat ze naar leeftijd vroegen bij een bioscoop, en dat was bij het telefonisch reserveren van kaartjes. ('iedereen die meegaat is toch wel minstens 16 jaar of oude hé?')
Ik ben 20 en lijk hopelijk niet veel ouder of jonger.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef MaartenGrendel het volgende:
Maar ik zie vaak genoeg mensen die duidelijk nog geen 16 zijn in 16+ films spelen..
Dat werd waarschijnlijk alleen gevraagd om korting voor mensen onder de 16 ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pas één keer meegemaakt dat ze naar leeftijd vroegen bij een bioscoop, en dat was bij het telefonisch reserveren van kaartjes. ('iedereen die meegaat is toch wel minstens 16 jaar of ouder hé?')
Dat zou niet mogen, een bioscoop kan flinke boete's krijgen als ze gecontroleerd worden en er is iemand jonger dan 16 in de zaal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef MaartenGrendel het volgende:
Maar ik zie vaak genoeg mensen die duidelijk nog geen 16 zijn bij 16+ films zitten.
Dat ook ja, zou die Dakota Fanning, dat meisje uit Hide & Seek (en Man On Fire) nou nog jaren moeten wachten voordat ze de films waarin ze zelf speelt mag zien?quote:
Nope, wettelijk verplicht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat werd waarschijnlijk alleen gevraagd om korting voor mensen onder de 16 ofzo.
"hoi ik wil graag reserveren voor bloodsucking demons who tentacle-rape japanse schoolgirls on tuesdays: uncut 3d edition"quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:24 schreef Nickthedick het volgende:
Dat werd waarschijnlijk alleen gevraagd om korting voor mensen onder de 16 ofzo.
Dus mag je als ouder je kinderen niet meenemen naar een film waar ze eigenlijk te jong voor zijn? Lijkt me niet.quote:
hehequote:Op dinsdag 5 april 2005 00:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat ook ja, zou die Dakota Fanning, dat meisje uit Hide & Seek (en Man On Fire) nou nog jaren moeten wachten voordat ze de films waarin ze zelf speelt mag zien?
Alle leeftijdsgrenzen zijn advies, behalve 16 jaar en ouder.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus mag je als ouder je kinderen niet meenemen naar een film waar ze eigenlijk te jong voor zijn? Lijkt me niet.
De leeftijdsindicaties zijn "advies".
Ach ja, 18 jaar bestaat niet meer toch? (behalve bij HP dan).quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alle leeftijdsgrenzen zijn advies, behalve 16 jaar en ouder.
http://www.kijkwijzer.nl/
Tsja, hetzelfde geldt voor een heleboel uitgaansgelegenheden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen, een bioscoop kan flinke boete's krijgen als ze gecontroleerd worden en er is iemand jonger dan 16 in de zaal.
Bied je jezelf aan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:37 schreef Herald het volgende:
trouwens als dat meisje 15 is en uitgaat met een jongen van 16 ziet ze er waarschijnlijk niet zo 'volwassen' uit als het 15jarige meisje dat naar de bios gaat met jongens van 21
Geen adviezen: kijk maar eens bij "veelgestelde vragen", dan bij "hoe werkt het toelatingsbeleid van bioscopen". Maar daar gaat het mij niet om, ik vroeg me af of er veel wordt gecontroleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alle leeftijdsgrenzen zijn advies, behalve 16 jaar en ouder.
http://www.kijkwijzer.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |