De trein naar Tilburgquote:Op woensdag 28 december 2005 15:22 schreef Dirktator het volgende:
Het enige goeie aan Amsterdam is de trein naar Eindhovuh.![]()
Ik hoor hier in Brabant toch wel al die Amsterdammers ''Mazzel'' ''Ken je dat doen?'' zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:23 schreef thefunny het volgende:
Ik roep in Frankrijk toch ook geen 'de mazzel' in de croissanterie? Aanpassen, kerel, aanpassen.
Ik woon er niet. En met inburgeren moet ik dus ook al mijn gewoontes verliezen? Wat een onzin zegquote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef Doc het volgende:
Inburgeren of wegwezen zou ik zeggen. Je HOEFT er niet te wonen.
Wat grappigquote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef nozem het volgende:
Een leuk relaas van een wereldvreemde boerenpummel die voor de eerste keer in onze hoofdstad komt.
Tiirlijk kijkt iedereen je raar aan als je Houdoe roept....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ging gisteren naar een café in Amsterdam en riep bij weggaan ''Houdoe'' en iedereen keek me raar aan.![]()
Ook werd er 2x aan de noodrem getrokken in de trein en misten we de aansluiting in Den Bosch.![]()
Ook moest ik FRIET gaan halen bij een Pakinees die de FRIET te hard liet worden en te weinig FRIET in de zak deed.![]()
En daar moet ik dan studeren.![]()
Wat is een waterfiets?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Tiirlijk kijkt iedereen je raar aan als je Houdoe roept....
Als je weggaat in een Amsterdamse kroeg/cafe zeg je : " De massel of tot laters...." wen er vast aan... en friet kennen we hier niet....het is patat...ook een waterfiets is iets onbekends in de snackbarren hier..en pindasaus is gewoon satesaus....
Nog meer Amsterdamse les nodig????
Houdoe roepen is geen gewoonte maar een afwijking.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon er niet. En met inburgeren moet ik dus ook al mijn gewoontes verliezen? Wat een onzin zeg![]()
Sorryquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Houdoe roepen is geen gewoonte maar een afwijking.![]()
Ik ken wat Bosschenaren en die bestellen altijd een waterfiets....bak met 2 frikandellen en patat eroverheen met saus....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is een waterfiets?
Ik zeg ook altijd satésaus, pindasaus suckt![]()
mmmm....ik hoor hier vaker satesaus dan pinda(saus).....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef Rio het volgende:
Patatje pinda (géén satésaus!), mazzel, klerelijer, kankerhoer, grote mond, klein hartje. Dat is alles wat je hoeft te weten denk ik.
Meerendeel wat er rondloopt is dan ook boer (toerist) of buitenlands.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
mmmm....ik hoor hier vaker satesaus dan pinda(saus).....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |