Kutuser. Ban.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:36 schreef crackhead het volgende:
Kuttopic. Slotje.
Zei hij die in Groningen woontquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef Radio-silence het volgende:
Eindhoven zuigt ontzettend dus het is een kut topic!
Sorry maar dit is een 12+ topic...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef Radio-silence het volgende:
Eindhoven zuigt ontzettend dus het is een kut topic!
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimiquote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
Vorig deeltje: Eindhoven 775 - Auto's, muziek en de pik van Blieblie
Vaste users:
Eindhoven-Volvo-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-Jezus: Febster
Eindhoven-modebewuste-man: Flowdesign
Eindhoven-leer-neef-brommermuis: omegaproject
Eindhoven-DAF-fan: daNpy
Eindhoven-golddigger-slutty: deBje
Eindhoven-rijstrijder: ArTic
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Eindhoven-ouwe-lul: Juup(c)
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-alto: Anthraxx
Eindhoven-waar-is-ze-gebleven?: Inu
Eindhoven-bitches :gazylady2, Partygurl etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat er saaie dingen in de OP staanquote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimi![]()
TT weer goedgekeurd Juupke?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimi![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat er saaie dingen in de OP staan
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef omegaproject het volgende:
Deze is binnenkort van mij (wederom bijna-gratis van het werk)
[[url=http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/20627295-2-300-overview-1.gif]afbeelding][/url]
Niet super snel enzo, maar wel hoog gadget gehalte
Ze hebben je eindelijk verteld dat je moeder je oma is en je zus je moeder?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef ArTiC het volgende:
leugens zijn het..ja dat zijn het..leugens!
zelfs jij wist hetquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben je eindelijk verteld dat je moeder je oma is en je zus je moeder?
pijpen?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:31 schreef blieblie het volgende:
mogguh.
Waar zijn die pijpen uit de OP eigenlijk gebleven?
Ah, vroeg me al af waar die van warenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:38 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Die pijpen. Stonden vroegah naast de Piazza.
Kattenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:38 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Die pijpen. Stonden vroegah naast de Piazza.
Kut user. Who caresquote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef daNpy het volgende:
Kutbeesten. Who cares.
leuke open dir heb jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef blieblie het volgende:
Julius heeft ondertussen al 108 punten.
Welke opendir?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leuke open dir heb je
Wie is Yana.jpg?
je muk dir, kwam er via een pic van Enyquote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke opendir?
Ik geloof dat er niets privé's op staat (anders wastie niet open namelijk)
Ow, ik mag Yana kopen via brides.ru.
cv.doc is een standaard thingy van de Fontysquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je muk dir, kwam er via een pic van Eny
Staat wel een cv.doc maar die is vrij leeg, verder niks schokkends
Ahum? Get your facts right mister. Ik ben ik het Diac geboren. Zelfde kamer als Laurens waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef daNpy het volgende:
Waar is het evoluon?
En de lichttoren?
Ow wacht TS kómt helemaal niet uit Eindhoven. Intimi
Zal ik een sneeuwkanon meenemen uit Zwitserland?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef r8ality het volgende:
IK. WIL. SNEEUW.!
*auto startquote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
In Geldrop bij Ferry in de buurt hebben ze de straten niet gestrooit dus kan je heerlijk glijden op de ijsbanen.
Weet je het zeker dat je in het diac geboren bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ahum? Get your facts right mister. Ik ben ik het Diac geboren. Zelfde kamer als Laurens waarschijnlijk![]()
Bovendien is iedere TT die ik verzin altijd beter dan een auto-TT van jou![]()
![]()
In onze oude buurt (net geweest) ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
In Geldrop bij Ferry in de buurt hebben ze de straten niet gestrooit dus kan je heerlijk glijden op de ijsbanen.
Hey een kloon, wat schattigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je in het diac geboren bent.
Waarschijnlijk was het de Grote Beek.![]()
Duur?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow, ik mag Yana kopen via brides.ru.
sta je ook op brides.ru?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef silverpearl het volgende:
Ik ben ook heel erg schattig, dank je!!![]()
Stel jezelf eens voor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef silverpearl het volgende:
Ik ben ook heel erg schattig, dank je!!![]()
soort van cu2quote:
En je komt uit Eindhoven?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef silverpearl het volgende:
Ik ben Silverpearl.
Ik ben 23 jaar oud en ik ben een mbo studente.
En wie ben jij?
just mequote:
Bron? Linktip?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Er staat een foto van mij op beauty.plein.nl.
jajajaja...pick Joost, pick Joost!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef silverpearl het volgende:
Wie weet, ik kan natuurlijk een 40 jarige psychopaat zijn, die via een forum slachtoffers kiest .
Just long time no seequote:
quote:
Thanks!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef just me het volgende:
jongens.. wel lief zijn tegen deze newbie: Geregistreerd op: zaterdag 17 december 2005 @ 13:18
Alleen die kleine foto is zichtbaar, de grote versie niet. Jammer heurquote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef silverpearl het volgende:
Een artikel over een hormoon die vrouwen mooi maakt. Het staat bij diversen.
Goed lezen!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef daNpy het volgende:
15 posts verder nog steeds geen foto's
Goh je was me een keertje voorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
De grote versie is echter kapot.
Ik was echt al veel eerder, maar ik probeerde handmatig ff die URL in de adresbalk te rammen. Zonder effect natuurlijk, maar het kost weer anderhalve minuut.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Goh je was me een keertje voor![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef ArTiC het volgende:
Dat hormoon..is dat ergens te krijgen...heb nog wel een ex die een overdosis van dat spul kan gebruiken
En jij denkt dat ik dat niet aan het doen was? lolquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik was echt al veel eerder, maar ik probeerde handmatig ff die URL in de adresbalk te rammen. Zonder effect natuurlijk, maar het kost weer anderhalve minuut.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Sorry ging iets fout, ik heb in de tussentijd wel leren quoten.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Sorry ging iets fout, ik heb in de tussentijd wel leren quoten.![]()
weer terug naar brides.ruquote:
Ik ook niet. Kun je goed bukken?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef silverpearl het volgende:
Even naar jullie zwaaien, ik denk zal even lief doen. Geniet er maar van want het komt niet vaak voor dat ik lief ben.
je klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef silverpearl het volgende:
Even naar jullie zwaaien, ik denk zal even lief doen. Geniet er maar van want het komt niet vaak voor dat ik lief ben.
Waarom is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef silverpearl het volgende:
Tip: Je moet wel die quote-knop gebruiken hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef silverpearl het volgende:
Ligt er aan, hou jij van lolly's?
Gatverdamme!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:16 schreef r8ality het volgende:
Alleen van m'n eigen lolly.
Vastpakken moet je zelf weten. Maar ik vroeg of je van lolly's houdt, en dan bedoel ik niet vastpakken.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef r8ality het volgende:
Mag ik niet mijn eigen lolly vasthouden dan?.
Je bent net nieuw hier en het gaat meteen over sexquote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Vastpakken moet je zelf weten. Maar ik vroeg of je van lolly's houdt, en dan bedoel ik niet vastpakken.
Zo zijn die 40 jarige serial killers van tegenwoordigquote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent net nieuw hier en het gaat meteen over sex
Nee ik houd niet van lolly's op die manier. Jij wel?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Vastpakken moet je zelf weten. Maar ik vroeg of je van lolly's houdt, en dan bedoel ik niet vastpakken.
Ik ben niet begonnen over sex.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent net nieuw hier en het gaat meteen over sex
juist..die ga ik nu dus ff 1 pakkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind salmiaklolly's wel lekker![]()
Niet zeggen, posten.quote:
Iedereen kan toch bukken? Wat heeft dat met sex te maken?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen over sex.
Hij vroeg of ik kon bukken.
Waar buk jij voor?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:25 schreef r8ality het volgende:
Maar even to the point: jij bukt dus voor drop- en colalolly's?
Doe 's een beetje aardig tegen die jongedame.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef daNpy het volgende:
En die grote bek leren we ook nog wel af [14.gif]
Slijmbalquote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe 's een beetje aardig tegen die jongedame.
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef daNpy het volgende:
En die grote bek leren we ook nog wel af [14.gif]
1+1=?quote:
Jij trekt maar aan je eigen strootjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef blieblie het volgende:
Zeg, als we strootjes gaan trekken wie haar het eerst het bed in mag zeveren, maak me ff wakker.
Moeten we daar strootjes voor trekken dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef blieblie het volgende:
Zeg, als we strootjes gaan trekken wie haar het eerst het bed in mag zeveren, maak me ff wakker.
Hahahaha!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef blieblie het volgende:
Tjeez.
Ik kan je 1 ding vertellen, jullie huidige plan van aanpak gaat iig niet werkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moeten we daar strootjes voor trekken dan?![]()
Ik werk en ik studeer, hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
Maar 23 jaar oud en op het MBO, waarom?
Heb je geen lekkere lolly's?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef just me het volgende:
* just me gooit wat lolly's in de groep!
[afbeelding]
Een briefje van 50 euro. Wat op de grond ligt wel te verstaan.quote:
Ik was ook 23 toen ik van het MBO afkwamquote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
Maar 23 jaar oud en op het MBO, waarom?
Ik vind 23 een beetje oud voor het MBO, vandaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik werk en ik studeer, hoezo?
Nog 1 keer de woordencombinatie plan van aanpak en ik blaas heel je appartementencomplex op. Met dat stinkbeest van je erbij.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kan je 1 ding vertellen, jullie huidige plan van aanpak gaat iig niet werken.
Floris ook niet hoor. Hoe oud is Floris ook al weer?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was ook 23 toen ik van het MBO afkwam
sommige mensen maken niet in 1x de juiste keuzes...
Nee idd, daarom ben ik ook 24 wanneer ik klaar ben met m'n HBOquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was ook 23 toen ik van het MBO afkwam
sommige mensen maken niet in 1x de juiste keuzes...
sorryquote:
83?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Floris ook niet hoor. Hoe oud is Floris ook al weer?
In het 1e jaar jaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef r8ality het volgende:
Zelfs ik zat met m'n 23 op het HBO.
Ow wacht, ik loop 3 weken voor.
Chupa Chup! Chupa Chup! Chupa Chup!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
sorryik had gehoopt dat er een lekkere voor jou bij zou zitten!
Dus je vindt mij oud.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind 23 een beetje oud voor het MBO, vandaar.
Wat werk/studeer je dan als je geen lolly's aan het eten bent?
Wat een levenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef just me het volgende:ik ben er weer vandoor! Morgenochtend om 06.45 uur op omdat ik om 07.00 grofvuil buiten moeten zetten!
Pizzabezorger..is dat niks voor jou?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef r8ality het volgende:
Das altijd nog beter dan MBO. Maar ja, als je ambities niet verder gaan dan secretaresse, sja.
And here you have a point.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dus je vindt mij oud.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week en ik volg een mbo opleiding thuis.
Ik blijf nog een hele tijd studeren omdat ik graag meer wil bereiken in het leven.
Dus ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding, en ik ben nu al weer de volgende aan het uitkiezen.
Ja zo kan het ook hèquote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dus je vindt mij oud.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week en ik volg een mbo opleiding thuis.
Ik blijf nog een hele tijd studeren omdat ik graag meer wil bereiken in het leven.
Dus ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding, en ik ben nu al weer de volgende aan het uitkiezen.
Dat ben ik toch al sjappie. De beste van Eindhoven en Veldhoven trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pizzabezorger..is dat niks voor jou?
Says who?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al sjappie. De beste van Eindhoven en Veldhoven trouwens.
dank je... ben de hele dag bezig geweest om zooi uit te zoeken en heb nu, op 6 oude stoelen na die nog binnen staan, alles in de voortuin gezet !!quote:
Horeca.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
And here you have a point.
Wat doe je voor werk?
Wat een baggerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
dank je... ben de hele dag bezig geweest om zooi uit te zoeken en heb nu, op 6 oude stoelen na die nog binnen staan, alles in de voortuin gezet !!
[afbeelding]tot morgen
Ga eens een dag bij Domino's werken.quote:
Wat in de horeca en waar dan? Je komt me wel vaag bekend voor.quote:
Welk restaurant/kroeg/eetcafe/motel?quote:
Ik wil jouw status van beste bezorger niet van je afpakkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga eens een dag bij Domino's werken.
Je bent een blower, is het niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat in de horeca en waar dan? Je komt me wel vaag bekend voor.
Ja we vragen je het hemd van je lijf![]()
Waarom zou je dat uberhaupt willen...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga eens een dag bij Domino's werken.
Lees eerst eens voordat je iets post oeufquote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Welk restaurant/kroeg/eetcafe/motel?
Try me.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil jouw status van beste bezorger niet van je afpakken![]()
Nope, al jaaaaren niet meer geblowed. Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je bent een blower, is het niet.
Hoe lang ben je al gestopt?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nope, al jaaaaren niet meer geblowed. Hoezo?
In welke coffeeshop werk je?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je bent een blower, is het niet.
Leuke Cupra..alleen die gaytezza'squote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef Goingin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen...
Hebben jullie btw ook een Pizza Mus oid?
Op het Gymnasium blowde ik best vaak, maar dat is al langer dan 6 jaar geleden.quote:
Kwam je wel eens in Indian Dylan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op het Gymnasium blowde ik best vaak, maar dat is al langer dan 6 jaar geleden.
Daarna wel sporadisch geblowed, dat dan weer wel.
Jij hebt wel veel eisen wat betreft velgen zeg. Wat moet er dan onder?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leuke Cupra..alleen die gaytezza's![]()
Ken ik niet eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in Indian Dylan?
Dat zit dus naast Domino'squote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in Indian Dylan?
gaytezza's.... right..quote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leuke Cupra..alleen die gaytezza's![]()
hej..kheb ook nog een autofans profiel...dooie plaatjes
Velgen, had ik het over velgen?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel eisen wat betreft velgen zeg. Wat moet er dan onder?
achterlichten..altezza'squote:Op woensdag 28 december 2005 22:47 schreef Goingin het volgende:
[..]
gaytezza's.... right..
nu vraag ik me af wat je ermee bedoeld![]()
Voer je altijd van die one-way gesprekken?quote:
???????quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef r8ality het volgende:
Hey Flow, ga ff een klok en een klepel zoeken.
Hij vraagt of ik daar werk en ik antwoord nee, in ieder geval niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voer je altijd van die one-way gesprekken?
Ja typisch vrouwen, vinden ze leuk al die aandachtquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voer je altijd van die one-way gesprekken?
Uitleg, les 1:quote:
Waar ken ik je dan van?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Hij vraagt of ik daar werk en ik antwoord nee, in ieder geval niet meer.
We hadden het hier niet over Carlaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja typisch vrouwen, vinden ze leuk al die aandacht![]()
Les 4 voor jou: En daarom moet je dus quoten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Uitleg, les 1:
Flow dacht dat gaytezza's velgen waren. Dat was niet zo.
Les2 :
Artic bedoelde dus Altezza's, aftermarket achterlichten voor diverse typen auto's.
Les 3: Combineer les 1 en les 2.
Waar had ik het over ONDER?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow die lichten.
Die zitten er OP, niet er ONDER![]()
Carla is geen uitzondering op de regelquote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
We hadden het hier niet over Carla.
Oke dan ga ik maar, want ik wil niet als typisch bestempeld worden.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja typisch vrouwen, vinden ze leuk al die aandacht![]()
Jij slikt wel? Want vrouwen slikken typisch nooit.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Oke dan ga ik maar, want ik wil niet als typisch bestempeld worden.![]()
Ok, als je dan zelf met wat meer input komt dan ben je geen 'typische vrouw' wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Oke dan ga ik maar, want ik wil niet als typisch bestempeld worden.![]()
Niks moeten, blijft mijn autoquote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar had ik het over ONDER?
En om je vraag te beantwoorden: Volk velgen moeten eronder, hoewel die proline's ook leuk staan onder een VAG mobiel
Waarom staat ie dan te koop?quote:
Wat voor input wil je hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, als je dan zelf met wat meer input komt dan ben je geen 'typische vrouw' wat mij betreft.
En dat is?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Goingin het volgende:
[..]
Proberen een jongensdroom te vervullen
Nee die onzin is niet boeiend in dit topic... ik vroeg me af waarom jij mij bekend voor komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Wat voor input wil je hebben.
Moet ik het gaan hebben over gaytessa's en altezza's.
Noem een onderwerp wat jij interessant vindt.
- Slikkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Wat voor input wil je hebben.
Moet ik het gaan hebben over gaytessa's en altezza's.
Noem een onderwerp wat jij interessant vindt.
Ow, steengrillen dus..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Slikken
- Diverse standjes
- Uithoudingsvermogen
- Geluidsniveau
Of bedoelde je dat niet?.
Ben je familie van silverpearl..je geeft ook al zo'n uitgebreide antwoorden met diverse aanknooppuntenquote:
ik werk in Eindhoven en waarschijnlijk heb je me ergens gezien.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee die onzin is niet boeiend in dit topic... ik vroeg me af waarom jij mij bekend voor komt.
Blijkbaar wil je ook niet zeggen waar je werkt omdat je denkt dat wij allemaal psychopaten zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef silverpearl het volgende:
[..]
ik werk in Eindhoven en waarschijnlijk heb je me ergens gezien.
Ik kom niet bij de Fontys in ieder geval.
Nee hoor, dat zijn we niet allemaal...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je ook niet zeggen waar je werkt omdat je denkt dat wij allemaal psychopaten zijn
Geen zin om uit de doeken te doen wat ik wil gaan kopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je familie van silverpearl..je geeft ook al zo'n uitgebreide antwoorden met diverse aanknooppunten
Ik heb geen vaste lokatie, ik werk bijna elke dag ergens anders.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je ook niet zeggen waar je werkt omdat je denkt dat wij allemaal psychopaten zijn
Ik heb het liever over sex, dat is tenminste een onuitputtelijk onderwerpquote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef r8ality het volgende:
Ah je bedoelde Floris! Doen we niet moeilijk over, hoppa nog een rijtje:
- Schoenen
- Truien
- Broeken
- Digitale camera's
- Diverse soorten hairwax
- Of het betreffende haar wel goed zit
- Hoelang dat duurt
Nee?
Jij wel he.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn we niet allemaal...
Is de Achtseweg-Zuid alweer verplaatst?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste lokatie, ik werk bijna elke dag ergens anders.
Net als de gemeentewerkers dusquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef silverpearl het volgende:
[..]
oke, wat wil jij kwijt over sex.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb het liever over sex, dat is tenminste een onuitputtelijk onderwerp![]()
Je werkt dus in de catering-bussiness?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Wow, een man met verstand.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je werkt dus in de catering-bussiness?
Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is de Achtseweg-Zuid alweer verplaatst?.
Zoveel, maar dat is geen kost voor hier in dit topic. Daar heb je andere media voor besides irl.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef silverpearl het volgende:
[..]
oke, wat wil jij kwijt over sex.
OK, jij je zin...Weitecquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Goingin het volgende:
[..]
Geen zin om uit de doeken te doen wat ik wil gaan kopen.
Eerst zien dat ik die Cupra kwijt raak voor een prijs die mij aanstaat, dan gaat het verhaal pas serieus worden.
Ga em anders ook nog ophemelen.quote:
welke media dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoveel, maar dat is geen kost voor hier in dit topic. Daar heb je andere media voor besides irl.
Sinds de politie overging op C2000 is het lastig bijhouden.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten.
In principe werk jij ook in de catering toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga em anders ook nog ophemelen..
Sugababes, Cu2today&night, partyfuck, you name it.quote:
Jup, ik zit elk halfuur ergens andersquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In principe werk jij ook in de catering toch?
Zal me verbazen als je terug komt maar goedquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef silverpearl het volgende:
Mensen, nog een prettige avond. Tot morgen
Ik zie je wel op msnquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef silverpearl het volgende:
Mensen, nog een prettige avond. Tot morgen
Die Marokkanen zijn weg?quote:
Zou me verbazen als die hele pas überhaupt bestaatquote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Marokkanen zijn weg?
Over Marokkanen gesproken, maandag liep ik de PUUR uit op het moment dat er 4 van die gasten naar binnen willen. Uitsmijter: "Sorry is een besloten feest, hebben jullie een clubpas?"
Die kwamen er dus niet in![]()
Die bestaat ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou me verbazen als die hele pas überhaupt bestaat
Dat verbaast me dus niksquote:
Wat heet, eerder een dikke vette bevestiging van...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Carla is geen uitzondering op de regel![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef daNpy het volgende:
Het is hier godverdomme koud
Moet als een eskimo door het huis lopen en dan nog vriezen mn klauwen eraf :|
Ja, de kankerkachel staat aan.
stervende hoeren kankerkouquote:Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef daNpy het volgende:
Het is hier godverdomme koud
Moet als een eskimo door het huis lopen en dan nog vriezen mn klauwen eraf :|
Ja, de kankerkachel staat aan.
Dus? Ga je toch lekker naar huis ...quote:Op donderdag 29 december 2005 09:20 schreef daNpy het volgende:
Ben ik op stage, is die Helmonder er niet
Het is daar waarschijnlijk iig warmer dan thuis. En in dat geval "NIE ZEIKEN"quote:Op donderdag 29 december 2005 09:20 schreef daNpy het volgende:
Ben ik op stage, is die Helmonder er niet
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:25 schreef daNpy het volgende:
Ja daar kom ik godverdomme net vandaan!
Te vroeg en te laat naar zijn vrij/1e versnelling schakelen bijvoorbeeld. Dan ben ik gas aan het geven in z'n drive, en dan staat ie nog in zn vrij. Normaal doet ie dat niet. Als ik de rem inhoud bij het stoplicht bijvoorbeeld laat hij normaal de (vloeistof)koppeling slippen, dus staat ie gewoon in zn 1, nu schakelt hij naar zn vrijquote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef daNpy het volgende:
Wat doet "je automaat" dan?
Voor zover ik weet lopen alle onderdelen (koppelomvormer, tandwielsets) in olie en dat bevriest niet zomaar.
Ok, nóg een voertuig wat naar de garage moet dusquote:Op donderdag 29 december 2005 09:47 schreef daNpy het volgende:
Hij kan in z'n drive niet naar z'n "vrij" schakelen dus dat is erg vreemd.
Het zit dan iig in je koppelomvormer (vloeistofkoppeling). Als hier geen olie meer in zit krijg je rare dingen. Even (laten) controleren dus.
Jullie moeten volgend jaar eens meegaan naar Veghel... super vet!quote:
In Veghel is stockcar racing op een oval, echt vetquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef daNpy het volgende:
Wat is er te doen in Veghel?
De Spyker heb ik ook al op de RAI (feb '05) gezien
En ben onlangs nog in Essen geweest, een van dé beurzen van de beneluxdu
DAFjequote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef daNpy het volgende:
Hey da's lachen idd
Misschien dat we met de BMW of ik met mn DAFje nog eens mee ga doen op 1 an de circuitdagen op Zandvoort
SNEEUW!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef daNpy het volgende:
SNEEUWJACHT
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
KNMI
Jupquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef FlowDesign het volgende:
Requiem for a dream is echt een geniale film. Af en toe zelfs erg aangrijpend door de manier van filmen/editten.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:29 schreef omegaproject het volgende:
Iemand op stap de komende dagen? Afgezien van zaterdag dan....
Idd, heb mijn tijd al gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Watje ... jij gaat nooit op stap
Ik ga iig naar PSV met m'n pa vanavond. Of ik vanavond op stap ga weet ik nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jup
Goeie film inderdaad...
Iemand op stap de komende dagen? Afgezien van zaterdag dan....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef daNpy het volgende:
SNEEUWJACHT
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
KNMI
Fijn ... die mensen die niet quoten enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef daNpy het volgende:
Vanavond een herhaling van vorige week of niet
Rustigggg... van het zuidwesten naar het Noord-Oosten das niet de meest gunstige situatie voor hier he.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik denk dat hij het voetbal bedoelt, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Fijn ... die mensen die niet quoten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |