abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33545789
Ik ben me nu aan het behelpen met de usenetsearch van eweka, maar das ook niet veel soeps.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_33547059
probeer de van binsearch dan: http://www.binsearch.info
And dragons... Dragons breathe fire
pi_33547374
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef TheWizz het volgende:
probeer de van binsearch dan: http://www.binsearch.info
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik gebruik FTD toch het meest om leuke download ideetjes op te doen. Niet om specifiek te zoeken naar iets.
pi_33547510
Kut dat FTD er nog steeds uitligt
pi_33547534
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben me nu aan het behelpen met de usenetsearch van eweka, maar das ook niet veel soeps.
Wel de beste van de andere optie's vind ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_33548357
Hij update niet
pi_33548381
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef Burbo het volgende:
Hij update niet
Goh!
pi_33549822
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wel de beste van de andere optie's vind ik
Ja, alleen ligt vaak de "search all newsgroups" optie eruit. En de NZB-database is ook niet altijd bijster compleet. Het is een goede search, maar ik heb liever FTD

Ik had daarnet trouwens een game gedowload waarvan de eerste cd helemaal compleet was, en de 2e cd had zoveel ontbrekende blocks dattie niet te herstellen was. Beide cd's kwamen van de Eweka-server. Waar kan dat aan liggen?
'And I called your name,
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:45:40 #109
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33549934
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, alleen ligt vaak de "search all newsgroups" optie eruit. En de NZB-database is ook niet altijd bijster compleet. Het is een goede search, maar ik heb liever FTD
Wat betreft de 'search all newsgroups'; heeft de 'webmaster' gedaan ivm load op de database, anders was usenetsearch veeel trager dan 't nu is
pi_33550253
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Wat betreft de 'search all newsgroups'; heeft de 'webmaster' gedaan ivm load op de database, anders was usenetsearch veeel trager dan 't nu is
Zoals FTD?
'And I called your name,
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:40:26 #111
24919 Quantor
allround game addict
pi_33552182
Heb vanmiddag voor het eerst weer in 3 dagen kunnen updaten En toch blijf ik blij met FTD.
*NuT5*
pi_33556327
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Mastertje het volgende:
nog maar 1 keer kunnen updaten :/ vorige ftd was relaxter moet ik zeggen, ik vind de nieuwe indeling maar niks.
En daarom kun je de indeling ook helemaal aanpassen zoals je zelf wilt.

Tering, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen
pi_33558673
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef budha het volgende:

[..]

En daarom kun je de indeling ook helemaal aanpassen zoals je zelf wilt.

Tering, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen
Je hebt gelijk ik had wat secundaire tabbladen gemist
pi_33561916
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.php

^^ Status pagina van FTD
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:45:01 #115
1087 Merisse
broddeltante
pi_33563618
Ik VOND FTD geweldig maar sinds de plotselinge overgang naar 3.7 kan ik net als bijna iedereen geen verbinding meer krijgen. Mij maak je niet wijs dat het aan de feestdagen ligt want bij de vorige versie, tot een paar dagen geleden dus, heb ik die melding nog nooit gehad. . Jammer hoor!
Ik gebruikte FTD om ideetjes op te doen en met name om te weten te komen wat de kwaliteit was, hoeveelheid bestanden, ondertiteling e.d. Ik hoop maar dat ze de boel snel weer op orde hebben.

[edit]ff gelezen dat ze dus een pauze ingelast hebben vanwege "hufters". OK, jammer dat ze dat niet even via FTD gemeld hebben (plus wanneer ze denken weer in de lucht te zijn) want nu gaan mensen zich onnodig ergeren.
FTD mensen: succes met het weer up & running brengen van FTD want ik mis het!

[ Bericht 24% gewijzigd door Merisse op 30-12-2005 23:50:22 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_33563798
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Merisse het volgende:
Ik VOND FTD geweldig maar sinds de plotselinge overgang naar 3.7 kan ik net als bijna iedereen geen verbinding meer krijgen. Mij maak je niet wijs dat het aan de feestdagen ligt want bij de vorige versie, tot een paar dagen geleden dus, heb ik die melding nog nooit gehad. . Jammer hoor!
Ik gebruikte FTD om ideetjes op te doen en met name om te weten te komen wat de kwaliteit was, hoeveelheid bestanden, ondertiteling e.d. Ik hoop maar dat ze de boel snel weer op orde hebben.
Ik wacht gewoon af.
pi_33564060
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:48 schreef Baris het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon af.
Ik ook, een lading geduld kan geen kwaad, die nieuwe versie zorgt voor wat probleempjes blijkbaar, maar geef ze de kans om de boel op dr gemak op te lossen.
Ik neem aan dat ze er ook nog een gewone baan bij hebben.
pi_33564172
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef coolhva het volgende:
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.php

^^ Status pagina van FTD
Hmm.. dat van die update voor "vrienden only" klinkt als "Jij doet wat voor ons, dan doen wij wat voor jou". Ach, wat maakt het allemaal ook uit.. Het is jammer dat er geen echt duidelijk uitleg is waarom het nu zo traag gaat. Of bij de update naar 3.7 is een enorme blunder gemaakt waardoor de servers overbelast zijn (stop dan toch direct met 3.7 ondersteunen), of ftd heeft last van een dos aanval, of het is usertje pesten om abbo's te verkopen.
Tot een week geleden werkte ftd als een zonnetje, nu 3.7 gebruikt moet worden heb ik nog niet 1 keer kunnen updaten. Dat kan toch niet alleen door "feestdagen drukte" komen. (En dat er wel een status melding, en nog snel ook, verstuurd kan worden maar geen (gecachde, statische) data dat blijft ook moeilijk te begrijpen)

Hmm.. ok 3.7 heeft geen caching, er komt een nieuwe versie 3.7.1 welke wel caching heeft, waardoor deze wel wil updaten, maar welke in eerste instantie alleen voor de zogenaamde (betalende) vrienden is.. (deze vrienden zullen later ook op een snellere server gezet worden zodat ze nog beter kunnen updaten) * Aliquip vind het toch een beetje stinken.
pi_33564386
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Aliquip het volgende:

[..]

Hmm.. dat van die update voor "vrienden only" klinkt als "Jij doet wat voor ons, dan doen wij wat voor jou". Ach, wat maakt het allemaal ook uit.. Het is jammer dat er geen echt duidelijk uitleg is waarom het nu zo traag gaat. Of bij de update naar 3.7 is een enorme blunder gemaakt waardoor de servers overbelast zijn (stop dan toch direct met 3.7 ondersteunen), of ftd heeft last van een dos aanval, of het is usertje pesten om abbo's te verkopen.
Tot een week geleden werkte ftd als een zonnetje, nu 3.7 gebruikt moet worden heb ik nog niet 1 keer kunnen updaten. Dat kan toch niet alleen door "feestdagen drukte" komen. (En dat er wel een status melding, en nog snel ook, verstuurd kan worden maar geen (gecachde, statische) data dat blijft ook moeilijk te begrijpen)

Hmm.. ok 3.7 heeft geen caching, er komt een nieuwe versie 3.7.1 welke wel caching heeft, waardoor deze wel wil updaten, maar welke in eerste instantie alleen voor de zogenaamde (betalende) vrienden is.. (deze vrienden zullen later ook op een snellere server gezet worden zodat ze nog beter kunnen updaten) * Aliquip vind het toch een beetje stinken.
Ook voor de niet betalende gebruiker zal FTD ooit weer open moeten, want de kracht van FTD is de users die zorgen voor postings en spots.
Geduld is een schone zaak.
pi_33564790
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ook voor de niet betalende gebruiker zal FTD ooit weer open moeten, want de kracht van FTD is de users die zorgen voor postings en spots.
Geduld is een schone zaak.
Ik wil ook best geloven dat de update naar 3.7 verkeerd is gegaan hoor.. Maar waarom wordt je dan afgescheept met een "drukte door de feestdagen" boodsschap ipv "ooopsie.. de update is mislukt" en waarom wordt de enige plek waar info te vinden is, het forum, gesloten, en staat er in de plaats een berichtje waarin de admins zich beklagen over de users, zonder enige uitleg over de vertraging te geven. Daarna zeggen dat er een goede versie komt voor vrienden van ftd is natuurlijk olie op het vuur gooien.

Nogmaals ik zou het echt heel sneu voor die gasten vinden als ze de users een mooi kerstkado wilden geven met ftd 3.7 en dat door een inschattingsfout hierdoor de server zoveel overbelast is dat niks meer werkt, met als gevolg dat ze klacht na klacht krijgen ipv bedankjes. Maar de huidige communicatie die laat dusdanig te wensen dat men gefrustreerd raakt, en telkens maar op die update knop ramt, om te lezen het even later opnieuw te proberen.
pi_33566973
ok.. FTD2 rippoff.. wie kan er programeren? ik regel de servers
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:07:48 #122
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_33567073
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Aliquip het volgende:

[..]

En ik werd een paar dagen geleden uitgescholden omdat ik al zei dat FTD alleen toegankelijk is voor vrienden (lees mensen die hun portemonee trekken).
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_33567480
Het is heel simpel, FTD is een gratis dienst. Als je daar gebruik van wilt maken behoor je je aan de regels te houden. Wil of kan je dat niet? Dan ben je niet welkom.

Je kan blijven bitchen over FTD maar als je het niets vind dan blijf je toch gewoon weg? Als je doorgaat ben je gewoon een wannabee die waarschijnlijk geen account kan krijgen of gebanned is....
pi_33567646
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef coolhva het volgende:
Het is heel simpel, FTD is een gratis dienst. Als je daar gebruik van wilt maken behoor je je aan de regels te houden. Wil of kan je dat niet? Dan ben je niet welkom.

Je kan blijven bitchen over FTD maar als je het niets vind dan blijf je toch gewoon weg? Als je doorgaat ben je gewoon een wannabee die waarschijnlijk geen account kan krijgen of gebanned is....

Prima gesproken, gewoon geduld hebben. En niet zeiken!
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:34:07 #125
120338 gribber
zoek een link ga naar klikhet.
pi_33567975
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef frizti het volgende:

En ik werd een paar dagen geleden uitgescholden omdat ik al zei dat FTD alleen toegankelijk is voor vrienden (lees mensen die hun portemonee trekken).
Ten eerste vind ik het toch eigenlijk wel logisch ( al is het nooit de bedoeling geweest) dat de ftd user die een donatie doet en vele wel meerdere...(zodat er weer een nieuwe server bij kan komen de 5de al) voorrang krijgen op de server. Het zal zo blijven dat ftd gratis is, maar wat wil je dan alles gratis hebben maar als de service dan niet werkt ga je klagen..Ga zelf eens zoiets opzetten moet je eens kijken wat het kost.

En over dat ftd alleen toegankelijk is voor ftd vrienden dat is waanzin en jij weet gewoon niet waarover je praat.

Groet een vriend van FTD
http://www.klikhet.nl een nieuwe linken site van nederland
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:54:52 #126
1087 Merisse
broddeltante
pi_33568535
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef coolhva het volgende:

Het is gewoon frustrerend als een goed programma dat je veel gebruikt en het altijd prima deed ineens niet meer werkt en je komt niet achter de reden. Of dat nu een gratis programma is of niet. Heeft ook niets te maken met je "aan de regels houden".
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:19:08 #127
120338 gribber
zoek een link ga naar klikhet.
pi_33572027
De rede is echt niet zo moeilijk Merisse ftd 3.7 komt in de vakantie uit iedereen wilt testen iedereen ramt op die update knop...server heeft het zwaart en werkt amper nog. Zie het als de kalverstraat in amsterdam ga er eens alleen lopen en daarna met 1000 man tegelijk die allemaal voor dringen, wat denk je dat er gebeurt.

Zie je de logica is niet zo moeilijk te bedenken, heb gedult het lost zich snel genoeg op.

Een vriend van FTD
http://www.klikhet.nl een nieuwe linken site van nederland
pi_33573312
Forum werkt weer 50%.
pi_33573440
De huidige status welke op een eerder in dit topic doorgegeven link staat:
quote:
FTD:
FTD 3.7 werkt maar is nog steeds overbelast. Updaten zal dus mondjes maat lukken. Als het niet lukt, wacht een uur en probeer het dan opnieuw! Er wordt snel een nieuwe webserver toegevoegd aan het serverpark.

Forum:
Het forum is weer online alleen de post fora niet.
Het forum kan ik (nog) niet bereiken, maar zoals gezegd is door gribber: geduld mensen, voor je het weet ben je dit alweer vergeten. En mensen die bij FTD weg blijven door deze update, so long, ik zal je niet missen in ieder geval

Ik ben trouwens blij dat hij links nu in mijn standaard browser opent (FF) ipv altijd die internet explorer.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dwaashaas op 31-12-2005 11:48:43 ]
pi_33587584
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:33 schreef Dwaashaas het volgende:
En mensen die bij FTD weg blijven door deze update, so long, ik zal je niet missen in ieder geval
Ik zal zeker niet wegblijven, daar is het te goed voor maar dit is wel frustrerend. Voor de mensen die een tijdelijk alternatief nodig hebben, ik heb zojuist deze website gevonden: http://www.nfonews.com/ Lijkt wel aardig te zijn, niet super maar t helpt wel eventjes
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33590467
Het al weer wat duidelijker:
quote:
Bron is ftd forum
Op de servers zijn grenzen ingesteld:
Bij een belasting A: Iedereen kan updaten
Bij belasting B: donateurs hebben voorrang
Bij C: Niemand kan updaten
Dus voorlopig ben je min of meer gedwongen te betalen.

Gelukkig zijn er een paar behulpzame users die hun post database op usenet hebben gezet. (Ook dit mag niet van ftd (waarom is een raadsel, zogenaamd om "hufters zouden nu ook ftd's db kunnen gebruiken.. en willen we niet.. lekker puh..")).

[ Bericht 18% gewijzigd door Aliquip op 31-12-2005 20:40:07 ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 22:39:31 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33592831
Klik. Dat bestandje even downloaden (4e resultaat) en de bijbehorende readme lezen en je FTD is tot vandaag geüpdate. Beetje omslachtig maar het werkt wel.
Oops, Aliquip was eerder, maar ik heb een link naar een NZB'tje .

En sja, het is inderdaad vervelend dat 't ff niet werkt. Maar boeie, over een week of wat zal 'ie het vast wel weer doen. Geef het een beetje tijd. 't Is niet makkelijk om een dienst te runnen die door 100 000 (actieve!) users elke dag weer wordt gebruikt. Ze weten zelf echt wel dat dit niet helemaal de bedoeling is.
2000 light years from home
pi_33593239
er zijn 12 leden aanwezig op het forum (zo rustig is het dus) maar het is al 2 dagen onmogelijk om te updaten.

edit:
blijkbaar is dat getal een fout ofzo
quote:
Wegens drukte is het forum tijdelijk even gesloten om wat veranderingen toe te passen

[ Bericht 47% gewijzigd door thedude0 op 31-12-2005 23:15:38 ]
pi_33593600
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef thedude0 het volgende:
er zijn 12 leden aanwezig op het forum (zo rustig is het dus) maar het is al 2 dagen onmogelijk om te updaten.

edit:
blijkbaar is dat getal een fout ofzo
[..]
Voordat die melding kwam waren er dik > 250 man online op het forum..
pi_33593851
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 23:33 schreef BLADEZZ het volgende:

[..]

Voordat die melding kwam waren er dik > 250 man online op het forum..
ik zag 12 leden en ergens onder de 10 gasten
pi_33597869
ze zijn nu zo goed als offline
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33599376
Dat ik kan updaten is voor mijn nu wel duidelijk. Ik was vergeten dat ik een restbedrag die ik op paypal had staan (6\7 euro) had gedoneerd, maar dit is alweer ruim een jaar geleden. Is het naast de e-mail notificatie ook nog ergens ander goed voor geweest !

Maar ik vind dat ze hoe dan ook wel wat beter in de berichtgeving hadden kunnen zijn wat betreft de update, via FTD-Mail bijv. Daarnaast heeft iedereen (als het goed is) bij registratie een e-mail adres achtergelaten. Maar misschien dat dit een goede les is voor een volgende update.

Ik ben inmiddels gewend aan de nieuwe versie en hij bevalt prima. Hij snoept minder van mijn ram geheugen, de filters zijn erg handig naar eigen smaak in te richten. En wat ik erg handig vind is dat wanneer je iets post, je nog specifieker kan zijn over de inhoud (subs, geluid, kwaliteit van mp3, etc.). Helemaal een uitkomst is dat hij nu alles gewoon in FireFox (je standaard-browser) opent ipv internet explorer. Ik ben tevreden, en ik denk dat dit, wanneer iedereen weer toegang heeft, snel wordt vergeten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dwaashaas op 01-01-2006 13:24:31 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 13:35:15 #138
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_33600020
www.yabse.nl

is wel een aardige
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  zondag 1 januari 2006 @ 13:37:38 #139
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_33600082
waarom bouwen we geen ripoff achtig ding
dat een paar groepe doorzoekt (de nzb groepen)

en dan indexeren catalogiseren en dan als output naar de clients
of laat de clients catalogiseren, die sturen het dan terug naar de server die kijkt dan wat de meeste mensen zeggen en drukt hem in een catagorie

ik wil wel helpen
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_33601102
Vanmorgen had ik ftd even aan de praat kreeg de database binnen.
Hierna kreeg ik de ene error naar de andere niet weg te klikken.
Moest FTD keihard afsluiten er lijkt dus meer aan de hand dan een drukke server.
pi_33601121
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 22:39 schreef Merkie het volgende:
Klik. Dat bestandje even downloaden (4e resultaat) en de bijbehorende readme lezen en je FTD is tot vandaag geüpdate. Beetje omslachtig maar het werkt wel.
Oops, Aliquip was eerder, maar ik heb een link naar een NZB'tje .

En sja, het is inderdaad vervelend dat 't ff niet werkt. Maar boeie, over een week of wat zal 'ie het vast wel weer doen. Geef het een beetje tijd. 't Is niet makkelijk om een dienst te runnen die door 100 000 (actieve!) users elke dag weer wordt gebruikt. Ze weten zelf echt wel dat dit niet helemaal de bedoeling is.
thanks!
pi_33621887
er is wat nieuws ivm de update, met toestemming van FTD heft coolhva het volgende gemaakt
-----------------------------
Hallo iedereen!

Iedereen die net als mij problemen hebben met updaten raad ik aan even op deze link te klikken > http://www.xs4all.nl/~coolhva/posts/ < en daarna deze te klikken > http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.posts < Dit is zoals je hebt kunnen horen de enige juiste plek (met toestemming FTD) om je .post op te halen!
Dus vertel het verder dat scheelt een hoop frustraties en onnodige/negatieve reacties!

Het werkt perfect en je kan meteen je watchlist weer vullen!

Verder wil ik meteen even kwijt da t ik FTD 3.7 er goed uit vind zien! Het is zoals al het nieuw even wennen maar ben ervan overtuigd dat het een grote verbetering is!
  maandag 2 januari 2006 @ 13:30:10 #143
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_33623276
Het lukt me niet om dat posts bestand te downloaden hoor

Maar kan jij natuurlijk niks aan doen

Edit: Met IE lukte het nu wel, was iets mis met firefox .

[ Bericht 30% gewijzigd door -Tim- op 02-01-2006 13:40:06 ]
Niet geraakt is altijd mis
pi_33623362
In zijn post staan 2 links, als je op de 2e link gaat staan met de muis, rechtermuisknop klikt en 'opslaan als' kiest dan moet het gaan als het goed is.
pi_33623514
In filter moet je aanvinken wat je wilt hebben, normaliter is dat bij filters andersom...
En dat XXX geen aparte rubriek is (zoals Windows en PDA wel hebben!) ontgaat me...
pi_33623876
Updaten werkt nog niet helemaal hier.:{
pi_33625480
Updaten gaat hier ook niet.

die methode met dat post bestandje werkt wel.
Do what you love, love what you do!
pi_33625809
wat je dan wel ziet dat zijn de posts. ik kan hier niet klikken op een post zodat ik kan achterhalen in welke groep ik kan zoeken.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_33625857
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat je dan wel ziet dat zijn de posts. ik kan hier niet klikken op een post zodat ik kan achterhalen in welke groep ik kan zoeken.....
Aan je watchlist toevoegen, dan kun je het wel zien.
sig verwijderd door FA
pi_33625868
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vreemd bij mij werkt dat prima.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')