Gast, dat is dus echt geen Biks he. Vraag het anders maar na bij je opa.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
Hilvarenbeek![]()
We gebruiken het weleens,
mênnus tanken
mênnus feesten
mênnus dellekes freten
Zalf is mênnus genieten op je dellekesquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Frank-NL het volgende:
Daar heb je die boer weer met z'n zalf hoor
Ik zei het 'm ook al.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Gast, dat is dus echt geen Biks he. Vraag het anders maar na bij je opa.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Rio het volgende:
En zo waren alle Limbo's weer verzameld in één topic...
Wat hij zegtquote:
Geweldige reactiequote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef nozem het volgende:
Een leuk relaas van een wereldvreemde boerenpummel die voor de eerste keer in onze hoofdstad komt.
Gebeurd dat nog steedsquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik was laatst in Roermond (kom zelf uit omgeving Hoorn Noord-Holland) en was daar wel okay. Enige is dat taaltje. Kon het soms echt niet meer volgen. En het klinkt wel raar als jongens zo "lief" praten. Het klinkt hier wat rauwer. Waar ik me totaal niet aan stoor. Amsterdam is wel gaaf...bier drinken op het terras tot er een vage vent half naakt aan een touw gaat hangen met klassieke muziek aan, en dan wat "acrobatische" stunts laat zien.
Ja, hij zag er ook niet zo jong meer uit, en het ging niet echt snel allemaal. Maar ja, als je daar zit met je biertje en al wat op hebt is het wel prima. En de sfeer was top bij die terrasjes.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gebeurd dat nog steeds
Die vent trad ook al op toen ik 15 jaar terug ging stappen
Welk probleem?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Jvvianen het volgende:
Vind ik dit wat erger ..........
Bizarre gewaarwording in Rotterdamse metro. [post van mezelf doel ik op dan]
Maar ik snap je probleem hoorstudeer er zelf ook
En waarom dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Newb het volgende:
TS moest zich schamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |