Inderdaad,quote:
Grapjas.quote:
Gezien op London calling en vond het een erg goede band. En de Brakes dan, hebben die potentie om door te breken?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
Weer Annie? Die heeft afgelopen jaar toch ook niet die doorstart kunnen maken die we een jaar geleden voorspelden...
En ik zal zo nog even wat andere namen noemen, maar voor nu noem ik potentiële NME-hypes the Maccabees, Komakino en the White Rose Movement.
Ik weet 't niet hoor. De Boliviaanse Polka werd dit jaar ook niet wat we ervan verwacht hadden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Afrikaanse/Ethiopsche Jazz.
Bij de film Broken Flowers (Mulatu Astatke), vandaar mijn hype voorspelling. En ga eens bij een Ethioop eten, ze draaien er bijna altijd goede muziek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik weet 't niet hoor. De Boliviaanse Polka werd dit jaar ook niet wat we ervan verwacht hadden...
Maar okee, ik ben een leek in Afrikaanse/Ethiopsche Jazz. Waar moet ik beginnen?
Heb de film nog niet gezien, maar de muziek van Mulatu Astatke is echt fantastisch!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Z het volgende:
[..]
Bij de film Broken Flowers (Mulatu Astatke), vandaar mijn hype voorspelling. En ga eens bij een Ethioop eten, ze draaien er bijna altijd goede muziek.
Duh.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb de film nog niet gezien, maar de muziek van Mulatu Astatke is echt fantastisch!
owja, website: http://www.bromheadsjacket.comquote:Op maandag 9 januari 2006 13:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb wat van The Bromheads Jacket gehoord, best cool! Zou ook best kunnen aanslaan
Dat komt nog, aangezien ze gehyped gaan worden...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik word oud, ik ken eigenlijk helemaal niets uit dit topic
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |