quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef petervanhal het volgende:desalniettemin hebben we 3 wedstrijden met drie verschillende winnaars , dus erug leuk. mijn voorspelling, JAMMER VOOR LAHTI , is dat janda gaat winnen en dat zou gezien het verloop van dit sezoen ook reeel zijn.
blijft LAHTI nog lang in finland , of ga je ooit jou kennis overdragen op de nederlandse kinderen ?? kan mij ook goed voorstellen dat er veel in finland is waardoor je kiest om nog een tijd te blijven.
Ik ben net de laatste tijd erg de dingen op een rijtje aan het zetten en aan het nadenken of het niet weer tijd wordt om terug te gaan naar nederland en daar verder te gaan met mijn leven. Ik kwam per slot van rekening "voor een jaar" en dat is al ruim 3 jaar geleden
![]()
Ben ook in contact met Horst Tielmann om te kijken of ik mee kan helpen de nlandse kinderen te trainen, lijkt me erg leuk om mee te kunnen helpen het schansspringen in nland te ontwikkelen. Ik blijf iig nog tm de zomer hier, moet mn trainerscursus nog afronden en mee op uitwisseling met onze kids naar Isny in Zuid-Dld.
4 Schansen:
ik snap eerlijk gezegd niet waar alle commotie vandaan kwam, het was overduidelijk dat Janda en Ahonen hetzelfde "totaal generaal"-puntenaantal hadden (idd met dank aan de jury id 1e ronde, PERKELE) en dus allebei gewonnen hadden.
Nou ja, dit is een unicum en nu hebben 2 hele goeie en sympathieke athleten gewonnen, ik mag dus eigenlijk niet klagen...maar ja, ik blijf toch meer voor mijn clubgenoot