Dat dat nog kan in de huidige tijdquote:18:31
Entscheidung der Jury: Der Tscheche Jakub Janda und der Finne Janne Ahonen haben gemeinsam die 54. Vierschanzentournee geworden. Zum ersten Mal in der Geschichte waren am Ende zwei Springer nach vier Springen mit 1081,5 Punkten absolut gleich. Ahonen stellte mit seinem vierten Gesamtsieg den Rekord von Jens Weißflog ein.
Ik kan er absoluut vrede mee hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
aan ene kant is Ahonen wel de winnaar omdat die 2x won. Aan de andere kant heeft Janda aan 1 overwinning en 3 constante andere sprongen genoeg om aan hetzelfde puntenaantal te komen.
Dus wel terechte beslissing![]()
Voor degenen die nog moeten wachten op eurosport. Janda heeft dus GEEN telemark gemaakt, terwijl Ahonen dat min of meer wel deed. Een perfecte kan niet bij die afstand, maar vergeleken bij Janda's landing was dit toch zeker wel een telemark. Juryleden waren waarschijnlijk met wat anders bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Betere telemark gemaakt, Ahonen zal er wel elke meter hebben uitgeperst.
Planicaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Relin het volgende:
Neeheej, eerst skivliegen in Kulm!!
*al is Planica beter*
Mooi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef Relin het volgende:
yups
Inderdaad. Precies dezelfde gevoelens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef pfaf het volgende:
Gedeelde overwinning, leuk! Ahonen was natuurlijk wel de beste met 2 overwinningen
Ik ben net de laatste tijd erg de dingen op een rijtje aan het zetten en aan het nadenken of het niet weer tijd wordt om terug te gaan naar nederland en daar verder te gaan met mijn leven. Ik kwam per slot van rekening "voor een jaar" en dat is al ruim 3 jaar geledenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef petervanhal het volgende:
desalniettemin hebben we 3 wedstrijden met drie verschillende winnaars , dus erug leuk. mijn voorspelling, JAMMER VOOR LAHTI , is dat janda gaat winnen en dat zou gezien het verloop van dit sezoen ook reeel zijn.
blijft LAHTI nog lang in finland , of ga je ooit jou kennis overdragen op de nederlandse kinderen ?? kan mij ook goed voorstellen dat er veel in finland is waardoor je kiest om nog een tijd te blijven.
Hij spreekt dan iook geen Duits, maar O'rijksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:56 schreef Relin het volgende:
Versta hem alleen niet als ie duits spreekt![]()
Tja...when in Rome... het kan nog beter, want wat er eigenlijk gezegd werd tijdens de wedstrijd door ons: vittu, perkele, saatana!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef petervanhal het volgende:
PERKELE !!! FOEI LAHTI
Duitsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef Lahti het volgende:
Hij spreekt dan iook geen Duits, maar O'rijksIk spreek vloeiend Duits, maar het probleem is dan dat de O'rijkers denken dat ik hun dialect ook wel kan verstaan...NOT Levert wel leuke gesprekken op...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |