Dat zijn die dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef mordradead het volgende:
wat zijn p[ost icons
Je post consquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef mordradead het volgende:
die heb ik gebanned
nee, daar hebben we Fok! voorquote:Op woensdag 28 december 2005 11:12 schreef Thomper het volgende:
Meer slowchat in mijn sig ja.
Jij gebruikt de FOK!Block!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bagger TT. Bagger users. Gelukkig ben ik er nog.![]()
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ookquote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
WE'RE THE KIDS IN AMERICAAAAAAAA
TOP 2000!
Hoi.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ook![]()
Dat was eerst de Fokstok maar werd later een blok.quote:
Nu wel.quote:
hehequote:Op woensdag 28 december 2005 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was eerst de Fokstok maar werd later een blok.![]()
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom?! Dat maakt mij bang.. ik hoor dat (*^$ lied nu ook![]()
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?
Top 2000quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je luistert het zeiklied dat nu ook op de Top 2000 is?
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAAAAHHH!!! We gaan zo snel als diaree![]()
Geen ideequote:
Braaf, we onthullen het wel op nieuwjaarsdag, dan stuur ik ook het persbericht naar buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen ideeIk kom er iig noooooit
Niet echt. Vanavond een zooi vrienden over de vloer. Wat zijn jouw wilde plannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Vandaag nog wilde plannen o.i.d.?
zeggenquote:FIPOO IK BEN DE EERSTEE!!!!! DS RULLESSSSS PSP ZUIGT!@!!!!!!
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Op DS gamer zitten kinderen van 8
Kinderen die bij elk nieuw nieuws bericht
[..]
zeggen![]()
Ik kom vaak zat van die users tegenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.
KUT STINK HOEREN ZOOIquote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voorbeelden graag. Deze user is wat irritant, maar de rest is voorbeeldig.
Wij meten niet in views, maar in unieke bezoekers.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KUT STINK HOEREN ZOOI
Ik klikteDS Gamer views +1
Verdubbelingquote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wij meten niet in views, maar in unieke bezoekers.
Unieke bezoekers +1.![]()
Don't forget the guide thee!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:!
LUNCHTIJD!
Ik ga lekker een eitje bakken.
Willem Bonnes zit erbij.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom die haat toch altijd...?.
Hey sgat, hoest me jou?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef Tain het volgende:
Verhuizen
Inpakken
Troep weggooien
Gezellig zo'n verhuizing
IDD, Wij hebben nog slaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:!
LUNCHTIJD!
Ik ga lekker een eitje bakken.
Goed hoor, alleen een verhuizing met je werk aan het einde van het jaar is niet echt tof ofzoquote:
Moet je nog eens naar IRC komen, daar komt ie regelmatig langs. GameDemon heeft zijn naam geregistreerd bij NickServ, dus als WillemB weer eens begint over het ruilen van zijn 360 tegen een scooter of dat Firefox zuigt en Internet Explorer beter is, dan gebruikt Hansje even de ghost.quote:
Hahahahquote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Moet je nog eens naar IRC komen, daar komt ie regelmatig langs. GameDemon heeft zijn naam geregistreerd bij NickServ, dus als WillemB weer eens begint over het ruilen van zijn 360 tegen een scooter of dat Firefox zuigt en Internet Explorer beter is, dan gebruikt Hansje even de ghost.
Ik wacht nog even op mn huisgenootje. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, Wij hebben nog slaatje
Hmmmm, bterham met slaatje + mayo en curry
Ik ben nog nooit verhuistquote:Op woensdag 28 december 2005 12:14 schreef mordradead het volgende:
verhuizen roeleert
Ik wacht nog even op me moeder. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op mn huisgenootje. Samen lunchen is veel gezelliger namelijk!
Prima, maar dan moet ik m wel eerst nog updatenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd dat we elkanders game collectie gaan beoordelen?
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iets liever voor de rest mag ook wel hoor. Maar hallo! Alles oke met je vandaag?
het was alleen voor mensen die zichzelf kutuser vinden, ik noem niet iedereen kutuser! ik zou niet durfen dat weet je toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Iets liever voor de rest mag ook wel hoor. Maar hallo! Alles oke met je vandaag?
Mijn games collectiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd dat we elkanders game collectie gaan beoordelen?
Foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.
Ik weetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het was alleen voor mensen die zichzelf kutuser vinden, ik noem niet iedereen kutuser! ik zou niet durfen dat weet je toch?
maar prima, en met jou?![]()
Ehm, vast ooit weer. Als ik zin heb, vanavond denk ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
wanneer kom je weer op msn?
Mijn beoordeling:quote:
Mijn GBC collectiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn beoordeling:
Rayman, bernie, NL heeft een collectie games die verspreid is over 5 verschillende platformen. Het grootste deel van Bernie's collectie bestaat uit Ubisoft spellen, voornamelijk de rayman titels. Bernie heeft ook een bescheiden collectie aan schijtige tekenfilm franchise games als: Disney's The Emperor's New Groove & Dexter's Laboratory: Robot Rampage.
Welke first party titelsquote:Overall heeft Bernie een aardige gamecube & Nintendo DS lijst, maar mist toch enkele essentiele 1st party titels op beide platformen. Voor de GB(A) is het in 1 woord elendig te noemen.
Mijn cijfer: 6/10
Stond daar trouwens niet net 5/10quote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef BMH het volgende:
Mijn cijfer: 6/10
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ehm, vast ooit weer. Als ik zin heb, vanavond denk ik wel![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
He lani voeg me ff toe op msn. Ik heb nu een foto van mezelf als plaatje.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ik doe het allemaal voor aandacht van madchen
inkiequote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
jij bent net zo erg, N_R ook trouwens
ik ben rechts onder sinds 2 maanden kwijt... voel je aardig de dagen ernaquote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn rechterboven-verstandskies komt door![]()
Stoerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn rechterboven-verstandskies komt door![]()
verstandigquote:Op woensdag 28 december 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Stoer![]()
en nee, ik ga geen flauwe verstand grap maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |