abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33545789
Ik ben me nu aan het behelpen met de usenetsearch van eweka, maar das ook niet veel soeps.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_33547059
probeer de van binsearch dan: http://www.binsearch.info
And dragons... Dragons breathe fire
pi_33547374
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef TheWizz het volgende:
probeer de van binsearch dan: http://www.binsearch.info
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik gebruik FTD toch het meest om leuke download ideetjes op te doen. Niet om specifiek te zoeken naar iets.
pi_33547510
Kut dat FTD er nog steeds uitligt
pi_33547534
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben me nu aan het behelpen met de usenetsearch van eweka, maar das ook niet veel soeps.
Wel de beste van de andere optie's vind ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_33548357
Hij update niet
pi_33548381
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef Burbo het volgende:
Hij update niet
Goh!
pi_33549822
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wel de beste van de andere optie's vind ik
Ja, alleen ligt vaak de "search all newsgroups" optie eruit. En de NZB-database is ook niet altijd bijster compleet. Het is een goede search, maar ik heb liever FTD

Ik had daarnet trouwens een game gedowload waarvan de eerste cd helemaal compleet was, en de 2e cd had zoveel ontbrekende blocks dattie niet te herstellen was. Beide cd's kwamen van de Eweka-server. Waar kan dat aan liggen?
'And I called your name,
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:45:40 #109
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33549934
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, alleen ligt vaak de "search all newsgroups" optie eruit. En de NZB-database is ook niet altijd bijster compleet. Het is een goede search, maar ik heb liever FTD
Wat betreft de 'search all newsgroups'; heeft de 'webmaster' gedaan ivm load op de database, anders was usenetsearch veeel trager dan 't nu is
pi_33550253
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Wat betreft de 'search all newsgroups'; heeft de 'webmaster' gedaan ivm load op de database, anders was usenetsearch veeel trager dan 't nu is
Zoals FTD?
'And I called your name,
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:40:26 #111
24919 Quantor
allround game addict
pi_33552182
Heb vanmiddag voor het eerst weer in 3 dagen kunnen updaten En toch blijf ik blij met FTD.
*NuT5*
pi_33556327
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Mastertje het volgende:
nog maar 1 keer kunnen updaten :/ vorige ftd was relaxter moet ik zeggen, ik vind de nieuwe indeling maar niks.
En daarom kun je de indeling ook helemaal aanpassen zoals je zelf wilt.

Tering, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen
pi_33558673
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef budha het volgende:

[..]

En daarom kun je de indeling ook helemaal aanpassen zoals je zelf wilt.

Tering, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen
Je hebt gelijk ik had wat secundaire tabbladen gemist
pi_33561916
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.php

^^ Status pagina van FTD
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:45:01 #115
1087 Merisse
broddeltante
pi_33563618
Ik VOND FTD geweldig maar sinds de plotselinge overgang naar 3.7 kan ik net als bijna iedereen geen verbinding meer krijgen. Mij maak je niet wijs dat het aan de feestdagen ligt want bij de vorige versie, tot een paar dagen geleden dus, heb ik die melding nog nooit gehad. . Jammer hoor!
Ik gebruikte FTD om ideetjes op te doen en met name om te weten te komen wat de kwaliteit was, hoeveelheid bestanden, ondertiteling e.d. Ik hoop maar dat ze de boel snel weer op orde hebben.

[edit]ff gelezen dat ze dus een pauze ingelast hebben vanwege "hufters". OK, jammer dat ze dat niet even via FTD gemeld hebben (plus wanneer ze denken weer in de lucht te zijn) want nu gaan mensen zich onnodig ergeren.
FTD mensen: succes met het weer up & running brengen van FTD want ik mis het!

[ Bericht 24% gewijzigd door Merisse op 30-12-2005 23:50:22 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_33563798
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Merisse het volgende:
Ik VOND FTD geweldig maar sinds de plotselinge overgang naar 3.7 kan ik net als bijna iedereen geen verbinding meer krijgen. Mij maak je niet wijs dat het aan de feestdagen ligt want bij de vorige versie, tot een paar dagen geleden dus, heb ik die melding nog nooit gehad. . Jammer hoor!
Ik gebruikte FTD om ideetjes op te doen en met name om te weten te komen wat de kwaliteit was, hoeveelheid bestanden, ondertiteling e.d. Ik hoop maar dat ze de boel snel weer op orde hebben.
Ik wacht gewoon af.
pi_33564060
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:48 schreef Baris het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon af.
Ik ook, een lading geduld kan geen kwaad, die nieuwe versie zorgt voor wat probleempjes blijkbaar, maar geef ze de kans om de boel op dr gemak op te lossen.
Ik neem aan dat ze er ook nog een gewone baan bij hebben.
pi_33564172
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef coolhva het volgende:
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.php

^^ Status pagina van FTD
Hmm.. dat van die update voor "vrienden only" klinkt als "Jij doet wat voor ons, dan doen wij wat voor jou". Ach, wat maakt het allemaal ook uit.. Het is jammer dat er geen echt duidelijk uitleg is waarom het nu zo traag gaat. Of bij de update naar 3.7 is een enorme blunder gemaakt waardoor de servers overbelast zijn (stop dan toch direct met 3.7 ondersteunen), of ftd heeft last van een dos aanval, of het is usertje pesten om abbo's te verkopen.
Tot een week geleden werkte ftd als een zonnetje, nu 3.7 gebruikt moet worden heb ik nog niet 1 keer kunnen updaten. Dat kan toch niet alleen door "feestdagen drukte" komen. (En dat er wel een status melding, en nog snel ook, verstuurd kan worden maar geen (gecachde, statische) data dat blijft ook moeilijk te begrijpen)

Hmm.. ok 3.7 heeft geen caching, er komt een nieuwe versie 3.7.1 welke wel caching heeft, waardoor deze wel wil updaten, maar welke in eerste instantie alleen voor de zogenaamde (betalende) vrienden is.. (deze vrienden zullen later ook op een snellere server gezet worden zodat ze nog beter kunnen updaten) * Aliquip vind het toch een beetje stinken.
pi_33564386
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Aliquip het volgende:

[..]

Hmm.. dat van die update voor "vrienden only" klinkt als "Jij doet wat voor ons, dan doen wij wat voor jou". Ach, wat maakt het allemaal ook uit.. Het is jammer dat er geen echt duidelijk uitleg is waarom het nu zo traag gaat. Of bij de update naar 3.7 is een enorme blunder gemaakt waardoor de servers overbelast zijn (stop dan toch direct met 3.7 ondersteunen), of ftd heeft last van een dos aanval, of het is usertje pesten om abbo's te verkopen.
Tot een week geleden werkte ftd als een zonnetje, nu 3.7 gebruikt moet worden heb ik nog niet 1 keer kunnen updaten. Dat kan toch niet alleen door "feestdagen drukte" komen. (En dat er wel een status melding, en nog snel ook, verstuurd kan worden maar geen (gecachde, statische) data dat blijft ook moeilijk te begrijpen)

Hmm.. ok 3.7 heeft geen caching, er komt een nieuwe versie 3.7.1 welke wel caching heeft, waardoor deze wel wil updaten, maar welke in eerste instantie alleen voor de zogenaamde (betalende) vrienden is.. (deze vrienden zullen later ook op een snellere server gezet worden zodat ze nog beter kunnen updaten) * Aliquip vind het toch een beetje stinken.
Ook voor de niet betalende gebruiker zal FTD ooit weer open moeten, want de kracht van FTD is de users die zorgen voor postings en spots.
Geduld is een schone zaak.
pi_33564790
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ook voor de niet betalende gebruiker zal FTD ooit weer open moeten, want de kracht van FTD is de users die zorgen voor postings en spots.
Geduld is een schone zaak.
Ik wil ook best geloven dat de update naar 3.7 verkeerd is gegaan hoor.. Maar waarom wordt je dan afgescheept met een "drukte door de feestdagen" boodsschap ipv "ooopsie.. de update is mislukt" en waarom wordt de enige plek waar info te vinden is, het forum, gesloten, en staat er in de plaats een berichtje waarin de admins zich beklagen over de users, zonder enige uitleg over de vertraging te geven. Daarna zeggen dat er een goede versie komt voor vrienden van ftd is natuurlijk olie op het vuur gooien.

Nogmaals ik zou het echt heel sneu voor die gasten vinden als ze de users een mooi kerstkado wilden geven met ftd 3.7 en dat door een inschattingsfout hierdoor de server zoveel overbelast is dat niks meer werkt, met als gevolg dat ze klacht na klacht krijgen ipv bedankjes. Maar de huidige communicatie die laat dusdanig te wensen dat men gefrustreerd raakt, en telkens maar op die update knop ramt, om te lezen het even later opnieuw te proberen.
pi_33566973
ok.. FTD2 rippoff.. wie kan er programeren? ik regel de servers
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:07:48 #122
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_33567073
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Aliquip het volgende:

[..]

En ik werd een paar dagen geleden uitgescholden omdat ik al zei dat FTD alleen toegankelijk is voor vrienden (lees mensen die hun portemonee trekken).
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_33567480
Het is heel simpel, FTD is een gratis dienst. Als je daar gebruik van wilt maken behoor je je aan de regels te houden. Wil of kan je dat niet? Dan ben je niet welkom.

Je kan blijven bitchen over FTD maar als je het niets vind dan blijf je toch gewoon weg? Als je doorgaat ben je gewoon een wannabee die waarschijnlijk geen account kan krijgen of gebanned is....
pi_33567646
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef coolhva het volgende:
Het is heel simpel, FTD is een gratis dienst. Als je daar gebruik van wilt maken behoor je je aan de regels te houden. Wil of kan je dat niet? Dan ben je niet welkom.

Je kan blijven bitchen over FTD maar als je het niets vind dan blijf je toch gewoon weg? Als je doorgaat ben je gewoon een wannabee die waarschijnlijk geen account kan krijgen of gebanned is....

Prima gesproken, gewoon geduld hebben. En niet zeiken!
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:34:07 #125
120338 gribber
zoek een link ga naar klikhet.
pi_33567975
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef frizti het volgende:

En ik werd een paar dagen geleden uitgescholden omdat ik al zei dat FTD alleen toegankelijk is voor vrienden (lees mensen die hun portemonee trekken).
Ten eerste vind ik het toch eigenlijk wel logisch ( al is het nooit de bedoeling geweest) dat de ftd user die een donatie doet en vele wel meerdere...(zodat er weer een nieuwe server bij kan komen de 5de al) voorrang krijgen op de server. Het zal zo blijven dat ftd gratis is, maar wat wil je dan alles gratis hebben maar als de service dan niet werkt ga je klagen..Ga zelf eens zoiets opzetten moet je eens kijken wat het kost.

En over dat ftd alleen toegankelijk is voor ftd vrienden dat is waanzin en jij weet gewoon niet waarover je praat.

Groet een vriend van FTD
http://www.klikhet.nl een nieuwe linken site van nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')