Kutuser. Ban.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:36 schreef crackhead het volgende:
Kuttopic. Slotje.
Zei hij die in Groningen woontquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef Radio-silence het volgende:
Eindhoven zuigt ontzettend dus het is een kut topic!
Sorry maar dit is een 12+ topic...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef Radio-silence het volgende:
Eindhoven zuigt ontzettend dus het is een kut topic!
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimiquote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
Vorig deeltje: Eindhoven 775 - Auto's, muziek en de pik van Blieblie
Vaste users:
Eindhoven-Volvo-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-Jezus: Febster
Eindhoven-modebewuste-man: Flowdesign
Eindhoven-leer-neef-brommermuis: omegaproject
Eindhoven-DAF-fan: daNpy
Eindhoven-golddigger-slutty: deBje
Eindhoven-rijstrijder: ArTic
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Eindhoven-ouwe-lul: Juup(c)
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-alto: Anthraxx
Eindhoven-waar-is-ze-gebleven?: Inu
Eindhoven-bitches :gazylady2, Partygurl etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat er saaie dingen in de OP staanquote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimi![]()
TT weer goedgekeurd Juupke?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eindhoven 776 - Áindhoove voor intimi![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat er saaie dingen in de OP staan
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef omegaproject het volgende:
Deze is binnenkort van mij (wederom bijna-gratis van het werk)
[[url=http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/20627295-2-300-overview-1.gif]afbeelding][/url]
Niet super snel enzo, maar wel hoog gadget gehalte
Ze hebben je eindelijk verteld dat je moeder je oma is en je zus je moeder?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef ArTiC het volgende:
leugens zijn het..ja dat zijn het..leugens!
zelfs jij wist hetquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben je eindelijk verteld dat je moeder je oma is en je zus je moeder?
pijpen?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:31 schreef blieblie het volgende:
mogguh.
Waar zijn die pijpen uit de OP eigenlijk gebleven?
Ah, vroeg me al af waar die van warenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:38 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Die pijpen. Stonden vroegah naast de Piazza.
Kattenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:38 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Die pijpen. Stonden vroegah naast de Piazza.
Kut user. Who caresquote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef daNpy het volgende:
Kutbeesten. Who cares.
leuke open dir heb jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef blieblie het volgende:
Julius heeft ondertussen al 108 punten.
Welke opendir?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leuke open dir heb je
Wie is Yana.jpg?
je muk dir, kwam er via een pic van Enyquote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke opendir?
Ik geloof dat er niets privé's op staat (anders wastie niet open namelijk)
Ow, ik mag Yana kopen via brides.ru.
cv.doc is een standaard thingy van de Fontysquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je muk dir, kwam er via een pic van Eny
Staat wel een cv.doc maar die is vrij leeg, verder niks schokkends
Ahum? Get your facts right mister. Ik ben ik het Diac geboren. Zelfde kamer als Laurens waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef daNpy het volgende:
Waar is het evoluon?
En de lichttoren?
Ow wacht TS kómt helemaal niet uit Eindhoven. Intimi
Zal ik een sneeuwkanon meenemen uit Zwitserland?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef r8ality het volgende:
IK. WIL. SNEEUW.!
*auto startquote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
In Geldrop bij Ferry in de buurt hebben ze de straten niet gestrooit dus kan je heerlijk glijden op de ijsbanen.
Weet je het zeker dat je in het diac geboren bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ahum? Get your facts right mister. Ik ben ik het Diac geboren. Zelfde kamer als Laurens waarschijnlijk![]()
Bovendien is iedere TT die ik verzin altijd beter dan een auto-TT van jou![]()
![]()
In onze oude buurt (net geweest) ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
In Geldrop bij Ferry in de buurt hebben ze de straten niet gestrooit dus kan je heerlijk glijden op de ijsbanen.
Hey een kloon, wat schattigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je in het diac geboren bent.
Waarschijnlijk was het de Grote Beek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |