hey jij ook hier spiddyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef webspider het volgende:
Te Veel Populariteit
OT: Eens kijken wat users hier zeggen over FTD3.7, altijd leuk om reacties op je product te lezen
Nope, dat is niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Ericjuh het volgende:
je hoeft voor ftdv3.7 toch geen nieuwe account aan te maken he?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
jee, kan nog steeds niet registreren
Is dat nu niet het geval dan? Ik moet altijd even wachten tot ik weer kan proberen te updaten. De laatste tijd merk ik dat regelmatig, omdat ik dan de eerste keer, na het opstarten, niet kan updaten.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:06 schreef Aliquip het volgende:
Eventueel zet je (serverside!!) een client die data heeft opgehaald ook nog voor een bepaalde tijd op een blacklist zodat deze niet meer naar de server kan connecten
Jahoor, dan zal het probleem dat er is met de drukte snel opgelost zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef the_jasper het volgende:
iemand in voor een fok account?
dat we die delen ofzo?
ik wordt hier echt gek van
Maar de Linux versie vind ik fijner.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
het mooie is, de nieuwe FTD doet het wel onder wine, ookal word dat tegengesproken.
t'is nog steeds te druk op de servers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |