Ik weet 't niet hoor. De Boliviaanse Polka werd dit jaar ook niet wat we ervan verwacht hadden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Afrikaanse/Ethiopsche Jazz.
Bij de film Broken Flowers (Mulatu Astatke), vandaar mijn hype voorspelling. En ga eens bij een Ethioop eten, ze draaien er bijna altijd goede muziek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik weet 't niet hoor. De Boliviaanse Polka werd dit jaar ook niet wat we ervan verwacht hadden...
Maar okee, ik ben een leek in Afrikaanse/Ethiopsche Jazz. Waar moet ik beginnen?
Heb de film nog niet gezien, maar de muziek van Mulatu Astatke is echt fantastisch!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Z het volgende:
[..]
Bij de film Broken Flowers (Mulatu Astatke), vandaar mijn hype voorspelling. En ga eens bij een Ethioop eten, ze draaien er bijna altijd goede muziek.
Duh.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb de film nog niet gezien, maar de muziek van Mulatu Astatke is echt fantastisch!
owja, website: http://www.bromheadsjacket.comquote:Op maandag 9 januari 2006 13:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb wat van The Bromheads Jacket gehoord, best cool! Zou ook best kunnen aanslaan
Dat komt nog, aangezien ze gehyped gaan worden...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik word oud, ik ken eigenlijk helemaal niets uit dit topic
![]()
Daarvoor zou ik dan MTV enzo moeten gaan volgen wil ik dat merken.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat komt nog, aangezien ze gehyped gaan worden...
De bandnaam doet weinig goeds vermoeden.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef Yozzz het volgende:
Het valt me op dat niemand de Utrechtse band Solo noemt? Hun vorige album (Songs 'n Sounds) is niet echt aangeslagen, ze hebben wel een hoop gastoptredens gehad in diverse TV programma's.
Dit jaar komt het nieuwe album uit, de muziek hierop wordt iets minder... Setimenteel.
Op de website www.songsnsounds.com kan je wat luisteren van ze.![]()
Hoera, ik was voor de verandering de hype eens voor, 't is geloof ik deel 4 uit die Ethiopiques-reeks, heb die cd al een paar jaar. Either/Orchestra is ook wel leuk, min of meer in 't zelfde straatje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Z het volgende:
Bij de film Broken Flowers (Mulatu Astatke), vandaar mijn hype voorspelling. En ga eens bij een Ethioop eten, ze draaien er bijna altijd goede muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |