Dat zijn die dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef mordradead het volgende:
wat zijn p[ost icons
Je post consquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef mordradead het volgende:
die heb ik gebanned
nee, daar hebben we Fok! voorquote:Op woensdag 28 december 2005 11:12 schreef Thomper het volgende:
Meer slowchat in mijn sig ja.
Jij gebruikt de FOK!Block!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bagger TT. Bagger users. Gelukkig ben ik er nog.![]()
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ookquote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
WE'RE THE KIDS IN AMERICAAAAAAAA
TOP 2000!
Hoi.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ook![]()
Dat was eerst de Fokstok maar werd later een blok.quote:
Nu wel.quote:
hehequote:Op woensdag 28 december 2005 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was eerst de Fokstok maar werd later een blok.![]()
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ook![]()
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?
Top 2000quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAAAAHHH!!! We gaan zo snel als diaree![]()
Geen ideequote:
Braaf, we onthullen het wel op nieuwjaarsdag, dan stuur ik ook het persbericht naar buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen ideeIk kom er iig noooooit
Niet echt. Vanavond een zooi vrienden over de vloer. Wat zijn jouw wilde plannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Vandaag nog wilde plannen o.i.d.?
zeggenquote:FIPOO IK BEN DE EERSTEE!!!!! DS RULLESSSSS PSP ZUIGT!@!!!!!!
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Op DS gamer zitten kinderen van 8
Kinderen die bij elk nieuw nieuws bericht
[..]
zeggen![]()
Ik kom vaak zat van die users tegenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.
KUT STINK HOEREN ZOOIquote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.
Wij meten niet in views, maar in unieke bezoekers.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KUT STINK HOEREN ZOOI
Ik klikteDS Gamer views +1
Verdubbelingquote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wij meten niet in views, maar in unieke bezoekers.
Unieke bezoekers +1.![]()
Don't forget the guide thee!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:!
LUNCHTIJD!
Ik ga lekker een eitje bakken.
Willem Bonnes zit erbij.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom die haat toch altijd...?.
Hey sgat, hoest me jou?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef Tain het volgende:
Verhuizen
Inpakken
Troep weggooien
Gezellig zo'n verhuizing
IDD, Wij hebben nog slaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:!
LUNCHTIJD!
Ik ga lekker een eitje bakken.
Goed hoor, alleen een verhuizing met je werk aan het einde van het jaar is niet echt tof ofzoquote:
Moet je nog eens naar IRC komen, daar komt ie regelmatig langs. GameDemon heeft zijn naam geregistreerd bij NickServ, dus als WillemB weer eens begint over het ruilen van zijn 360 tegen een scooter of dat Firefox zuigt en Internet Explorer beter is, dan gebruikt Hansje even de ghost.quote:
Hahahahquote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Moet je nog eens naar IRC komen, daar komt ie regelmatig langs. GameDemon heeft zijn naam geregistreerd bij NickServ, dus als WillemB weer eens begint over het ruilen van zijn 360 tegen een scooter of dat Firefox zuigt en Internet Explorer beter is, dan gebruikt Hansje even de ghost.
Ik wacht nog even op mn huisgenootje. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, Wij hebben nog slaatje
Hmmmm, bterham met slaatje + mayo en curry
Ik ben nog nooit verhuistquote:Op woensdag 28 december 2005 12:14 schreef mordradead het volgende:
verhuizen roeleert
Ik wacht nog even op me moeder. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op mn huisgenootje. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!
Prima, maar dan moet ik m wel eerst nog updatenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd dat we elkanders game collectie gaan beoordelen?
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iets liever voor de rest mag ook wel hoor. Maar hallo! Alles oke met je vandaag?
het was alleen voor mensen die zichzelf kutuser vinden, ik noem niet iedereen kutuser! ik zou niet durfen dat weet je toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iets liever voor de rest mag ook wel hoor. Maar hallo! Alles oke met je vandaag?
Mijn games collectiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd dat we elkanders game collectie gaan beoordelen?
Foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.
Ik weetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het was alleen voor mensen die zichzelf kutuser vinden, ik noem niet iedereen kutuser! ik zou niet durfen dat weet je toch?
maar prima, en met jou?![]()
Ehm, vast ooit weer. Als ik zin heb, vanavond denk ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
wanneer kom je weer op msn?
Mijn beoordeling:quote:
Mijn GBC collectiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn beoordeling:
Rayman, bernie, NL heeft een collectie games die verspreid is over 5 verschillende platformen. Het grootste deel van Bernie's collectie bestaat uit Ubisoft spellen, voornamelijk de rayman titels. Bernie heeft ook een bescheiden collectie aan schijtige tekenfilm franchise games als: Disney's The Emperor's New Groove & Dexter's Laboratory: Robot Rampage.
Welke first party titelsquote:Overall heeft Bernie een aardige gamecube & Nintendo DS lijst, maar mist toch enkele essentiele 1st party titels op beide platformen. Voor de GB(A) is het in 1 woord elendig te noemen.
Mijn cijfer: 6/10
Stond daar trouwens niet net 5/10quote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef BMH het volgende:
Mijn cijfer: 6/10
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ehm, vast ooit weer. Als ik zin heb, vanavond denk ik wel![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ik doe het allemaal voor aandacht van madchen
inkiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
jij bent net zo erg, N_R ook trouwens
ik ben rechts onder sinds 2 maanden kwijt... voel je aardig de dagen ernaquote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn rechterboven-verstandskies komt door![]()
Stoerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn rechterboven-verstandskies komt door![]()
verstandigquote:Op woensdag 28 december 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Stoer![]()
en nee, ik ga geen flauwe verstand grap maken
quote:Douwe @ kerst op de fles zegt:
ze veranderd het onderwerp gewoon
[ Bernie ] zegt:
ik vind het wel sexy
Ban ja!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Privé chatlogs.. ban ban!!!![]()
Ben ik blij dat ik een grote bek hebquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben die linksonder al kwijt.. wat een bloed jongen! Niet normaal! En de pijn![]()
En nu kan ik dus weer fijn uitkijken naar de volgende extractie van mijn kies, geweldig![]()
En ja.. ik heb expres het onderwerp naar een ander pijnlijk onderwerp gewisseld.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Privé chatlogs.. ban ban!!!![]()
quote:Douwe @ kerst op de fles zegt:
ik post geen chatlogs, dat mag niet
Niels - K_o_c zegt:
dan ban ik je op fok! en zorg ik ervoor dat je vanmiddag word vermoord
Douwe @ kerst op de fles zegt:
neee alles behalve dat ik post het al
ja een onmogelijkequote:Op woensdag 28 december 2005 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een figuur he.
Dat is correct.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja een onmogelijke
[afbeelding]
Jij vuige bierhoer.. Ik ben aan het eten voor de computer en heb nog geen woord tegen je gezegd.quote:
Dus je was 100 meter bij me verwijderd en dan kom je geeneens langs...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef capibar het volgende:
seau, net terug uit utrecht, kleden gekocht en geluncht op het dak van de v&d![]()
Capibar op bezoek.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je was 100 meter bij me verwijderd en dan kom je geeneens langs...
BAGGER!!!!!!!!!111111111111111quote:
wedden dat hij het lege kratje mee terug neemtquote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
BAGGER!!!!!!!!!111111111111111
Bier is altijd welkom, maar bij Capibar zet ik vraagtekens neer. Echt zo'n figuur die het wel op komt zuipen maar nooit een kratje mee zal nemen.
Je bedoeld dat hij alles opzuipt, huis in absolute chaos achterlaat maar wel een leeg kratje jat vanwege statiegeld?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
wedden dat hij het lege kratje mee terug neemt
je vergeet dat hij ondertussen ook nog foto's aan het maken isquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij alles opzuipt, huis in absolute chaos achterlaat maar wel een leeg kratje jat vanwege statiegeld?
waar was je dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je was 100 meter bij me verwijderd en dan kom je geeneens langs...
was wel zo op vakantie, gingen gasten bier kopen, maar ik had geen geld bijgelegd, en ze zaten zovan " ja 1 biertje dan, morgen betaal je wel mee".quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Echt zo'n figuur die het wel op komt zuipen maar nooit een kratje mee zal nemen.
Ik werk vlakbij de V&D, als je het muziekcentrum hebt dan zitten we daar tegenaan met ons kantoorquote:
bij zo' n hogeschool voor economie of iets in die richting?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik werk vlakbij de V&D, als je het muziekcentrum hebt dan zitten we daar tegenaan met ons kantoor
Neuh, we hebben van die irritante mensen in dienst die je op straat gaan aanspreken of niet je niet lid wilt worden van een goed doelquote:Op woensdag 28 december 2005 15:04 schreef capibar het volgende:
[..]
bij zo' n hogeschool voor economie of iets in die richting?
Zolang het leuke meiden zijn kan het geen kwaad. Voel me alleen schuldig wanneer ik pas na een kwartier vertel dat ik geen interesse heb.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh, we hebben van die irritante mensen in dienst die je op straat gaan aanspreken of niet je niet lid wilt worden van een goed doel
Jij niet, jij zuigt gesprekken uit je duim.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef mordradead het volgende:
eigenlijk alleen ik
60 euro per jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
Paul, wat kost zo'n lidmaatschap?
Als ik zo'n pak krijg:quote:Op woensdag 28 december 2005 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
60 euro per jaar
5 euro per maand dus
Als je gelijk lid wordt voor 5 jaar, kost het je maar 299,98 euro!
Je bent van harte welkom, en ik denk dat jij ook wel het
erelidmaatschap
verdient
Je ontvangt je welkomstpakket binnen 76 werkdagenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef mordradead het volgende:
goh, ik wil wel lid worden... wanneer krijg ik mijn welkomstpakket om te kijken of te kijken of het wel daadwerkelijk iets vooor me is?
Sssst! Dat was nog een geheim!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik zo'n pak krijg:
[afbeelding]
Dan kom ik ook in de fanclub
Streetwise?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh, we hebben van die irritante mensen in dienst die je op straat gaan aanspreken of niet je niet lid wilt worden van een goed doel
Een snelle blik in je geschiedenis leert me dat je niet in FF post. Is een goede verklaring.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef mordradead het volgende:
en waarom wist ik daar niets van?
dude, even serieus, wie weet daar nou niet van?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef mordradead het volgende:
en waarom wist ik daar niets van?
dat is waarquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, even serieus, wie weet daar nou niet van?
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, even serieus, wie weet daar nou niet van?
Een groot happy GAM family hierzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef peristilius het volgende:
Waar is Tain nou gebleven?
Ik heb het vermoeden dat hij een collega is van mijn broer.
Dan kan ik Tain gaan stalken.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een groot happy GAM family hierzo.
Geloof me zo boeiend is IGN Insider niet, dat was echt zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
Vraag: Waarom kun je een IGN insider account betalen met OF een Credit card of een paypal account... Nog iets duidelijker: Waarom kun je tussen een CC en paypal kiezen als je bij beide een CC nodig hebt om te bevestigen!
Ken je Jan? Een werver bij jullie.quote:
wie kent jan niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ken je Jan? Een werver bij jullie.
quote:
Iedereen kent Jan, maar als Tain hem kent is het grappig.quote:
Voor Paypal heb je geen CC nodig hoor... Is optioneel.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
Vraag: Waarom kun je een IGN insider account betalen met OF een Credit card of een paypal account... Nog iets duidelijker: Waarom kun je tussen een CC en paypal kiezen als je bij beide een CC nodig hebt om te bevestigen!
Ik ken geen Jan, maar ja, met 500 man personeel is het tegenwoordig ook best lastig om iedereen te kennenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen kent Jan, maar als Tain hem kent is het grappig.
Als hij hem niet kent moet hij een keer op zijn werk de trap af lopen.
Dopequote:Op donderdag 29 december 2005 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
Zooo hey net terug uit Amsterdam,,Redman & Method Man..
Was echt supervet, veel vetter nog dan ik had verwacht ( ookal is was dit mijn 1e concert ), maar dat kwam ook omdat Jawat nog een bezoeker op z'n bek klapte omdat die bier naar hem gooide. Toen kwam opgezwolle ook nog ff gezellig langs en ging de tent helemaal los
. Ik stond echt de hele avond lekker vooraan, dat was ook heeel vet. Naja toen kwam Redman, en dat was wel zo vet
![]()
. Echt heb me kostelijk vermaakt!
alleen 3 uur wachten in de kou op je trein vond ik wat minder:')
Om nog even de slowchat standaard hoog te houden, ik heb veel bier!!!111 gedronken en veel wiet gehad
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:32 schreef Laniboekje het volgende:
MorguhEen stel koters hier naast het kantoor zijn een feestje aan het bouwen ofzo. Keiharde muziek zo rond een uur of 9, zullen de omwonenden leuk vinden
![]()
Goeiemorgen Lanikoekjequote:Op donderdag 29 december 2005 09:32 schreef Laniboekje het volgende:
MorguhEen stel koters hier naast het kantoor zijn een feestje aan het bouwen ofzo. Keiharde muziek zo rond een uur of 9, zullen de omwonenden leuk vinden
![]()
Ik vind het ook niet erg hoor, best goede muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen Lanikoekje
Ik draai zelf ook altijd keiharde muziek in de ochtend. Word ik wakker van
Ben ik blij dat ik niet jouw buurman ben.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen Lanikoekje
Ik draai zelf ook altijd keiharde muziek in de ochtend. Word ik wakker van
9 miljoenquote:
Maar ik draai heel goede muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 09:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet jouw buurman ben.
Wat valt er volgens jouw onder hele goede muziek?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik draai heel goede muziek
Niggah_Royquote:Op donderdag 29 december 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik draai heel goede muziek
Trance, Hardstyle en HipHop van voor 1995quote:Op donderdag 29 december 2005 09:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat valt er volgens jouw onder hele goede muziek?
Redelijk kut dusquote:Op donderdag 29 december 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trance, Hardstyle en HipHop van 1995
Zolang je hiphop blijft draaien zou ik naast je blijven wonen.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trance, Hardstyle en HipHop van 1995
tain luistert sinds hij erelid is van m'n fanclub alleen nog maar mijn muziek. Ik heb al z'n muziekspelers wat veranderd zodat ze alleen nog maar mijn muziek aan nemen en andere muziek wordt geblokkeerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain, wat luister jij dan? Gothic? Hippiemuziek? Frans Bauer?
KoC, zelfde vraag voor jou?
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
tain luistert sinds hij erelid is van m'n fanclub alleen nog maar mijn muziek. Ik heb al z'n muziekspelers wat veranderd zodat ze alleen nog maar mijn muziek aan nemen en andere muziek wordt geblokkeerd.
Ik luister hip-hop maakt niet uit hoe oud het is en sommige pop (quote:Op donderdag 29 december 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain, wat luister jij dan? Gothic? Hippiemuziek? Frans Bauer?
KoC, zelfde vraag voor jou?
Wat een dooddoenerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
Welja.. ieder zo zijn eigen smaak he?![]()
Lanikoekje probeert te voorkomen dat wij elkaar de hersens inslaanquote:Op donderdag 29 december 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een dooddoenerMaar je hebt wel gelijk
Dat zullen we nooit doen tochquote:Op donderdag 29 december 2005 10:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lanikoekje probeert te voorkomen dat wij elkaar de hersens inslaan
Ja, dat was best wel de bedoeling. Vaak zat gezien hoe fout het kan lopen als mensen ruzie krijgen over smaakverschillen..quote:Op donderdag 29 december 2005 10:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lanikoekje probeert te voorkomen dat wij elkaar de hersens inslaan
Dan moeten we bij iedereen maar ff de muziekspelers aanpassen geven we iedereen toch gratis 50 albums van mij? Dan luistert iedereen dezelfde prachtige en schitterende muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat was best wel de bedoeling. Vaak zat gezien hoe fout het kan lopen als mensen ruzie krijgen over smaakverschillen..
En ik zie niet graag lieve jongetjes die elkaar meppen.
Persoonlijk ingezongen?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moeten we bij iedereen maar ff de muziekspelers aanpassen geven we iedereen toch gratis 50 albums van mij? Dan luistert iedereen dezelfde prachtige en schitterende muziek
Juist! Niks geen smaakverschillen meer!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moeten we bij iedereen maar ff de muziekspelers aanpassen geven we iedereen toch gratis 50 albums van mij? Dan luistert iedereen dezelfde prachtige en schitterende muziek
Denk je niet dat dat misschien een averechtse werking gaat hebben?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
He dat is inderdaad wel mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, 2 minuten van één van de mooiste trancetracks van afgelopen jaar:
*klik*
paypal account is ook van geld te voorzien dmv overschrijvingquote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, 2 minuten van één van de mooiste trancetracks van afgelopen jaar:
*klik*
Dat heb ik ook gedaan.. Alleen IGN insider is te betalen met Paypal, mits je een CC invultquote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
paypal account is ook van geld te voorzien dmv overschrijving
Dat zijn ze bij IGN sowieso. Mcaffee antispyware ontekte IGN tracking cookies.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef mordradead het volgende:
wat een pauperts
Wie gebruikt dan ook MCaffeequote:Op donderdag 29 december 2005 10:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zijn ze bij IGN sowieso. Mcaffee antispyware ontekte IGN tracking cookies.
Uiteraardquote:
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist! Niks geen smaakverschillen meer!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat misschien een averechtse werking gaat hebben?
Dat is m'n vierde artiestennaamquote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef mordradead het volgende:
deze cd is toch ook van jou
[afbeelding]
Die site ook alleen al...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef Egamer het volgende:
ZangerBob heeft een nieuwe videoclip
www.zangerbob.nl
Laat het sneeuwen, tralalallala
Zangerbob is tof, op school hebben we op een aantal computers zijn achtergrond ingesteldquote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef mordradead het volgende:
die clips zijn ook geweldig
vraag hem heel beleefd of hij zijn bek wilt houden...Want anders!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
Serieus, zit hier een man op kantoor die zo grof gebekt is en zo hard schreeuwt.. Heel mijn concentratie voor mijn verslagen maken is weer weg![]()
staat hij er zaterdag ook? dan ga ik hem gedag zeggen en een foto makenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen kent Jan, maar als Tain hem kent is het grappig.
Als hij hem niet kent moet hij een keer op zijn werk de trap af lopen.
Hij zei 10 min. geleden dat hij ging eten.. nu staat hij nog te schreeuwen. Maar die man is echt huge jongen, net King Kongquote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vraag hem heel beleefd of hij zijn bek wilt houden...Want anders!
vraag of hij een banaan wilt en gooi die banaan uit het raamquote:Op donderdag 29 december 2005 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij zei 10 min. geleden dat hij ging eten.. nu staat hij nog te schreeuwen. Maar die man is echt huge jongen, net King Kong![]()
Oja, GD![]()
Alles oke met je vandaag??
500 man is best veel.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ken geen Jan, maar ja, met 500 man personeel is het tegenwoordig ook best lastig om iedereen te kennen
Hij staat er best vaak, als je een kale gast die op mij lijkt tegenkomt die leden aan het werven is voor SOS kinderdorpen moet je hem maar de groeten van me doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
staat hij er zaterdag ook? dan ga ik hem gedag zeggen en een foto maken
quote:
SoS = Sie om sijdequote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij staat er best vaak, als je een kale gast die op mij lijkt tegenkomt die leden aan het werven is voor SOS kinderdorpen moet je hem maar de groeten van me doen.
Jij komt dat speciaal hier melden. Triestquote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef Egamer het volgende:
Een redacteur krijgt een slotje, triest.
Ik ben gewoon user op het forum hoor. Bovendien heb ik peri al uitgekafferd op IRCquote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef Egamer het volgende:
Een redacteur krijgt een slotje, triest.
Je doet nu net of het heel stoer was.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon user op het forum hoor. Bovendien heb ik peri al uitgekafferd op IRC
Ik zal de volgende keer niet meer je moeder erbij halen okayquote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je doet nu net of het heel stoer was.
Ze wilde bijna mn zakgeld gaan inhouden.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer niet meer je moeder erbij halen okay
Tofquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef mordradead het volgende:
ik ben op dezelfde dag als Miyamato jarig
iddquote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef mordradead het volgende:
klopt
Gewoon doen, lekker typenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:16 schreef mordradead het volgende:
ja maar geen zin
Okeej, lekker niksen is ook tofquote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef mordradead het volgende:
yes nee geen zin
okéquote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Roi het volgende:
mordra is nooit jarig, hij blijft 12.
Is hij op z'n bek gegaan met z'n scooter?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef capibar het volgende:
ik net zao vuurwerk afsteken, komt er een scooter door de bocht, maakt hij een hendig sjieke slip
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is hij op z'n bek gegaan met z'n scooter?
scooters![]()
bijnaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is hij op z'n bek gegaan met z'n scooter?
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, alles voor deze week op stage is afgewerkt. Nu is het tijd om naar huis te gaan en weekend te houden.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef mordradead het volgende:
ik heb ook vakantie
Stenig hemquote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef mordradead het volgende:
fok he wat plaats je mijn advertentie hier
Gij zijt lief!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
Er is al bijna zo'n 3 uur niks in deze SC gepost en ik vind dat niet kunnen. Daarom post ik nu iets totaal onzinnigs en hopelijk gaat Gamedemon mij in deze actie vergezellen.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
bier
ik post normaal jaquote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef peristilius het volgende:
kappen mordra
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Roi het volgende:
slowchat moet dicht
post jij daar eens
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Linker (laniboekje): "Dit topique moet dicht"
Rechter(peristillus): "Kappen nou!"
Forum Opties | |
---|---|