Yup, met een van de beste nummers van het jaar, Nanny Nanny BOo Booquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Forumschorem het volgende:
Is dat dat wijf die ook de nieuwe DJ Kicks heeft samengesteld?
Le tigrequote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, met een van de beste nummers van het jaar, Nanny Nanny BOo Boo
Dat wordt geen hype, wordt een ondergewaardeerd meesterwerkje.quote:
Wij kunnen 't gaan hypen!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wordt geen hype, wordt een ondergewaardeerd meesterwerkje.
Nee man, die zijn klaar om het buitenland te veroveren!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef PDOA het volgende:
Kane is ook een hype op zich, toch?
Okee, wordt een goede plaat dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Gasoline Brothers al grotendeels gehoord DD. Ben zelfs tijdens het proces regelmatig muzikaal gevisiteerd op de vorderingen.
Al 5 jaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee man, die zijn klaar om het buitenland te veroveren!
en het talent missen ze ook nogquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef turnpike het volgende:
Kane gaat het niet redden hoor, in de indie-pers is het al lastig voor bands die niet uit USA of UK komen, voor mainstream-rock geldt dat nog veel meer.
Ik denk wel dat Kane zeker de potentie heeft maar gewoonweg niet de marketing.
Absoluut, gaan we lol aan beleven denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Okee, wordt een goede plaat dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |