hey jij ook hier spiddyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef webspider het volgende:
Te Veel Populariteit
OT: Eens kijken wat users hier zeggen over FTD3.7, altijd leuk om reacties op je product te lezen
Nope, dat is niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Ericjuh het volgende:
je hoeft voor ftdv3.7 toch geen nieuwe account aan te maken he?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
jee, kan nog steeds niet registreren
Is dat nu niet het geval dan? Ik moet altijd even wachten tot ik weer kan proberen te updaten. De laatste tijd merk ik dat regelmatig, omdat ik dan de eerste keer, na het opstarten, niet kan updaten.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:06 schreef Aliquip het volgende:
Eventueel zet je (serverside!!) een client die data heeft opgehaald ook nog voor een bepaalde tijd op een blacklist zodat deze niet meer naar de server kan connecten
Jahoor, dan zal het probleem dat er is met de drukte snel opgelost zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef the_jasper het volgende:
iemand in voor een fok account?
dat we die delen ofzo?
ik wordt hier echt gek van
Maar de Linux versie vind ik fijner.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
het mooie is, de nieuwe FTD doet het wel onder wine, ookal word dat tegengesproken.
t'is nog steeds te druk op de servers....
Nu niet meerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Dwaashaas het volgende:
Gisteren was het constant 'vol'. Vandaag werkt het naar behoren![]()
En daarbij, dan wordt je eraf geschopt...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor, dan zal het probleem dat er is met de drukte snel opgelost zijn.
test al 3 dagen.. en 3 dagen nog geen 1x kunnen updaten!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Dwaashaas het volgende:
Gisteren was het constant 'vol'. Vandaag werkt het naar behoren![]()
het werkt niet eens omdat het te druk is en dan ga jij vragen wanneer ze meer gebruikers toelatenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Messenga het volgende:
Wanneer komen er eens plaatsen voor nieuwe gebruikers?
Ik installeer FTD net 3 dagen geleden, dus ik heb dr nog niet zoveel verstand van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:37 schreef heus het volgende:
[..]
het werkt niet eens omdat het te druk is en dan ga jij vragen wanneer ze meer gebruikers toelaten![]()
Omdat je waarschijnlijk niet tot het selecte groepje "leden" (lees vriendenclub) behoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Ericjuh het volgende:
als ik op de knop update druk dan geeft hij gelijk een foutmelding dat het te druk was..
als het echt te druk was dan moest het een paar min. duren
Goh, ben jij niet die pauperjosti die in het vorige topic ff tekeer ging t.o. de ftd-community. En om eigenlijk specifiek te wezen; irc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk niet tot het selecte groepje "leden" (lees vriendenclub) behoort.
Sinds de overgang naar v3.7 heb ik nog niet een keer kunnen updaten.
Zo snel kon ik geen alternatief vinden (lui aangelegd) en ach, zo gun ik m'n ISP ook wat rust. Dit is pas m'n eerste maand op een nieuwsserver & zonder datalimiet. Heb flink wat verkeer getrokkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Thieske het volgende:
Ik wacht rustig af, het zal binnekort allemaal wel goed komen.
keb nog nooit zo weinig gedownlaodquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb flink wat verkeer getrokken
Sinds FTD plat ligt heb ik ook een dieptepunt bereikt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb nog nooit zo weinig gedownlaod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |