Hoeft ook niet, je kan toch ook Nederlandsquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
ben helaas niet zo goed in arabisch dus kan de originele verzen niet lezen
Ja maar bij vertaling heb je altijd nog enkele aannames van de vertaler.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je kan toch ook Nederlands
Maar ach wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was een necrofiel met een jazztic.
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Hoe is Sardinie trouwens?
Wanneer was je er voor het laatst?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.
Het arabisch vertalen is zowiezo vet moeilijk, al helemaal omdat de Koran erg dichtend en poetisch is geschreven.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ja maar bij vertaling heb je altijd nog enkele aannames van de vertaler.
Waarom blijf je dan niet fijn in de westerse wereld?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.
2002 denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer was je er voor het laatst?
Dan kan ik nu echt met een gerust hart vertrekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets, dit pleit voor hem.
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
dit was overigens mijn bronhttp://skepticsannotatedbible.com/quran/
4 hoeken? Waar?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop.Bijbel zegt ook dat de aarde 4 hoeken heeft, allemaal symbolisch.
Nein.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef Monidique het volgende:
Dan stond het allemaal dus toch gewoon wel in de Koran?
quote:11:12 And he shall set up an ensign for the nations, and shall assemble the outcasts of Israel, and gather together the dispersed of Judah from the four corners of the earth.
Ah, Openbaring 7:1.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=bijbel+vier+hoeken&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official
Je de eerste passage staat er wel, maar heeft niets met het onderwerp wat we besproken te maken. Dus ik begrijp niet eens dat ie dat quotequote:Op woensdag 28 december 2005 16:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nein? Dionyzus linkt toch gewoon naar de betreffende passages?
is interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |